Dobro došli na web portal SRPSKA EKONOMIJA

Više od 4,7 miliona dinara za Narodne kuhinje Crvenog krsta Srbije

Beograd
Foto: dm drogerie markt
Srpska ekonomija

Black Friday je i ove godine dobio drugačije i humano značenje u dm drogerijama, zahvaljujući jedinstvenoj inicijativi Giving Friday. Pod sloganom „Giving is the new black“, kompanija dm drogerie markt petu godinu zaredom sprovodi ovu aktivnost i donira pet odsto ukupnog dnevnog prometa. Ove godine dm donira 4.782.946,00 dinara Narodnim kuhinjama Crvenog krsta Srbije.

Giving Friday, umesto tradicionalnog Black Friday-a u dm drogerijama, postao je simbol solidarnosti sa ciljem da se pomogne egzistencijalno ugroženim sugrađanima. Ovom akcijom kompanija dm je još jednom pokazala zašto je čovek uvek u centru poslovanja.

„Zaposlenima u dm-u posebno je drago što naši kupci prepoznaju važnost inicijative Giving Friday i rado učestvuju u istoj. Iz godine u godinu odziv zajednice je sve veći, te je simbolično što baš na Crni petak zajedničkim snagama doprinosimo lepoti darivanja. Ovakva podrška ne samo da je omogućila doniranje značajnih sredstava, već je i jasno ukazala na to koliko je važno uzajamno delovati u rešavanju izazova sa kojim se suočavaju socijalno najugroženiji građani. Zato nastojimo uvek da pokrećemo snagu solidarnosti i spremnost svih nas da doprinesemo boljem životu onih kojima je pomoć najpotrebnija“, izjavila je Alexandra Olivera Korichi, direktorka dm Srbija i Severna Makedonija.

Iz Crvenog krsta Srbije ističu da je od početka saradnje sa kompanijom dm, od 2020. godine, obezbeđena hrana za više desetina hiljada korisnika Narodne kuhinje, te da je nastavak iste izuzetno dragocen.

“Izuzetna je čast što već četvrti put zaredom imamo priliku da sarađujemo sa kompanijom dm, koja je prepoznala našu misiju da olakšamo svakodnevicu egzistencijalno ugroženih građana. Zahvaljujemo se na još jednoj donaciji koja značajno doprinosi ostvarivanju pomenutog cilja i pokazuje da oni najugroženiji među nama nisu sami, jer sve postaje lakše uz podršku čitavog društva. Nadamo se da će ova plemenita inicijativa kompanije dm inspirisati i druge poslovne organizacije i pojedince da pomognu poboljšanju života korisnika Narodnih kuhinja Crvenog krsta Srbije”, izjavio je Ljubomir Miladinović, generalni sekretar Crvenog krsta Srbije.

Kompanija dm je u okviru Giving Friday-a do sada donirala 10,5 miliona dinara Narodnim kuhinjama Crvenog krsta Srbije. Zahvaljujući ovim sredstvima, omogućena je priprema više od 98 tona hrane, kojom su obezbeđeni obroci za preko 29.000 korisnika u 65 gradova i opština u zemlji. Takođe, 2019. godine, kada je prvi put pokrenuta ova akcija, prikupljeno je tri miliona dinara za opremanje Univerzitetske dečje klinike Tiršova.

Ostali naslovi

Nina Davidovski najbolja polaznica Agrobiznis škole
Srpska ekonomija
Drugi ciklus Agrobiznis škole, edukativnog programa koji je kompanija Al Dahra pokrenula u Srbiji kako bi podržala mlade stručnjake u sticanju znanja o savremenim praksama u poljoprivredi, završen je u duhu inovativnih ideja i inspirativnih razgovora
U Gradskoj upravi sve informacije i pomoć pri podnošenju prijava za evidentiranje i upis prava na nepokretnostima
Srpska ekonomija
Građani Beograda u novouspostavljenom Uslužnom centru Grada Beograda mogu da dobiju sve informacije i pomoć prilikom podnošenja prijava za evidentiranje i upis prava na nepokretnostima
Redovna obuka izviđačkih organa Kopnene vojske
Srpska ekonomija
Deo izviđačkih jedinica Kopnene vojske nalazi se u periodu izvođenja kolektivne obuke za realizaciju zadataka na prikupljanju obaveštajnih podataka uz korišćenje savremenih tehničkih sredstava
Poziv dobrovoljnim davaocima krvi
Srpska ekonomija
Institut za transfuziju krvi Srbije pozvao je punoletne sugrađane da i ove nedelje daju krv, što se može učiniti u ovoj ustanovi koja se nalazi u Svetog Save 39, radnim danom od 7 do 19 i subotom od 8 do 15 sati, kao i tokom akcija na terenu
Bečki božićni duh u Beogradu
Srpska ekonomija
Kancelarija grada Beča u Beogradu održala je svoj tradicionalni godišnji koktel 8. decembra, ovoga puta u prazničnoj atmosferi božićnog marketa beogradskog hotela „Radisson Collection“. Ambijent inspirisan čuvenim bečkim božićnim marketima pružio je savršenu pozadinu za okupljanje gostiju
Podrška ženskom preduzetništvu
Srpska ekonomija
Praznični Erste Bazar ženskog preduzetništva #verujusebe, koji se ove godine održava treći put zaredom, biće organizovan 13. decembra u Botaničkoj bašti „Jevremovac“. Ulaz je slobodan za sve posetioce, a događaj traje od 11 do 15 časova
Održana konferencija Biznis i inovacije – modeli održive saradnje
Srpska ekonomija
Skoro dve trećine kompanija u Srbiji vidi konkretan prostor da ubrza rast kroz inovacije i saradnju sa startapovima, ali im nedostaju jasni modeli, partneri i struktura, rezultat je ovogodišnjeg AmCham Lap Time istraživanja, a čiji će detaljni rezultati biti objavljeni sledeće nedelje
Vežba 250. raketne brigade „Srpski štit 2025“
Srpska ekonomija
U Centru za obuku putem simulacija Vojske Srbije u toku je vežba „Srpski štit 2025“, na kojoj se komanda 250. raketne brigade za protivvazduhoplovna dejstva sa neposredno potčinjenim jedinicama obučava za planiranje, organizovanje i izvođenje operacija
Pametni gradovi budućnosti
Srpska ekonomija
Kompanija LG je potpisala strateško partnerstvo sa Expo City Dubai, gradom koji je nastao iz Svetske izložbe 2020. podržane od strane Vlade Dubaija, kako bi sarađivali na razvoju pametnog grada nove generacije. Sporazum su potpisali Vilijam Čo, izvršni direktor LG Electronics, i Ahmed Al Katib, direktor za razvoj i isporuku u Expo City Dubai
Zašto je sve manje poslova otvorenih za osobe sa invaliditetom?
Srpska ekonomija
Podaci sa Infostuda pokazuju da se inkluzivne prilike smanjuju upravo onda kada bi trebalo da ih bude više. Kada posmatramo samo oglase koji su eksplicitno označili da su dostupni i osobama sa invaliditetom, vidimo da je u 2023. godini objavljeno 4.096 takvih pozicija, u 2024. godini 3.434, dok je u 2025. godini do sada objavljeno 3.152 oglasa