Dobro došli na web portal SRPSKA EKONOMIJA

Više od 4,7 miliona dinara za Narodne kuhinje Crvenog krsta Srbije

Beograd
Foto: dm drogerie markt
Srpska ekonomija

Black Friday je i ove godine dobio drugačije i humano značenje u dm drogerijama, zahvaljujući jedinstvenoj inicijativi Giving Friday. Pod sloganom „Giving is the new black“, kompanija dm drogerie markt petu godinu zaredom sprovodi ovu aktivnost i donira pet odsto ukupnog dnevnog prometa. Ove godine dm donira 4.782.946,00 dinara Narodnim kuhinjama Crvenog krsta Srbije.

Giving Friday, umesto tradicionalnog Black Friday-a u dm drogerijama, postao je simbol solidarnosti sa ciljem da se pomogne egzistencijalno ugroženim sugrađanima. Ovom akcijom kompanija dm je još jednom pokazala zašto je čovek uvek u centru poslovanja.

„Zaposlenima u dm-u posebno je drago što naši kupci prepoznaju važnost inicijative Giving Friday i rado učestvuju u istoj. Iz godine u godinu odziv zajednice je sve veći, te je simbolično što baš na Crni petak zajedničkim snagama doprinosimo lepoti darivanja. Ovakva podrška ne samo da je omogućila doniranje značajnih sredstava, već je i jasno ukazala na to koliko je važno uzajamno delovati u rešavanju izazova sa kojim se suočavaju socijalno najugroženiji građani. Zato nastojimo uvek da pokrećemo snagu solidarnosti i spremnost svih nas da doprinesemo boljem životu onih kojima je pomoć najpotrebnija“, izjavila je Alexandra Olivera Korichi, direktorka dm Srbija i Severna Makedonija.

Iz Crvenog krsta Srbije ističu da je od početka saradnje sa kompanijom dm, od 2020. godine, obezbeđena hrana za više desetina hiljada korisnika Narodne kuhinje, te da je nastavak iste izuzetno dragocen.

“Izuzetna je čast što već četvrti put zaredom imamo priliku da sarađujemo sa kompanijom dm, koja je prepoznala našu misiju da olakšamo svakodnevicu egzistencijalno ugroženih građana. Zahvaljujemo se na još jednoj donaciji koja značajno doprinosi ostvarivanju pomenutog cilja i pokazuje da oni najugroženiji među nama nisu sami, jer sve postaje lakše uz podršku čitavog društva. Nadamo se da će ova plemenita inicijativa kompanije dm inspirisati i druge poslovne organizacije i pojedince da pomognu poboljšanju života korisnika Narodnih kuhinja Crvenog krsta Srbije”, izjavio je Ljubomir Miladinović, generalni sekretar Crvenog krsta Srbije.

Kompanija dm je u okviru Giving Friday-a do sada donirala 10,5 miliona dinara Narodnim kuhinjama Crvenog krsta Srbije. Zahvaljujući ovim sredstvima, omogućena je priprema više od 98 tona hrane, kojom su obezbeđeni obroci za preko 29.000 korisnika u 65 gradova i opština u zemlji. Takođe, 2019. godine, kada je prvi put pokrenuta ova akcija, prikupljeno je tri miliona dinara za opremanje Univerzitetske dečje klinike Tiršova.

Ostali naslovi

Na Mašinskom fakultetu predstavljen zajednički vizionarski pravac Srbije i međunarodnih partnera
Srpska ekonomija
Osmi E-Mobility forum, posvećen elektromobilnosti, urbanoj mobilnosti i naprednim tehnologijama, održan je na Mašinskom fakultetu u Beogradu u organizaciji Mašinskog fakulteta i Nacionalne asocijacije za autonomna i električna vozila (NAEV)
Uspostavljen Registar kancelarija Komesara sekcije
Srpska ekonomija
Agencija za privredne registre Republike Srbije (APR) saopštila je da je za potrebe organizovanja međunarodne izložbe Ekspo 2027 Beograd, koja će se održati od 15. maja do 15. avgusta 2027. godine u Beogradu, uspostavila Registar kancelarija Komesara sekcije
Impresivni dron šou i spektakularni vatromet
Srpska ekonomija
Beograd ulazi u 2026. uz domaće i regionalne zvezde Senidu, Aleksandru Radović, Gocu Tržan i orkestar Bobana i Marka Markovića
Nova generacija vojnika započela služenje vojnog roka
Srpska ekonomija
U centre Vojske Srbije za osnovnu obuku na dobrovoljno služenje vojnog roka primljeni su vojnici generacije „decembar 2025“, koji će se narednih šest meseci osposobljavati za vojnoevidencione specijalnosti rodova i službi Vojske Srbije
Informacije i pomoć pri podnošenju prijava za evidentiranje i upis prava na nepokretnostima
Srpska ekonomija
Uslužni centar za građane za informisanje i pomoć prilikom podnošenja prijava za evidentiranje i upis prava na nepokretnostima uspostavljen je u zgradi Gradske uprave u Ulici kraljice Marije broj 1
Visoka tehnologija iz Beča za ceo svet
Srpska ekonomija
Bečka fabrika za proizvodnju tramvaja i lakih železničkih vozila „Alstom“ nije samo proizvodni pogon, već i globalni centar stručnosti za tramvaje i gradske železnice. Ovde radi oko 730 visokokvalifikovanih zaposlenih, među njima 190 inženjera na najmodernijim tehnologijama. Čak i u Australiji i SAD saobraćaju niskopodna „Flexity“-vozila koja su razvijena i dizajnirana u Beču
Prijava za novogodišnje paketiće na Voždovcu
Srpska ekonomija
Gradska opština Voždovac i ove godine priprema novogodišnje paketiće za decu do navršenih 10 godina (rođenu od 1. januara 2015. do 31. decembra 2025. godine), saopšteno je iz Opštine Voždovac
Preduzetnicama kroz program Snažne i važne 10.000 funti
Srpska ekonomija
Vojnički hleb iz Prvog svetskog rata pretvoren u savremeni pekarski brend, održivi nameštaj od recikliranih materijala, organski BIO eliksiri za biljke, e-bike ture koje spajaju prirodu i lokalne domaćine, bezalkoholni liker od lavande sa čačanskih polja – to su biznisi pet preduzetnica iz Srbije koje su osvojile grantove od po 10.000 funti kroz program „Snažne i važne“
Czechoslovak Group dobitnik dva prestižna priznanja iz oblasti korporativnih finansija
Srpska ekonomija
Czechoslovak Group (CSG), globalna industrijsko-tehnološka grupa u vlasništvu češkog preduzetnika Mihala Strnada, dobila je dva velika industrijska priznanja u oblasti korporativnih finansija. CSG je proglašena pobednikom u kategorijama Tim godine za korporativno blago i finansiranje u kategoriji „Globalni bankarski i tržišni posao godine“
Tradicija, umetnost i humanost koja traje
Srpska ekonomija
Svetosavski bal u Beču i naredne godine ostaje jedan od najprestižnijih događaja srpske dijaspore pod krovom veličanstvene palate Hofburg! Održaće se 6. februara 2026. godine u organizaciji Udruženja „Srpski centar”