Barcaffè obeležava 55 godina uz poruku o bliskosti i razgovorima koji znače i podseća na ono najvrednije u životu: toplinu, emocije i snagu iskrenog razgovora. Pod sloganom „Najveća blaga čuvamo u srcu“, brend poziva sve ljubitelje kafe da zastanu, otvore svoja srca i podele trenutke uz šolju omiljenog napitka. Uz Barcaffè Espresso, u 100 pažljivo odabranih kafića širom Srbije, sačekaće ih i simbolični pokloni – keksići koji dodatno ulepšavaju trenutke uz kafu.
Pre tačno 55 godina, na tržište je stigla prva Barcaffè kafa, sveže mlevena, pažljivo pržena i upakovana u kesicu od 100 grama. Bio je to proizvod modernog dizajna koji je drugačiji od svega što se tada moglo pronaći na tržištima regiona. Od 1970. do danas, Barcaffè u fokusu ima kvalitet i upravo zbog toga je postao sinonim za kafu koja ulepšava svakodnevne trenutke.
Temelje Barcaffè priče postavili su prvi tehnolozi, vizionari svog vremena, čija je stručnost definisala visoke standarde kvaliteta. Njihova posvećenost ostaje upisana u svakom zrnu kafe i prenosi se s generacije na generaciju, čineći kvalitet ne samo obavezom, već i tradicijom.
Barcaffè Classic, prepoznatljiv po punom ukusu i bogatoj aromi, predstavljao je prvi izbor ljubitelja domaće kafe i ostao simbol tradicije i poverenja. Prateći promene navika i savremene trendove, Barcaffè je vremenom proširio ponudu, od nagrađivanih espresso blendova koje su postale standard u HoReCa sektoru, do single origin espressa koji donosi jedinstvene ukuse iz Indije.
Danas brend nudi širok asortiman kafa prilagođen različitim ukusima i stilovima života, uz jasan fokus na transparentnost i održivost, od sertifikovanih proizvoda do inovacija poput blockchain tehnologije koja prati put zrna „od plantaže do šoljice“.
Barcaffè već godinama ulaže u održivu proizvodnju, kvalitet i odgovornost prema zajednici. Fokus na ekološke standarde ogleda se u sve većem broju proizvoda u reciklabilnoj ambalaži i sertifikovanih kafa sa oznakama Bio i Rainforest Alliance. Jedna od najznačajnijih inovacija je uvođenje bioplastične folije izrađene od obnovljivih izvora, odnosno šećerne trske i ulja repice, čime se dodatno smanjuje ekološki otisak.
Poseban ponos brenda su kafe sa Rainforest Alliance sertifikatom: Barcaffè Flora espresso i Barcaffè Terra espresso on the go, koje zadovoljavaju izuzetno stroge ekološke i etičke kriterijume, potvrđujući posvećenost brenda održivoj budućnosti.
Barcaffè veruje da kvalitet ne dolazi samo od odabira sirovina vrhunskog kvaliteta i održivosti celokupnog lanca snabdevanja i proizvodnje, već i iz znanja, posvećenosti i iskustva ljudi koji stoje iza svakog gutljaja. Zato brend već godinama ulaže u razvoj profesionalaca u ugostiteljstvu, kroz Barcaffè trening centre u Ljubljani i Zagrebu, a uskoro i u Beogradu. Kroz edukacije, obuke i programe podrške mladima, Barcaffè Espresso aktivno doprinosi razvoju nove generacije barista i stručnjaka, promovišući kulturu izvrsnosti u svetu kafe.