Dobro došli na web portal SRPSKA EKONOMIJA

Pomoć za Narodne kuhinje Crvenog krsta Srbije

Beograd
Foto: dm drogerie markt
Srpska ekonomija

Zahvaljujući svojim vernim kupcima, dm je i ovog poslednjeg petka u novembru izdvojio pet odsto svog dnevnog prometa u rekordnom iznosu od 6.051.843,00 dinara za donaciju koja je uručena Narodnim kuhinjama Crvenog krsta Srbije. U okviru tradicionalne inicijative Giving Friday, drogerijski lanac dm već šestu godinu zaredom ukazuje na značaj solidarnosti baš na Crni petak, kada je ceo svet uglavnom okrenut prepoznatljivoj šoping groznici.

U godini velikog jubileja, kada slavi dve decenije poslovanja, jedna od društveno najangažovanijih kompanija u našoj zemlji nastavlja niz svojih humanih poduhvata, kao što je Giving Friday, koji ima za cilj da ukaže na problem rastuće gladi u svetu, ali i da pokaže snagu humanosti na delu.

„S ponosom gledamo na to kako su naši kupci, prepoznajući vrednost darivanja, pretvorili Crni petak u pravi praznik solidarnosti i humanosti. U dm-u društvena odgovornost je više od poslovnog principa; ona je srž našeg identiteta, a inicijativa Giving Friday već godinama nas inspiriše da se kao zajednica okupljamo s plemenitom misijom. Verujemo da će ova inicijativa nastaviti da raste, osnažujući našu zajednicu i gradeći društvo u kom su empatija i podrška svakodnevica”, izjavila je Tanja Kostić, vođa tima za PR, CSR i korporativne komunikacije dm Srbija.

Iz Crvenog krsta Srbije istakli su da je ova inicijativa, u okviru koje dm već petu godinu zaredom usmerava sredstva za nabavku prehrambenih namirnica za najugroženijie građane, od velikog značaja za njihovu mrežu narodnih kuhinja širom zemlje, imajući u vidu da dnevno obezbeđuju više hiljada obroka za svoje korisnike.

„Izuzetna je čast što već peti put zaredom imamo priliku da sarađujemo sa kompanijom dm, koja je prepoznala našu misiju da olakšamo svakodnevicu egzistencijalno ugroženih građana. Zahvaljujemo se na poverenju i još jednoj donaciji koja značajno doprinosi ostvarivanju pomenutog cilja i pokazuje da oni najugroženiji među nama nisu sami, jer sve postaje lakše uz podršku čitavog društva. Nadamo se da će ova plemenita inicijativa kompanije dm inspirisati i druge poslovne organizacije i pojedince da pomognu poboljšanju života korisnika Narodnih kuhinja Crvenog krsta Srbije”, izjavio je Generalni sekretar Crvenog krsta Srbije Ljubomir Miladinović.

Od 2020. do 2023. godine dm je u okviru kampanje Giving Friday donirao ukupno preko 15,3 miliona dinara, čime je obezbeđeno više od 122 tone hrane za korisnike narodnih kuhinja u 65 gradova širom zemlje. Uz to, kompanija ovom inicijativom dodatno doprinosi lokalnim zajednicama nabavljajući namirnice od malih proizvođača, poljoprivrednih gazdinstava i zadruga, čime se podstiče i razvoj domaće privrede. Zbog svega navedenog, ovaj svojevrsni praznik dobročinstva prepoznala je i stručna javnost pa je dm nedavno dobio i vredno priznanje „Kampanje sa svrhom“ istoimenog festivala društveno odgovorne komunikacije u našoj zemlji.

Ostali naslovi

Beč – nova aplikacija za više stabala u gradu
Srpska ekonomija
Najtoplije leto od početka merenja u Beču ove godine prouzrokovalo je besane noći i nepodnošljivu vrućinu. Važno za hlađenje u gradu je drveće a uskoro bi ga u glavnom gradu Austrije moglo biti više. Bečki startap želi da razvije aplikaciju koja će pokazivati gde postoji prostor za sadnju drveća
Fondacija Ana i Vlade Divac: 2,5 miliona dolara za bolji kvalitet života u Srbiji tokom 2024.
Srpska ekonomija
Kroz veći broj razvojnih projekata i humanitarnih akcija, Fondacija je nastavila da podržava ugrožene porodice, poljoprivredna gazdinstva, organizacije civilnog društva, obrazovne i zdravstvene ustanove, azile za životinje, kao i mnogobrojne pojedince a posebno mlade, žene i osobe sa invaliditetom
Svet u slici - slika sveta
Srpska ekonomija
Interdisciplinarna izložba „Svet u slici – Slika sveta“  rezultat je istoimenog poziva umetnicima čija su dela nadahnuta verskim i kulturnim  nasleđem, odnosno religioznom umetničkom sferom i identitetima tradicionalnih Crkava i verskih zajednica na teritoriji Republike Srbije
Beskamatna sredstva za poljoprivrednike u Topoli
Srpska ekonomija
Opština Topola, Fondacija Ana i Vlade Divac i Agencija za ruralni razvoj opštine Topola, potpisali su danas ugovor o osnivanju Lokalnog fonda za razvoj poljoprivrede, čime je ova opština postala dvadeseta u Srbiji koja je aktivirala ovakav fond uz podršku USAID-a. Obezbeđeno je 4 miliona dinara za podršku gazdinstvima putem beskamatnih finansijskih pozajmica
Praznična proslava Saveta evropskih poslovnih udruženja i privrednih komora u Srbiji (CEBAC)
Srpska ekonomija
U Beogradu je održan završni događaj Saveta evropskih poslovnih udruženja i privrednih komora u Srbiji (CEBAC) – praznični koktel. U društvu preko 200 preduzeća članica, CEBAC je proslavio prvih 6 meseci poslovanja
Prvi ženski kamerni ansambl u Beču
Srpska ekonomija
Nakon velikog uspeha prvog novogodišnjeg koncerta kompozitorki, održanog 1. januara 2024. u Erbar sali u Beču, došlo je do ključnog razvoja na bečkoj muzičkoj sceni. Osnovan je ansambl „La Philharmonica“, prvi kamerni ansambl koji čine isključivo članice Bečke filharmonije
Devet srednjih škola u Srbiji dobilo savremenu opremu za unapređenje obrazovanja
Srpska ekonomija
Tehnička škola iz Pirota, Škola za učenike oštećenog vida „Veljko Ramadanović“ iz Zemuna i Hemijsko-tehnološka škola iz Subotice predstavile su danas u Beogradu novu doniranu opremu koju koriste kako bi podigle kvalitet nastave u STEM oblastima (nauka, tehnologija, inženjerstvo i matematika)
Za osnaživanje mladih poljoprivrednika u Kraljevu 1.7 miliona dinara
Srpska ekonomija
Maturanti Poljoprivredno-hemijske škole „Dr Đorđe Radić“ dobili finansijska sredstva za unapređenje poljoprivrednih gazdinstava
Kompanije će povećati budžete za IT bezbednost do 9% u naredne dve godine
Srpska ekonomija
Kompanije planiraju da povećaju budžete za IT bezbednost do 9%. Medijalni budžet za sajber bezbednost velikih kompanija iznosio je 5,7 miliona dolara, dok je za celokupan IT bilo izdvojeno 41,8 miliona dolara. Mala i srednja preduzeća investirala su 0,2 miliona dolara u IT bezbednost iz medijalnog IT budžeta koji je iznosio 1,6 miliona dolara
Zajedničkim snagama ka privlačenju talenata iz dijaspore kroz inicijativu Roots
Srpska ekonomija
Roots LinkedIn zajednica je osmišljena kao platforma za umrežavanje, razmenu znanja i iskustava, ali i stvaranje profesionalnih prilika. Inicijativa proizilazi iz istraživanja koje je sprovela kompanija Nelt u saradnji sa Srpskom asocijacijom menadžera kako bi se bolje razumele potrebe profesionalaca iz dijaspore