Dobro došli na web portal SRPSKA EKONOMIJA

Više od 4,7 miliona dinara za Narodne kuhinje Crvenog krsta Srbije

Beograd
Foto: dm drogerie markt
Srpska ekonomija

Black Friday je i ove godine dobio drugačije i humano značenje u dm drogerijama, zahvaljujući jedinstvenoj inicijativi Giving Friday. Pod sloganom „Giving is the new black“, kompanija dm drogerie markt petu godinu zaredom sprovodi ovu aktivnost i donira pet odsto ukupnog dnevnog prometa. Ove godine dm donira 4.782.946,00 dinara Narodnim kuhinjama Crvenog krsta Srbije.

Giving Friday, umesto tradicionalnog Black Friday-a u dm drogerijama, postao je simbol solidarnosti sa ciljem da se pomogne egzistencijalno ugroženim sugrađanima. Ovom akcijom kompanija dm je još jednom pokazala zašto je čovek uvek u centru poslovanja.

„Zaposlenima u dm-u posebno je drago što naši kupci prepoznaju važnost inicijative Giving Friday i rado učestvuju u istoj. Iz godine u godinu odziv zajednice je sve veći, te je simbolično što baš na Crni petak zajedničkim snagama doprinosimo lepoti darivanja. Ovakva podrška ne samo da je omogućila doniranje značajnih sredstava, već je i jasno ukazala na to koliko je važno uzajamno delovati u rešavanju izazova sa kojim se suočavaju socijalno najugroženiji građani. Zato nastojimo uvek da pokrećemo snagu solidarnosti i spremnost svih nas da doprinesemo boljem životu onih kojima je pomoć najpotrebnija“, izjavila je Alexandra Olivera Korichi, direktorka dm Srbija i Severna Makedonija.

Iz Crvenog krsta Srbije ističu da je od početka saradnje sa kompanijom dm, od 2020. godine, obezbeđena hrana za više desetina hiljada korisnika Narodne kuhinje, te da je nastavak iste izuzetno dragocen.

“Izuzetna je čast što već četvrti put zaredom imamo priliku da sarađujemo sa kompanijom dm, koja je prepoznala našu misiju da olakšamo svakodnevicu egzistencijalno ugroženih građana. Zahvaljujemo se na još jednoj donaciji koja značajno doprinosi ostvarivanju pomenutog cilja i pokazuje da oni najugroženiji među nama nisu sami, jer sve postaje lakše uz podršku čitavog društva. Nadamo se da će ova plemenita inicijativa kompanije dm inspirisati i druge poslovne organizacije i pojedince da pomognu poboljšanju života korisnika Narodnih kuhinja Crvenog krsta Srbije”, izjavio je Ljubomir Miladinović, generalni sekretar Crvenog krsta Srbije.

Kompanija dm je u okviru Giving Friday-a do sada donirala 10,5 miliona dinara Narodnim kuhinjama Crvenog krsta Srbije. Zahvaljujući ovim sredstvima, omogućena je priprema više od 98 tona hrane, kojom su obezbeđeni obroci za preko 29.000 korisnika u 65 gradova i opština u zemlji. Takođe, 2019. godine, kada je prvi put pokrenuta ova akcija, prikupljeno je tri miliona dinara za opremanje Univerzitetske dečje klinike Tiršova.

Ostali naslovi

Više od 420.000 prijava za Svoj na svome od 8. do 25. decembra
Srpska ekonomija
Ovaj rezultat potvrđuje da je Srbija uspostavila postupak koji je istovremeno masovan, jednostavan, brz i potpuno besplatan, zasnovan na digitalizovanom sistemu koji omogućava da se prijava podnese neposredno i bez komplikacija
Podrška zajednici
Srpska ekonomija
Tokom 2025. godine, dm je, zahvaljujući svojim programima i aktivnostima, obezbedio donacije u ukupnoj vrednosti od 33.062.329,75 dinara, usmerene ka deci, ženama, obrazovnim ustanovama, lokalnim udruženjima, kao i projektima iz oblasti ekologije i dobrobiti životinja
Dodeljene UEPS nagrade
Srpska ekonomija
Na ovogodišnjoj UEPS ceremoniji, New Moment New Ideas Company je poneo priznanje Agencija godine. Ova nagrada potvrđuje višedecenijsku poziciju agencije među najvažnijim nosiocima kreativne prakse u Srbiji i regionu, ali i ideja koje traju duže od jednog ciklusa, trenda ili formata
Terenska obuka vojnika na služenju vojnog roka
Srpska ekonomija
Najmlađi vojnici na služenju vojnog roka, koji su u centre Vojske Srbije za osnovnu obuku primljeni početkom ovog meseca, nalaze se na stacionarnom logorovanju na poligonima u okolini Sombora, Valjeva i Leskovca
Otkrijte šta vas sve očekuje u Beogradu na vodi 31. decembra
Srpska ekonomija
Pored nezaobilaznog dočeka na Sava Promenadi, po kojem je postao prepoznatljiv širom Evrope i sveta, Beograd na vodi ovoga puta za posetioce priprema i jedinstveni dron spektakl, te bogat program u okviru Zimske bajke, hotela, restorana i barova. Koji god kutak Beograda na vodi da izaberete za doček, nećete pogrešiti, jer ćete u 2026. ući na velika vrata i sa stilom!
Pomoć protiv usamljenosti tokom praznika
Srpska ekonomija
Božićni praznici su za usamljene ljude posebno opterećujući period godine. Zato su utoliko važniji programi poput „Plaudernetz“-a koji vodi Caritas u Austriji a namenjen je ljudima koji se osećaju usamljeno ili jednostavno žele da popričaju
Prince Aviation uložio 9 miliona evra u najmoderniji hangar za poslovne avione u Beogradu
Srpska ekonomija
Objekat površine 3.000 m² hangara i 600 m² radioničkog prostora, realizovan u 2024. godini, predstavlja ključni strateški poduhvat kompanije i oslonac za dalji rast u segmentu održavanja poslovnih mlaznjaka
Redovna obuka u tenkovskim jedinicama Vojske Srbije
Srpska ekonomija
U rejonima mirnodopskih lokacija tenkovskih bataljona iz sastava brigada kopnene vojske započeo je novi ciklus obuke, koja se sprovodi radi očuvanja i daljeg unapređenja osposobljenosti za borbenu upotrebu tenkova M-84 u odbrambenim i napadnim operacijama
Rok za isplatu povraćaja polovine školarine studentima 30. decembar
Srpska ekonomija
Ministarstvo prosvete Vlade Republike Srbije saopštilo je da je produžilo rok za isplatu povraćaja 50 odsto plaćene školarine po osnovu prvi put upisanih predmeta za školsku 2024/2025. godinu, u cilju što većeg obuhvata samofinansirajućih studenata koji na to imaju pravo
Kontinuirane kontrole u cilju unapređenja bezbednosti u saobraćaju
Srpska ekonomija
Ministarstvo unutrašnjih poslova Vlade Republike Srbije apelovalo je još jednom na sve učesnike u saobraćaju, posebno vozače, da poštuju saobraćajne propise, kao i da prilagode brzinu kretanja vozila uslovima na putu i tako sačuvaju sebe i druge učesnike u saobraćaju