Dobro došli na web portal SRPSKA EKONOMIJA

Više od 4,7 miliona dinara za Narodne kuhinje Crvenog krsta Srbije

Beograd
Foto: dm drogerie markt
Srpska ekonomija

Black Friday je i ove godine dobio drugačije i humano značenje u dm drogerijama, zahvaljujući jedinstvenoj inicijativi Giving Friday. Pod sloganom „Giving is the new black“, kompanija dm drogerie markt petu godinu zaredom sprovodi ovu aktivnost i donira pet odsto ukupnog dnevnog prometa. Ove godine dm donira 4.782.946,00 dinara Narodnim kuhinjama Crvenog krsta Srbije.

Giving Friday, umesto tradicionalnog Black Friday-a u dm drogerijama, postao je simbol solidarnosti sa ciljem da se pomogne egzistencijalno ugroženim sugrađanima. Ovom akcijom kompanija dm je još jednom pokazala zašto je čovek uvek u centru poslovanja.

„Zaposlenima u dm-u posebno je drago što naši kupci prepoznaju važnost inicijative Giving Friday i rado učestvuju u istoj. Iz godine u godinu odziv zajednice je sve veći, te je simbolično što baš na Crni petak zajedničkim snagama doprinosimo lepoti darivanja. Ovakva podrška ne samo da je omogućila doniranje značajnih sredstava, već je i jasno ukazala na to koliko je važno uzajamno delovati u rešavanju izazova sa kojim se suočavaju socijalno najugroženiji građani. Zato nastojimo uvek da pokrećemo snagu solidarnosti i spremnost svih nas da doprinesemo boljem životu onih kojima je pomoć najpotrebnija“, izjavila je Alexandra Olivera Korichi, direktorka dm Srbija i Severna Makedonija.

Iz Crvenog krsta Srbije ističu da je od početka saradnje sa kompanijom dm, od 2020. godine, obezbeđena hrana za više desetina hiljada korisnika Narodne kuhinje, te da je nastavak iste izuzetno dragocen.

“Izuzetna je čast što već četvrti put zaredom imamo priliku da sarađujemo sa kompanijom dm, koja je prepoznala našu misiju da olakšamo svakodnevicu egzistencijalno ugroženih građana. Zahvaljujemo se na još jednoj donaciji koja značajno doprinosi ostvarivanju pomenutog cilja i pokazuje da oni najugroženiji među nama nisu sami, jer sve postaje lakše uz podršku čitavog društva. Nadamo se da će ova plemenita inicijativa kompanije dm inspirisati i druge poslovne organizacije i pojedince da pomognu poboljšanju života korisnika Narodnih kuhinja Crvenog krsta Srbije”, izjavio je Ljubomir Miladinović, generalni sekretar Crvenog krsta Srbije.

Kompanija dm je u okviru Giving Friday-a do sada donirala 10,5 miliona dinara Narodnim kuhinjama Crvenog krsta Srbije. Zahvaljujući ovim sredstvima, omogućena je priprema više od 98 tona hrane, kojom su obezbeđeni obroci za preko 29.000 korisnika u 65 gradova i opština u zemlji. Takođe, 2019. godine, kada je prvi put pokrenuta ova akcija, prikupljeno je tri miliona dinara za opremanje Univerzitetske dečje klinike Tiršova.

Ostali naslovi

Robert Longo u bečkoj Albertini
Srpska ekonomija
U bečkom muzeju Albertina nedavno je otvorena izložba američkog slikara i skulptora Roberta Longa, poznatog po svojim monumentalnim hiperrealističnim slikama i crtežima ugljem. Izložba obuhvata ključna dela iz svih stvaralačkih faza umetnika
Er Srbija nastavlja da leti za Mostar i u 2025. godini
Srpska ekonomija
Er Srbija i aerodrom u Mostaru produžili su saradnju za još godinu dana na osnovu čega će srpska nacionalna avio-kompanija između Beograda i Mostara leteti do oktobra 2025. godine. Do tog popularnog grada u Bosni i Hercegovini, Er Srbija obavlja letove tri puta nedeljno, ponedeljkom, petkom i nedeljom, a let traje oko 50 minuta
Vodeći stručnjak iz oblasti dečje psihologije dr Gordon Njufeld stiže u region
Srpska ekonomija
Svetski lider u oblasti ranog razvoja, dr Gordon Njufeld, u saradnji sa Fondacijom Novak Đoković ovog oktobra posetiće naš region i sa zainteresovanom publikom održati niz razgovora na temu „Kako zadržati bliskost sa decom uprkos izazovima odrastanja?“
Pristup informacijama od značaja i dalje otežan
Srpska ekonomija
Partneri Srbija, uz podršku Biroa za međunarodnu borbu protiv narkotika i sprovođenje zakona (INL) i Delegacije Evropske Unije u Srbiji, organizovali su konferenciju “Budućnost slobode informacija”
U Beču službeni bicikl umesto službenog automobila
Srpska ekonomija
U glavnom gradu Austrije kupovina bicikala na lizing preko firme postaje sve popularnija. Sve više bečkih kompanija nudi svojim zaposlenima službeni bicikl umesto službenog automobila. Onaj ko uzme bicikl na lizing preko firme, kasnije ga može otplatiti po povoljnijoj ceni. Tokom trajanja lizinga postoje i velike poreske olakšice
Početak primene zimskog reda vožnje u javnom prevozu putnika
Srpska ekonomija
Na gradskim linijama će radnim danima saobraćati 1.328 vozila, subotom 848, a nedeljom 753 vozila. Prevoz putnika na prigradskim i lokalnim linijama radnim danima obavljaće 354 vozila, subotom 252, dok će nedeljom saobraćati 205 vozila
Igrice - od hobija do ozbiljnog biznisa
Srpska ekonomija
Do pre samo nekoliko godina, gaming je u Srbiji bio vid zabave rezervisan za manji krug ljudi i pretežno za entuzijaste. Danas, zahvaljujući napretku tehnologije i sve većem interesovanju za video igre, ova industrija postaje ozbiljan deo srpske privrede. Oduvek je postojala ljubav prema igrama, ali tek u poslednjoj deceniji smo videli pravi bum u razvoju gejming kulture na našim prostorima
Instant plaćanje putem usluge Prenesi
Srpska ekonomija
Trenutno, na osnovu odobrenja Narodne banke Srbije uslugu „Prenesi” omogućilo je 13 banaka
Holandski KLM ulaže sedam milijardi evra u obnovu flote
Srpska ekonomija
Prvi od 29 ukupno poručenih aviona tipa Airbus A321neo isporučen je 27. avgusta, i pridružio se evropskoj floti holandske avio-kompanije KLM. KLM će ove godine u svoju flotu preuzeti još tri nova aviona A321neo
Stipendije za srednjoškolce
Srpska ekonomija
Svake godine, Fondacija Ana i Vlade Divac dodeljuje mesečne stipendije učenicima/učenicama i studenatima/studentkinjama iz ugroženih i siromašnih porodica. Od 2017. godine kada je osnovan program, više od 600 talentovanih mladih ljudi je dobilo ovu vrstu podrške na putu ka ostvarivanju životnih ciljeva. Za stipendije za školsku godinu 2024/25. je pristiglo oko 900 prijava