Dobro došli na web portal SRPSKA EKONOMIJA

Više od 4,7 miliona dinara za Narodne kuhinje Crvenog krsta Srbije

Beograd
Foto: dm drogerie markt
Srpska ekonomija

Black Friday je i ove godine dobio drugačije i humano značenje u dm drogerijama, zahvaljujući jedinstvenoj inicijativi Giving Friday. Pod sloganom „Giving is the new black“, kompanija dm drogerie markt petu godinu zaredom sprovodi ovu aktivnost i donira pet odsto ukupnog dnevnog prometa. Ove godine dm donira 4.782.946,00 dinara Narodnim kuhinjama Crvenog krsta Srbije.

Giving Friday, umesto tradicionalnog Black Friday-a u dm drogerijama, postao je simbol solidarnosti sa ciljem da se pomogne egzistencijalno ugroženim sugrađanima. Ovom akcijom kompanija dm je još jednom pokazala zašto je čovek uvek u centru poslovanja.

„Zaposlenima u dm-u posebno je drago što naši kupci prepoznaju važnost inicijative Giving Friday i rado učestvuju u istoj. Iz godine u godinu odziv zajednice je sve veći, te je simbolično što baš na Crni petak zajedničkim snagama doprinosimo lepoti darivanja. Ovakva podrška ne samo da je omogućila doniranje značajnih sredstava, već je i jasno ukazala na to koliko je važno uzajamno delovati u rešavanju izazova sa kojim se suočavaju socijalno najugroženiji građani. Zato nastojimo uvek da pokrećemo snagu solidarnosti i spremnost svih nas da doprinesemo boljem životu onih kojima je pomoć najpotrebnija“, izjavila je Alexandra Olivera Korichi, direktorka dm Srbija i Severna Makedonija.

Iz Crvenog krsta Srbije ističu da je od početka saradnje sa kompanijom dm, od 2020. godine, obezbeđena hrana za više desetina hiljada korisnika Narodne kuhinje, te da je nastavak iste izuzetno dragocen.

“Izuzetna je čast što već četvrti put zaredom imamo priliku da sarađujemo sa kompanijom dm, koja je prepoznala našu misiju da olakšamo svakodnevicu egzistencijalno ugroženih građana. Zahvaljujemo se na još jednoj donaciji koja značajno doprinosi ostvarivanju pomenutog cilja i pokazuje da oni najugroženiji među nama nisu sami, jer sve postaje lakše uz podršku čitavog društva. Nadamo se da će ova plemenita inicijativa kompanije dm inspirisati i druge poslovne organizacije i pojedince da pomognu poboljšanju života korisnika Narodnih kuhinja Crvenog krsta Srbije”, izjavio je Ljubomir Miladinović, generalni sekretar Crvenog krsta Srbije.

Kompanija dm je u okviru Giving Friday-a do sada donirala 10,5 miliona dinara Narodnim kuhinjama Crvenog krsta Srbije. Zahvaljujući ovim sredstvima, omogućena je priprema više od 98 tona hrane, kojom su obezbeđeni obroci za preko 29.000 korisnika u 65 gradova i opština u zemlji. Takođe, 2019. godine, kada je prvi put pokrenuta ova akcija, prikupljeno je tri miliona dinara za opremanje Univerzitetske dečje klinike Tiršova.

Ostali naslovi

Tatra Defence iz CSG Grupe obezbedila strateški ugovor za proizvodnju trupa tenkova Leopard 2A8
Srpska ekonomija
Tatra Defence (TD), član CSG Grupe, potpisala je strateški ugovor sa kompanijom KNDS Deutschland za proizvodnju trupa za glavne borbene tenkove Leopard 2A8. Ugovor obuhvata proizvodnju 150 trupova, uz opciju za dodatnih do 300 jedinica
Sajam turizma i auto-moto sajam u Beču 2026.
Srpska ekonomija
Nakon uspešne premijere sa više od 71.000 posetilaca, kombinacija sajmova u Beču „Ferien-Messe Wien“ i „Vienna Drive“ ulazi u drugo izdanje. Od 15. do 18. januara 2026. godine, na bečkom sajmištu „VIECON Messe Wien“ održavaju se istovremeno sajam turizma i auto-moto-sajam
Obuka na novim borbenim vozilima u jedinicama Vojske Srbije
Srpska ekonomija
U bazi „Jug“ i na poligonu „Borovac“ kod Bujanovca u toku je obuka pripadnika pešadijskog bataljona iz sastava Četvrte brigade kopnene vojske na oklopnim borbenim vozilima „lazar 3M“, kojima je jedinica opremljena u prethodnom periodu
Najsigurniji praznični poklon - vaučer
Srpska ekonomija
Vaučeri i ove godine spadaju među najpopularnije božićne poklone Bečlija. Prema aktuelnoj studiji Privredne komore Beča, 495.000 osoba poklanja vaučere u ukupnoj vrednosti od oko 74 miliona evra. Prosečna vrednost jednog vaučera ove godine iznosi oko 150 evra, što je povećanje od oko 25 odsto u odnosu na prethodnu godinu
Otvoren konkurs za osnovce Naš vojnik, naš heroj
Srpska ekonomija
Ministarstvo odbrane i ove godine poziva osnovce da sa učiteljima i nastavnicima tradicionalno učestvuju na nagradnom konkursu „Naš vojnik, naš heroj” i da radovima na temu „Srpska vojska na Krfu” iskažu svoju kreativnost i osvoje vredne nagrade
Obuka na savremenim artiljerijskim sistemima
Srpska ekonomija
U rejonu mirnodopskog razmeštaja Mešovite artiljerijske brigade u Nišu u toku je obuka pripadnika jedinice na samohodnim top-haubicama 155 mm B-52 M-15 „nora“
Provera obučenosti jedinica za zaštitu mirovnih snaga
Srpska ekonomija
Na poligonu „Borovac“ i u bazi „Jug“ realizovana je taktička vežba voda za zaštitu snaga na kojoj je proveravana spremnost jedinice za predstojeće angažovanje u mirovnoj operaciji Ujedinjenih nacija u Libanu
Beč bez vatrometa, ali uz spektakl svetla i muzike
Srpska ekonomija
Na prelazu iz stare u novu godinu u glavnom gradu Austrije slavi se širom prestonice, a posebno na bečkoj Novogodišnjoj stazi (Silvesterpfad) u centru grada. Sa svih strana se čuju zvuci valcera, a Bečlije i gosti uz Dunavski valcer dočekuju i ponoć
Finansijska pismenost – od finansijskog fitnesa do finansijskog zdravlja
Srpska ekonomija
Prva međunarodna konferencija posvećena finansijskoj pismenosti za mlade, pod nazivom „Finansijska pismenost – od finansijskog fitnesa do finansijskog zdravlja“, održana je 16. decembra u Beogradu, u organizaciji Erste Banke Srbija i podkasta „Jezik finansija“
Uspešan završetak drugog razmatranja Instrumenta za koordinaciju politika
Srpska ekonomija
Odbor izvršnih direktora Međunarodnog monetarnog fonda na sednici održanoj 17. decembra doneo je odluku o uspešnom završetku drugog razmatranja sprovođenja ekonomskog programa u okviru Instrumenta za koordinaciju politika (Policy Coordination Instrument – PCI)