Dobro došli na web portal SRPSKA EKONOMIJA

Biti svoj

Beograd
Srpska ekonomija

U svetu u kom se savršenstvo često postavlja kao standard, kompanija dm drogerie markt odlučila je da stane na stranu autentičnosti. Kampanja #potpunoja predstavljena je na svečanom događaju u Beogradu, na kom su otvorene diskusije koje su veoma važne u modernom vremenu. Ova inicijativa okuplja ljude oko ideje da u jedinstvenosti leži naša snaga i podseća nas na to kako izbor da budemo svoji predstavlja čin hrabrosti.

Na događaju koji je okupio stručnjake, influensere i brojne goste vođeni su razgovori o vrlo važnim temama za savremeno društvo: uticaju društvenih mreža i okoline na mentalno zdravlje, izazovima u prihvatanju sebe i značaju razumevanja različitosti.

„U društvu koje nas često oblikuje prema svojim standardima, želimo da podstaknemo ljude da prigrle svoju jedinstvenost. Cilj kampanje je da razbijemo mitove o savršenstvu i promovišemo zdrave odnose prema sebi i drugima, bez obzira na godine, pol ili izazove“, istakla je Svetlana Jovanović Mitić, rukovodilac Marketinga i komunikacija dm Srbija i Severna Makedonija.

Jedan od centralnih trenutaka večeri bio je panel na temu autentičnosti i prihvatanja sebe. Psihijatri, influenseri i gosti razgovarali su o tome kako moderno okruženje i društvene mreže oblikuju percepciju sopstvene vrednosti i utiču na mentalno zdravlje, posebno mladih koji su pod najvećim pritiskom digitalne kulture. Istaknuto je da stalna izloženost idealizovanim sadržajima može da naruši naše samopouzdanje, ali da, s druge strane, društvene mreže mogu da postanu alat za promovisanje pozitivnih vrednosti poput različitosti i inkluzije. Prisutni su aktivno doprineli diskusiji deleći lična iskustva, a atmosfera dijaloga odisala je zainteresovanošću za ovu temu i pokazala je da su ljudi željni prostora za ovakav razgovor.

„Kao kompanija, želeli smo da ovo ne bude samo kampanja već da kreiramo pokret usmeren na društvo u kom su autentičnost, različitost i mentalno zdravlje temelj zajedništva“, zaključila je Svetlana Jovanović Mitić, naglasivši da dm ostaje pokretač pozitivnih promena u savremenom društvu.

U okviru kampanje na prometnim gradskim lokacijama postavljena su ogledala sa haštagom potpunoja, kako bi inspirisala prolaznike da prepoznaju i prihvate svoju autentičnost. Poruka jedinstvenosti i snaga svake osobe biće preneta i na fotografijama ljudi koji imaju razne životne priče. Svima zajednička jeste poruka osnaživanja: najlepše je biti svoj.

Kampanja #potpunoja ostavlja snažnu poruku: biti svoj u svetu punom očekivanja nije slabost, već je najveća snaga.

Ostali naslovi

RGZ ostaje uz građane - rad bez prekida
Srpska ekonomija
Republički geodetski zavod obaveštava građane Srbije da najava „protesta” male grupe od sedam pojedinaca, koji sebe predstavljaju kao sindikati RGZ-a, ne predstavlja stvarnu pretnju po rad i funkcionisanje naše institucije. U pitanju je još jedan u nizu pokušaja manipulacije javnim mnjenjem, kakvim smo svedočili i ranijih godina
 Veliko interesovanje za hercegnovsku feštu
Srpska ekonomija
Pod sloganom „Herceg Novi zove – fešta, sunce, more”, karavan 56. Praznika mimoze promovisan je u Beogradu gde je najavljena najveselija zimska žurka u regionu. Promocija je tradicionalno počela defileom mažoretkinja, Gradske muzike Herceg Novi, trombonjera i članova Maškara koji su prošetali, u svečanom defileu, od Pionirskog parka do MTS dvorane gde je, premijerno pred beogradskom publikom, izveden mjuzikl „Cvjetaj, mimozo mala” scenaristkinje, mlade Novljanke, Viktorije Samardžić
Izmena strukture poziva na broj odobrenja kod uplate javnih prihoda i primanja
Srpska ekonomija
Uprava za trezor Ministarstva finansija Vlade Republike Srbije obaveštava nadležne organe da uplate na račune za uplatu javnih prihoda i primanja više neće biti moguće izvršiti samo sa opštim pozivom na broj odobrenja – po modelu 97, sa kontrolnim brojem i šifrom teritorije
Produžen rok za uključivanje poslodavaca u dualno obrazovanje do 31. januara
Srpska ekonomija
Privredna komora Srbije, zbog velikog interesovanja privrede, produžava rok za prijavu poslodavaca za uključivanje u dualno obrazovanje do 31. januara 2025. godine. Za školsku 2025/2026. godinu za dualni model obrazovanja do ovog trenutka se prijavilo čak 20 procenata novih kompanija, koje do sada nisu bile uključene u realizaciju ovakvog načina školovanja
Međunarodni ISO sertifikati uručeni RGZ-u kao rezultat višegodišnjh reformi
Srpska ekonomija
Republički geodetski zavod sa ponosom objavljuje da je stekao prestižni sertifikat ISO 37001, čime je postao vodeći primer borbe protiv korupcije u Srbiji. Pored toga, RGZ je uspešno obnovio sertifikate ISO 9001, 27001 i 27701, potvrđujući najviše standarde kvaliteta usluga, sigurnosti podataka i zaštite privatnosti građana
Oprez pri izboru aplikacija
Srpska ekonomija
Korisnici brojnih aplikacija retko kada imaju punu informaciju o praksi pri obradi njihovih ličnih podataka kako bi izbegli čestu situaciju da, ako je aplikacija besplatna, lični podaci postaju valuta
Turistička organizacija Beograda na Ferrien messe 2025
Srpska ekonomija
Oko 50.000 posetilaca najvećeg sajma turizma u Austriji, Ferrien messe 2025 imalo je priliku da se od 16. do 19. januara upoznaju sa aktuelnom ponudom Beograda i Srbije koja će biti predstavljena na zajedničkom štandu pod okriljem Privrednih komora Srbije i Vojvodine i brojnim izlagačima iz naše zemlje
Tržište nepokretnosti Srbije stabilno i u porastu
Srpska ekonomija
Ukupna vrednost tržišta nepokretnosti u Republici Srbiji u prvom polugodištu 2024. godine dostigla je 3,4 milijarde evra, što predstavlja porast od 3,9% u odnosu na isti period prethodne godine. Sa 60.154 zaključena kupoprodajna ugovora, zabeležen je stabilan rast broja transakcija od 0,2% u poređenju sa prvim polugodištem 2023. godine
Praznik mimoze u Beogradu
Srpska ekonomija
Beograđani i njihovi gosti imali su juče priliku da uživaju u programu koji je deo najave 65. Praznika mimoze u Herceg Novom. Defileom mažoretki i gradske muzike, kao i klovnovi i na stotine buketa mimoza dočarali su atmosferu koja će vladati u Herceg Novom od 14. februara do 2. marta. Na kraju dana pred begradskom publikom prikazan je mjuzikl "Cvjetaj mimozo mala"
Tri meseca bez automobila
Srpska ekonomija
Ko se usuđuje da bude tri meseca bez vlastitog automobila i da za svoje potrebe koristi gradski prevoz i Sharing-ponude? Bečke linije trenutno traže 40 domaćinstava koja su spremna da prihvate ovaj izazov. Ulog u izazovu je vlastiti automobil, koji će biti parkiran u garaži od maja do jula 2025. godine. U zamenu učesnici dobijaju mesečni budžet za mobilnost od 500 evra