Program za česte putnike Air France-KLM grupe, Flying Blue, drugu godinu zaredom zauzeo je prvo mesto na listi najboljih avio-programa lojalnosti u svetu prema nezavisnom istraživanju kompanije Point.me, specijalizovane platforme za analizu i pretraživanje nagradnih letova.
Ova analiza obuhvatila je programe brojnih međunarodnih avio-kompanija, a Flying Blue je proglašen najboljim na osnovu ključnih kriterijuma: jednostavnosti i transparentnosti u prikupljanju i korišćenju nagradnih milja, vrednosti i dostupnosti nagrada sa konkurentnim opcijama za rezervaciju karata, fleksibilnih uslova putovanja, široke mreže avio i ne-avio partnera širom sveta, kao i stalnih inovacija kroz digitalne servise i personalizovane ponude.
Priznanje dolazi u godini kada Flying Blue obeležava 20. rođendan i broji više od 30 miliona članova širom sveta. Air France-KLM ističe da program ima ključnu ulogu u jačanju odnosa sa putnicima i da nagrada potvrđuje posvećenost grupe da pruži iskustvo putovanja koje je nagrađujuće i dostupno velikom broju korisnika.