Dobro došli na web portal SRPSKA EKONOMIJA

Više od 4,7 miliona dinara za Narodne kuhinje Crvenog krsta Srbije

Beograd
Foto: dm drogerie markt
Srpska ekonomija

Black Friday je i ove godine dobio drugačije i humano značenje u dm drogerijama, zahvaljujući jedinstvenoj inicijativi Giving Friday. Pod sloganom „Giving is the new black“, kompanija dm drogerie markt petu godinu zaredom sprovodi ovu aktivnost i donira pet odsto ukupnog dnevnog prometa. Ove godine dm donira 4.782.946,00 dinara Narodnim kuhinjama Crvenog krsta Srbije.

Giving Friday, umesto tradicionalnog Black Friday-a u dm drogerijama, postao je simbol solidarnosti sa ciljem da se pomogne egzistencijalno ugroženim sugrađanima. Ovom akcijom kompanija dm je još jednom pokazala zašto je čovek uvek u centru poslovanja.

„Zaposlenima u dm-u posebno je drago što naši kupci prepoznaju važnost inicijative Giving Friday i rado učestvuju u istoj. Iz godine u godinu odziv zajednice je sve veći, te je simbolično što baš na Crni petak zajedničkim snagama doprinosimo lepoti darivanja. Ovakva podrška ne samo da je omogućila doniranje značajnih sredstava, već je i jasno ukazala na to koliko je važno uzajamno delovati u rešavanju izazova sa kojim se suočavaju socijalno najugroženiji građani. Zato nastojimo uvek da pokrećemo snagu solidarnosti i spremnost svih nas da doprinesemo boljem životu onih kojima je pomoć najpotrebnija“, izjavila je Alexandra Olivera Korichi, direktorka dm Srbija i Severna Makedonija.

Iz Crvenog krsta Srbije ističu da je od početka saradnje sa kompanijom dm, od 2020. godine, obezbeđena hrana za više desetina hiljada korisnika Narodne kuhinje, te da je nastavak iste izuzetno dragocen.

“Izuzetna je čast što već četvrti put zaredom imamo priliku da sarađujemo sa kompanijom dm, koja je prepoznala našu misiju da olakšamo svakodnevicu egzistencijalno ugroženih građana. Zahvaljujemo se na još jednoj donaciji koja značajno doprinosi ostvarivanju pomenutog cilja i pokazuje da oni najugroženiji među nama nisu sami, jer sve postaje lakše uz podršku čitavog društva. Nadamo se da će ova plemenita inicijativa kompanije dm inspirisati i druge poslovne organizacije i pojedince da pomognu poboljšanju života korisnika Narodnih kuhinja Crvenog krsta Srbije”, izjavio je Ljubomir Miladinović, generalni sekretar Crvenog krsta Srbije.

Kompanija dm je u okviru Giving Friday-a do sada donirala 10,5 miliona dinara Narodnim kuhinjama Crvenog krsta Srbije. Zahvaljujući ovim sredstvima, omogućena je priprema više od 98 tona hrane, kojom su obezbeđeni obroci za preko 29.000 korisnika u 65 gradova i opština u zemlji. Takođe, 2019. godine, kada je prvi put pokrenuta ova akcija, prikupljeno je tri miliona dinara za opremanje Univerzitetske dečje klinike Tiršova.

Ostali naslovi

Beograd na Svetskom sajmu turizma u Londonu
Srpska ekonomija
Turistička organizacija Beograda predstavlja našu prestonicu na Svetskom sajmu turizma „World Travel Market 2025” (WTM) u Londonu, najznačajnijem mestu susreta turističke privrede na globalnom planu, saopšteno je iz Turističke organizacije Beograd
Specijalistička obuka vojnika na služenju vojnog roka
Srpska ekonomija
Vojnici koji se na služenju vojnog roka nalaze od septembra ove godine započeli su specijalističko osposobljavanje za vojničke dužnosti za koje su regrutovani
Otvorena izložba Every Day Something Blue
Srpska ekonomija
Kao brend koji od svog lansiranja u Srbiji neguje spoj umetnosti, estetike i uživanja u svakodnevnim trenucima, 1664 Blanc je i ove godine organizovao foto-konkurs “Every Day Something Blue”
Galenika donirala sredstva Opštoj bolnici u Vrbasu i Ženskom centru Milica
Srpska ekonomija
Kompanija Galenika donirala je sredstva u iznosu od ukupno deset hiljada evra, u dinarskoj protivvrednosti, Opštoj bolnici u Vrbasu i Ženskom centru ,,Milica’’. Cilj donacije je unapređenje uslova lečenja onkoloških pacijenata u Opštoj bolnici u Vrbasu, kao i podrška projektu ,,Onkološko-socijalni navigacioni sistem’’ koji sprovodi Ženski centar ,,Milica’’
Srpske kompanije od 5. do 8. novembra na Međunarodnom sajmu privrede u Tirani
Srpska ekonomija
Kompanije iz Srbije predstaviće se na nacionalnom štandu Srbije na Međunarodnom opštem privrednom sajmu „Tirana International Fair 2025“, koji se održava u prestonici Albanije od 5. do 8. novembra 2025. godine, u organizaciji Privredne komore Srbije i Razvojne agencije Srbije
Trinaest srpskih firmi na listi SEE TOP 100 najvećih kompanija u jugoistočnoj Evropi
Srpska ekonomija
Trinaest firmi iz Srbije se našlo na rang listi SEE TOP 100 najvećih kompanija u jugoistočnoj Evropi u 2024. godini, koju je objavio SeeNews. EPS je zauzeo osmo mesto i najbolje je rangirana srpska firma na listi, uprkos međugodišnjem padu od 10.7% u ostvarenim prihodima, koja su u 2024. godini iznosili 3,9 milijardi evra
Podsticaj socijalnoj inkluziji
Srpska ekonomija
Na svečanosti u Beogradu Evropska investiciona banka (EIB Global) i Erste Bank a.d. Novi Sad potpisale su sporazume o zajmu vrednom 10 miliona evra i bespovratnim sredstvima u iznosu od 1,3 miliona evra usmerenim na podsticanje inkluzivnog rasta i zapošljavanja, sa naglaskom na stručno usavršavanje osetljivih društvenih grupa širom Srbije
Poljoprivrednim proizvođačima iz Prijepolja donirano 53 plastenika
Srpska ekonomija
Juče je 53 poljoprivrednika i poljoprivrednica potpisalo ugovore sa Fondacijom Ana i Vlade Divac i Opštinom Prijepolje o donaciji plastenika za unapređenje poljoprivredne proizvodnje
Stabilan makroekonomski okvir Srbije
Srpska ekonomija
U Privrednoj komori Srbije je održana druga godišnja konferencija „Međunarodna ekonomska pozicija Srbije – MEPS 2025: izazovi i šanse u aktuelnoj geopolitičkoj i trgovinskoj realnosti“ na kojoj su učestvovali predstavnici domaće privrede, državnih institucija i međunarodnih organizacija
Kako da koristite AI alate i ostanete bezbedni tokom Crnog petka
Srpska ekonomija
Kako se Crni petak bude približavao, potrošači će se sve više okretati veštačkoj inteligenciji (AI). Od personalizovanih asistenata za kupovinu do virtuelnih proba proizvoda, AI obećava lakši i efikasniji put do savršene kupovine