Dobro došli na web portal SRPSKA EKONOMIJA

Konferencija o noćnom životu u Beču

Beč
Foto: © Stadt nach Acht
Srpska ekonomija

„Šta malde generacije cene kada je u pitanju provod?“

Odgovor na pitanje će pokušati da da „Vienna After Dark“, konferencija za urbani noćni život sa fokusom na klupsku kulturu, koja će se održati u Beču od 14. do 16. novembra 2024. godine. Partneri događaja su tri međunarodno poznate organizacije za noćni život: „NIGHTS“ iz evropske mreže „NEWNet“, međunarodna konferencija „STADT NACH ACHT“ iz Berlina i globalna mreža „VIBELAB“ iz Amsterdama.

Kako bi se prikazala veza između visoke i klubske kulture Beča, „Club U“, „Sass Music Club“, „Salon im Künstlerhaus“, „Stadtkino“ i „Ludwig & Adele“ će od četvrtka do petka biti pretvoreni u centralne lokacije konferencije. U subotu će se održavati satelitski događaji u klubovima širom grada.

Na programu će biti više od 25 izlaganja, panel diskusija, radionica, umrežavanja, pa čak i ekskurzija kroz noćni život Beča. Pored toga, biće pozvano preko 125 govornika iz više od 15 zemalja koji će diskutovati o socijalnom, kulturnom i ekonomskom značaju klupske kulture.

Teme kao što su mentalno zdravlje, svest i politika droge će takođe biti deo programa. U okviru „NIGHT(S)Science“ biće objavljen poziv za abstrakte, koji će biti upućen istraživačima da podnesu svoje naučne radove na temu noći. Razmatranje institucionalnih razvoja u noćnom životu, razmena i umrežavanje između lokalnih, nacionalnih i međunarodnih klupskih komisija će zaokružiti konferenciju.

Organizator događaja je bečka klupska komisija „Vienna Club Commission“.

 

Ostali naslovi

Kako Beč gradi stanove?
Srpska ekonomija
Kampanja „Beč gradi napred“ grada Beča i Privredne komore Beča informiše o neophodnosti održivog i pristupačnog stambenog prostora, kao i o građevinarstvu kao održivom ekonomskom motoru. Poseban akcenat stavlja se na informisanje stanovništva na licu mesta u budućim gradskim četvrtima
Upoznajte francuske univerzitete
Srpska ekonomija
O mogućnostima studiranja, procedurama i finansiranju - saznajte na Studentskom sajmu u Francuskom institutu u petak 25. oktobra. Ovo je nezaobilazan događaj za sve koji razmišljaju o studiranju u francuskoj i žele da dobro pripreme univerzitetsku 2025-2026. godinu
PKS pozvala poslodavce da podrže praksu mladih sa invaliditetom
Srpska ekonomija
Privredna komora Srbije (PKS) pozvala je poslodavce iz Beograda, Niša, Novog Sada, Zrenjanina, Subotice i Valjeva da u svojim kompanijama omoguće praksu mladima sa invaliditetom i prijave se za program „Praksa po meri: radna praksa za mlade sa invaliditetom“. Rok za prijavu je četvrtak, 7. novembar 2024.
Srbija nastavlja da beleži značajan rast izvoza IKT usluga
Srpska ekonomija
Kancelarija za informacione tehnologije i elektronsku upravu Vlade Republike Srbije saopštila je da je Narodna banka Srbije objavila podatke o izvozu usluga u sektoru informaciono-komunikacionih tehnologija (IKT) za prvih osam meseci 2024. godine
U Beču raste šuma
Srpska ekonomija
Organizacija „WIENXTRA“ i grad Beč realizuju 9. novembra 2024. godine akciju pošumljavanja, jesenji festival „Šuma mladih Bečlijki i Bečlija“, i pozivaju porodice sa decom da se pridruže sadnji 10.000 stabala i žbunova. Učesnike očekuje i raznovrstan program sa igrama, radionicama, edukativnim štandovima posvećenim šumi i njenim stanovnicima. Učešče je besplatno
NURDOR-u pet miliona dinara
Srpska ekonomija
NURDOR-ove kuće – smeštene u Nišu, Novom Sadu i Beogradu – pružaju utočište roditeljima dece koja se leče od malignih bolesti van grada u kom žive, obezbeđujući tako porodicama da ostanu na okupu
Održive prakse daju rezultate
Srpska ekonomija
Renata Matusinović, izvršna direktorka kategorije hrane za jugoistočni region u kompaniji Nestlé, kao najvažniji element uspeha kompanije, zajedno sa brendom THOMY, ističe primenu održivijih praksi proizvodnje i saradnju sa lokalnim proizvođačima
Proglašeni najbolji svetski brendovi
Srpska ekonomija
Interbrend procenjuje vrednost najboljih svetskih brendova kroz sveobuhvatnu analizu finansijskih performansi kompanije, uloge brenda i njegove snage, uzimajući u obzir faktore kao što su usmerenost, angažovanost i relevantnost
Sajam knjiga od 19. do 27. oktobra
Srpska ekonomija
Međunarodni beogradski sajma knjiga, 67. po redu, održaće se od 19. do 27. oktobra na „Beogradskom sajmu”, najavljeno je na današnjoj konferenciji za novinare. Ovogodišnji slogan manifestacije je „Reč je slobodna”
Podrška lokalnim zajednicama
Srpska ekonomija
Mövenpick Resort and Spa Fruške Terme ove godine je udružio snage s Dečjim selom „Dr. Milorad Pavlović“ u Sremskoj Kamenici koje za cilj ima da pomogne deci bez adekvatnog roditeljskog staranja i pruži im srećnije detinjstvo. Dečje selo u Sremskoj Kamenici prikuplja hranu, higijenske potrepštine, igračke, odeću i obuću, školski pribor, sportsku opremu i rekvizite, kao i informatičku opremu