Dobro došli na web portal SRPSKA EKONOMIJA

Više od 4,7 miliona dinara za Narodne kuhinje Crvenog krsta Srbije

Beograd
Foto: dm drogerie markt
Srpska ekonomija

Black Friday je i ove godine dobio drugačije i humano značenje u dm drogerijama, zahvaljujući jedinstvenoj inicijativi Giving Friday. Pod sloganom „Giving is the new black“, kompanija dm drogerie markt petu godinu zaredom sprovodi ovu aktivnost i donira pet odsto ukupnog dnevnog prometa. Ove godine dm donira 4.782.946,00 dinara Narodnim kuhinjama Crvenog krsta Srbije.

Giving Friday, umesto tradicionalnog Black Friday-a u dm drogerijama, postao je simbol solidarnosti sa ciljem da se pomogne egzistencijalno ugroženim sugrađanima. Ovom akcijom kompanija dm je još jednom pokazala zašto je čovek uvek u centru poslovanja.

„Zaposlenima u dm-u posebno je drago što naši kupci prepoznaju važnost inicijative Giving Friday i rado učestvuju u istoj. Iz godine u godinu odziv zajednice je sve veći, te je simbolično što baš na Crni petak zajedničkim snagama doprinosimo lepoti darivanja. Ovakva podrška ne samo da je omogućila doniranje značajnih sredstava, već je i jasno ukazala na to koliko je važno uzajamno delovati u rešavanju izazova sa kojim se suočavaju socijalno najugroženiji građani. Zato nastojimo uvek da pokrećemo snagu solidarnosti i spremnost svih nas da doprinesemo boljem životu onih kojima je pomoć najpotrebnija“, izjavila je Alexandra Olivera Korichi, direktorka dm Srbija i Severna Makedonija.

Iz Crvenog krsta Srbije ističu da je od početka saradnje sa kompanijom dm, od 2020. godine, obezbeđena hrana za više desetina hiljada korisnika Narodne kuhinje, te da je nastavak iste izuzetno dragocen.

“Izuzetna je čast što već četvrti put zaredom imamo priliku da sarađujemo sa kompanijom dm, koja je prepoznala našu misiju da olakšamo svakodnevicu egzistencijalno ugroženih građana. Zahvaljujemo se na još jednoj donaciji koja značajno doprinosi ostvarivanju pomenutog cilja i pokazuje da oni najugroženiji među nama nisu sami, jer sve postaje lakše uz podršku čitavog društva. Nadamo se da će ova plemenita inicijativa kompanije dm inspirisati i druge poslovne organizacije i pojedince da pomognu poboljšanju života korisnika Narodnih kuhinja Crvenog krsta Srbije”, izjavio je Ljubomir Miladinović, generalni sekretar Crvenog krsta Srbije.

Kompanija dm je u okviru Giving Friday-a do sada donirala 10,5 miliona dinara Narodnim kuhinjama Crvenog krsta Srbije. Zahvaljujući ovim sredstvima, omogućena je priprema više od 98 tona hrane, kojom su obezbeđeni obroci za preko 29.000 korisnika u 65 gradova i opština u zemlji. Takođe, 2019. godine, kada je prvi put pokrenuta ova akcija, prikupljeno je tri miliona dinara za opremanje Univerzitetske dečje klinike Tiršova.

Ostali naslovi

Svetlosni buket u bečkom Gradskom parku
Srpska ekonomija
Umetnička instalacija „Buket svetlosti“ (LichtStrauss) u bečkom Gradskom parku kao deo proslave 200. godišnjice Johana Štrausa otvara se 21. marta i trajaće do 25. maja. Umetnica Viktorija Koeln svojom umetničkom kreacijom povezuje umetnost, tehnologiju i feminističke perspektive
Uspeh pripadnika vojske na 32. Novosadskom polumaratonu
Srpska ekonomija
Pripadnici Ministarstva odbrane i Vojske Srbije postigli su sjajne rezultate na 32. Međunarodnom novosadskom polumaratonu. U štafetnoj trci na 21,097 kilometara pobedila je ekipa 72. brigade za specijalne operacije, ekipa 63. padobranske brigade bila je druga, dok je ekipa Odreda vojne policije specijalne namene „Kobre“ zauzela treće mesto
Plastenici za poljoprivredna gazdinstva iz Prijepolja
Srpska ekonomija
Planirana je podrška za najmanje 20 poljoprivrednika i poljoprivrednica, koji imaju registrovana gazdinstva na teritoriji opštine Prijepolje, a koji žele da otpočnu ili prošire svoj posao vezan za plasteničku proizvodnju, sa ciljem ekonomskog jačanja porodica na selu. Ukupna raspoloživa sredstva po ovom konkursu su 5,6 miliona dinara
Konkurs za upis u vojne škole do 31. marta
Srpska ekonomija
Ministarstvo odbrane raspisalo je konkurs za upis u vojne škole, koji je otvoren do 31. marta. Predviđen je upis 240 kadeta Vojne akademije, 33 kadeta Medicinskog fakulteta VMA, 110 učenika Vojne gimnazije – 80 za Opšti, 20 za Vazduhoplovni smer, pet za prijem u drugi i pet za prijem u treći razred Opšteg smera i 80 učenika Srednje stručne vojne škole „1300 kaplara“
Air France predstavio redizajniranu kabinu prve klase
Srpska ekonomija
Francuska avio-kompanija Air France predstavila je novu, redizajniranu kabinu prve klase, odnosno La Premiere klase. U pitanju su kabine površine čak 3,5 metara kvadratnih koje obuhvataju pet prozora, sedište koje se pretvara u ležaj dužine dva metra, a na njihovom dizajnu kompanija je radila pune tri godine
Ekološka mobilnost u milionskom gradu
Srpska ekonomija
Bečlije prelaze više od tri četvrtine svojih ruta u gradu klimatski prihvatljivim načinima. Sa 34 odsto, javni prevoz je najpopularniji način kretanja, slede pešačenje sa oko 30 odsto, dok prevoz biciklom beleži dinamičan porast od 11 odsto i svakim danom je sve popularniji. Automobilski saobraćaj je opao na 25 odsto, sa 40 procenata 1993. godine
Pretpremijera dokumentarnog filma o 175 godina Vojne akademije
Srpska ekonomija
Pretpremijera dokumentarnog filma o 175 godina Vojne akademije „Nasleđe časti i znanja“, u produkciji Vojnofilmskog centra „Zastava film“ Uprave za odnose sa javnošću Ministarstva odbrane, održana je u kasarni „General Jovan Mišković“ u Beogradu, povodom obeležavanja Dana te vojne visokoškolske ustanove
Pomoć porodicama nastradalih u Severnoj Makedoniji
Srpska ekonomija
Saosećajući sa porodicama nastradalih i svim građanima Severne Makedonije pogođenim tragičnim požarom koji se dogodio, a u duhu solidarnosti i podrške, MaxBet donira 20.000 evra na žiro račun koji je otvorio Crveni krst Srbije, namenjen pomoći porodicama koje su pretrpele nenadoknadiv gubitak
Obilazak jedinica Vojske Srbije u garnizonu Prokuplje
Srpska ekonomija
Zamenik načelnika Generalštaba Vojske Srbije general-potpukovnik Tiosav Janković obišao je jedinice Vojske Srbije u garnizonu Prokuplje. Tokom obilaska je ostvario uvid u organizaciju života i rada, razgovarao je sa vojnicima i starešinama i primio izveštaje komandanata i komandira o stanju i stepenu realizacije težišnih zadataka
Opština Senta novim osvetljenjem uštedeće više od 14 miliona dinara za 15 godina
Srpska ekonomija
Opština Senta uspešno je realizovala projekat rekonstrukcije, modernizacije i održavanja javnog osvetljenja kroz model javno-privatnog partnerstva, bez dodatnog kreditnog zaduživanja, uz značajne finansijske i energetske uštede. Pre realizacije ovog projekta, godišnji izdaci opštine za javno osvetljenje iznosili su oko 27 miliona dinara