Dobro došli na web portal SRPSKA EKONOMIJA

Više od 4,7 miliona dinara za Narodne kuhinje Crvenog krsta Srbije

Beograd
Foto: dm drogerie markt
Srpska ekonomija

Black Friday je i ove godine dobio drugačije i humano značenje u dm drogerijama, zahvaljujući jedinstvenoj inicijativi Giving Friday. Pod sloganom „Giving is the new black“, kompanija dm drogerie markt petu godinu zaredom sprovodi ovu aktivnost i donira pet odsto ukupnog dnevnog prometa. Ove godine dm donira 4.782.946,00 dinara Narodnim kuhinjama Crvenog krsta Srbije.

Giving Friday, umesto tradicionalnog Black Friday-a u dm drogerijama, postao je simbol solidarnosti sa ciljem da se pomogne egzistencijalno ugroženim sugrađanima. Ovom akcijom kompanija dm je još jednom pokazala zašto je čovek uvek u centru poslovanja.

„Zaposlenima u dm-u posebno je drago što naši kupci prepoznaju važnost inicijative Giving Friday i rado učestvuju u istoj. Iz godine u godinu odziv zajednice je sve veći, te je simbolično što baš na Crni petak zajedničkim snagama doprinosimo lepoti darivanja. Ovakva podrška ne samo da je omogućila doniranje značajnih sredstava, već je i jasno ukazala na to koliko je važno uzajamno delovati u rešavanju izazova sa kojim se suočavaju socijalno najugroženiji građani. Zato nastojimo uvek da pokrećemo snagu solidarnosti i spremnost svih nas da doprinesemo boljem životu onih kojima je pomoć najpotrebnija“, izjavila je Alexandra Olivera Korichi, direktorka dm Srbija i Severna Makedonija.

Iz Crvenog krsta Srbije ističu da je od početka saradnje sa kompanijom dm, od 2020. godine, obezbeđena hrana za više desetina hiljada korisnika Narodne kuhinje, te da je nastavak iste izuzetno dragocen.

“Izuzetna je čast što već četvrti put zaredom imamo priliku da sarađujemo sa kompanijom dm, koja je prepoznala našu misiju da olakšamo svakodnevicu egzistencijalno ugroženih građana. Zahvaljujemo se na još jednoj donaciji koja značajno doprinosi ostvarivanju pomenutog cilja i pokazuje da oni najugroženiji među nama nisu sami, jer sve postaje lakše uz podršku čitavog društva. Nadamo se da će ova plemenita inicijativa kompanije dm inspirisati i druge poslovne organizacije i pojedince da pomognu poboljšanju života korisnika Narodnih kuhinja Crvenog krsta Srbije”, izjavio je Ljubomir Miladinović, generalni sekretar Crvenog krsta Srbije.

Kompanija dm je u okviru Giving Friday-a do sada donirala 10,5 miliona dinara Narodnim kuhinjama Crvenog krsta Srbije. Zahvaljujući ovim sredstvima, omogućena je priprema više od 98 tona hrane, kojom su obezbeđeni obroci za preko 29.000 korisnika u 65 gradova i opština u zemlji. Takođe, 2019. godine, kada je prvi put pokrenuta ova akcija, prikupljeno je tri miliona dinara za opremanje Univerzitetske dečje klinike Tiršova.

Ostali naslovi

Beograd domaćin međunarodne naučne konferencije
Srpska ekonomija
U Beogradu se 15. i 16. oktobra održava najveća međunarodna naučna konferencija u Evropi posvećena kineskoj spoljnoj politici i geopolitičkim promenama. Na Petoj konferenciji  "Dijalozi o Kini" ("Dialogues on China") učestvovaće više od 130 istraživača iz 34 države
Kolo, rukotvorine i ukusi Srbije
Srpska ekonomija
Kada su prvi posetioci uzeli hleb i so na otvaranju kampanje „Riznica ukusa iz Srbije“, bilo je jasno da ovo neće biti samo još jedna jesenja promocija u marketu, već proslava domaće tradicije – kroz ukuse i zanate
Savet za male biznise NALED-a predložio 10 priroritetnih mera za lakše poslovanje
Srpska ekonomija
Usvajanje Zakona o podsticanju razvoja preduzetništva, uvođenje jedinstvenog računa za plaćanje poreskih obaveza za paušalce i savetodavna, umesto kaznene uloge poreskih inspekcija prema novim preduzetnicima – samo su neke od 10 prioritetnih preporuka Saveta za male biznise NALED-a koji su deo šire agende od 100 reformskih predloga
Prijem novih vojnika u tenkovske, mehanizovane i jedinice besposadnih platformi
Srpska ekonomija
Vojska Srbije je raspisala konkurse za prijem novih profesionalnih vojnika u tenkovske i mehanizovane bataljone i vodove besposadnih platformi u komandnim bataljonima Kopnene vojske
Na Kopaoniku počela 13. konferencija internih revizora Srbije
Srpska ekonomija
Pod sloganom „Orijentacija interne revizije – tehnologija, tradicija i balans“, na Kopaoniku je otvorena 13. konferencija internih revizora Srbije u organizaciji Udruženja internih revizora Srbije (UIRS) i afilijacije Globalnog instituta internih revizora (IIA Global)
Kako podeliti sunce sa komšijama
Srpska ekonomija
Broj stambenih zajednica u Srbiji koje su postale kupci-proizvođači električne energije je i dalje neznatan u odnosu na domaćinstva i privredne subjekte i u tom procesu se suočavaju s nizom izazova, od podrške stanara, preko postavljanja elektrane na krov, do priključenja na mrežu
63. izdanje bečkog filmskog festivala „Viennale“
Srpska ekonomija
Ovogodišnje izdanje bečkog filmskog festivala „Viennale“ trajaće od 16. do 28. oktobra. Od rediteljskih debija do ostvarenja poznatih autora u fokusu festivala biće i političke teme poput sukoba u Gazi
Razvoj agroindustrije
Srpska ekonomija
Stručnjaci za društvene mreže, influenseri, programeri – mnoga zanimanja koja su danas među popularnijima, pre samo nekoliko decenija nisu ni postojala. I dok se svet neprekidno menja, a tržište rada stvara profesije o kojima ranije nismo ni sanjali, jedna stvar ostaje večna i neizostavna – poljoprivreda. Jer, bez obzira na to čime se bavili, kvalitetna hrana potrebna je svima
Napadači se predstavljaju kao velike avio-kompanije u novoj poslovnoj e-mail prevari
Srpska ekonomija
Istraživači kompanije Kaspersky otkrili su nagli porast prevarantskih e-mail poruka u kojima se napadači predstavljaju kao velike avio-kompanije i aerodromi — uključujući Amsterdam Schiphol, Lufthansu, Emirates Airlines, Qatar Airways, Etihad Airways i druge — s ciljem da prevare preduzeća i navedu ih na lažnu komunikaciju u vezi sa isporukama i partnerstvima
Taktička obuka u izviđačkim jedinicama Kopnene vojske
Srpska ekonomija
Pripadnici izviđačke jedinice iz sastava Četvrte brigade kopnene vojske realizovali su sadržaje taktičke obuke u vežbovnom prostoru u okolini Vranja