Dobro došli na web portal SRPSKA EKONOMIJA

Podrška lokalnim zajednicama

Mövenpick pokreće kampanju Kilogram dobrote 2024.
Foto: Mövenpick Resort and Spa Fruške Terme
Srpska ekonomija

Mövenpick Resort and Spa Fruške Terme i ove godine učestvuje u globalnoj inicijativi Mövenpick Hotels & Resorts s ponosom najavljuje inicijativu Kilogram dobrote 2024. Više od 70 godina Mövenpick neguje duh velikodušnosti, a ove godine će se više od 75 hotela i odmarališta u tridesetak zemalja udružiti kako bi ponovo dobrim delima podržali lokalne zajednice.

Inicijativa Kilogram dobrote ulazi u devetu godinu i poziva goste, članove lokalne zajednice i sve zaposlene velikog srca, koji se nazivaju „Heartisti“ (kombinacija engleskih reči heart – srce i art - umetnost) da doniraju prehrambene proizvode, odeću i školski pribor za lokalna udruženja koja su partneri u projektu. Svaka donacija odraz je Mövenpick-ovog uverenja da čak i najmanji čin velikodušnosti stvara značajan i trajan uticaj.

Mövenpick vas poziva da se priključite ovoj akciji i od 14. oktobra do 15. novembra 2024. donirate hranu, odeću, školski pribor, igračke, posteljinu, nameštaj, knjige, sportsku opremu i korišćenu elektronsku opremu poput računara. Donacije možete dostaviti u hotele širom sveta koji učestvuju u inicijativi.

Mövenpick Resort and Spa Fruške Terme ove godine je udružio snage s Dečjim selom „Dr. Milorad Pavlović“ u Sremskoj Kamenici koje za cilj ima da pomogne deci bez adekvatnog roditeljskog staranja i pruži im srećnije detinjstvo. Dečje selo u Sremskoj Kamenici prikuplja hranu, higijenske potrepštine, igračke, odeću i obuću, školski pribor, sportsku opremu i rekvizite, kao i informatičku opremu. Dečje selo će osigurati da donacije iz inicijative Kilogram dobrote dođu upravo do one dece kojima je ta pomoć i najpotrebnija.

„Mi u Mövenpick Resort and Spa Fruške Terme hotelu verujemo da se prava gostoljubivost ne završava na vratima, izlaskom gosta iz hotela, nego da dopire do same srži naše lokalne zajednice”, rekao je Dejan Pejčinović, direktor hotela Mövenpick Resort and Spa Fruške Terme i dodao: Ponosni smo što sarađujemo s Dečjim selom „Dr. Milorad Pavlović“ u Sremskoj Kamenici, koje je usmereno prema onima kojima je pomoć najpotrebnija. Kroz kampanju Kilogram dobrote ne samo da doniramo neophodne potrepštine, već i podstičemo duh zajedništva i empatije koji je u skladu s našim osnovnim vrednostima.“

​Nasleđe velikodušnosti
 

Još od 1948, Mövenpick neguje kulturu velikodušnosti nadahnutu idejama njegovog osnivača Uelija Pragera. Ovaj vizionar je verovao da se i najobičnije stvari mogu raditi na pravi način. Inicijativa Kilogram dobrote pokrenuta je 2015. i od tada je uticala na hiljade života širom sveta, a prikupljeno je više od 90 hiljada kilograma donacija za ljude kojima su one najpotrebnije. Ova inicijativa predstavlja snažan podsetnik da velikodušnost ne poznaje granice i ujedinjuje ljude i zajednice u jedan zajednički cilj – da svet postane bolje mesto.

„Mövenpick-ova kampanja Kilogram dobrote oslikava našu nepokolebljivu predanost u stvaranju pozitivnog uticaja u zajednicama u kojima delujemo”, rekao je Benoa Rakle, predsednik Premium brendova u Accor-u, svetskoj hotelskoj grupaciji u čijem je portfoliju Mövenpick.

„Naše nasleđe temelji se na uverenju kako velikodušnost ima moć da transformiše živote ljudi, a kroz ovu inicijativu vidimo da i mali postupci mogu stvoriti lančanu reakciju, odnosno mogu okupiti ljude i pomoći onima kojima je to potrebno. Stvaranjem iskrenih ljudskih veza ne pružamo samo podršku, nego i inspirišemo druge da nastave sa darivanjem. Ova tradicija darivanja više je od trenutka; to je pokret koji odražava srž onoga što jesmo kao brend,“ dodao je Benoa Rakle.

Slavimo dobrotu širom sveta
 

Kilogram dobrote odražava osnovna načela svih Mövenpick hotela: negovanje povezanosti, poticanje ideje zajedništva, doniranje hrane za opšte dobro i podsticanje na okupljanje ljudi i zajednica. Odabir dobrotvornih organizacija i udruženja širom sveta odražava ove osobine Mövenpick brenda. Kroz Kilogram dobrote, zaposleni u Mövenpick hotelima – „Heartisti“, gosti i članovi zajednice udružuju se kako bi pomogli onima kojima je to potrebno, prikupljaju donacije i svojim doprinosom obogaćuju živote ljudi. Donacije će podržati rad organizacija i udruženja širom sveta koje se bave raspodelom donirane hrane u vidu obroka i osnovnih namirnica, kao i inicijativama koje podstiču povezivanje putem donacija u vidu edukativnih materijala, knjiga i
pribora za umetničko stvaranje. Svaki hotel koji učestvuje u inicijativi odabira lokalnog humanitarnog partnera i tako osigurava pozitivan uticaj u zajednici.

Pridružite se pokretu velikodušnosti

Mövenpick vas poziva da se priduržite ovom globalnom pokretu. Od 14. oktobra do 15. novembra vaše donacije možete doneti u hotele širom sveta koji učestvuju u inicijativi, a svi prilozi ići će direktno lokalnim humanitarnim partnerima. Za više informacija posetite https://movenpick.accor.com/en/kilo-of-kindness.html.

Kako se priključiti
1. Posetite Movenpick.com i saznajte koji Mövenpick hotel u vašoj blizini učestvuje u akciji.
2. Prikupite donacije poput nekvarljive hrane, korišćene odeće, školskog pribora, igračaka, posteljine, knjiga, sportske opreme i elektronskih uređaja.
3. Donosite svoje donacije u periodu od 14. oktobra do 15. novembra 2024. u najbliži Mövenpick hotel koji učestvuje u inicijativi.
5. Ostavite donacije u za to označenom području u lobiju Mövenpick hotela, a ljubazni zaposleni – „Heartisti“ rado će vam pokazati gde je tačno to mesto.

Ostali naslovi

Školovanje za vegetarijanskog kuvara
Srpska ekonomija
U bečkim lokalima se sve češće naručuju vegetarijanska jela, a čisto vegetarijanski i veganski restorani već godinama doživljavaju procvat. Ovaj trend prepoznat je i u sistemu obuke za kuvare te je nakon duge rasprave u Beču od jula ove godine moguće pohađati školovanje za „Majstora za vegetarijansko kulinarstvo“
Digitalizacija geografskih zona za letenje bespilotnih vazduhoplova
Srpska ekonomija
Republički geodetski zavod i Direktorat civilnog vazduhoplovstva ostvarili su prve rezultate u procesu digitalizacije geografskih zona za letenje bespilotnih vazduhoplova, nakon godinu dana intenzivne saradnje
Ideje, inovacije i rasprave koje oblikuju današnjicu
Srpska ekonomija
Nakon što je prošle godine AI.Weekend doveo istaknute govornike iz OpenAI-a, Tindera i drugih vodećih globalnih tech kompanija, ove jeseni događaj ide korak dalje. Od 18. do 21. septembra, Rovinj ponovno postaje centar najvažnijih razgovora o veštačkoj inteligenciji, s posebnim naglaskom na inovacije koje dolaze iz srca Silicijumske doline i globalnih tehnoloških lidera
Ljudi sve usamljeniji, rešenje stiže kroz muziku
Srpska ekonomija
Prema najnovijem globalnom istraživanju kompanije LG, čak 68 odsto ljudi smatra da im je danas teže nego ranije da ostvare prave prijateljske veze, dok je trećina ispitanika izjavila da su tokom prethodnog meseca imali jednu ili nijednu značajnu vezu – a čak osam odsto kaže da nijednom nisu doživeli stvarnu povezanost s nekim
Tržište nepokretnosti Srbije nastavlja rast
Srpska ekonomija
Vrednost tržišta nepokretnosti u Republici Srbiji u 2024. godini iznosila je 7,4 milijarde evra, što je rast od 15% u odnosu na 2023. Sa 126.787 zaključena kupoprodajna ugovora, zabeležen je rast broja transakcija od 4,2% u odnosu na 2023. godinu
Objavljena bodovna lista za nabavku novih traktora u okviru IPARD III
Srpska ekonomija
Uprava za agrarna plaćanja Ministarstva poljoprivrede, šumarstva i vodoprivrede Vlade Republike Srbije objavila je bodovnu listu zahteva za odobravanje projekata podnetih po Drugom javnom pozivu za podnošenje zahteva za odobravanje projekta za IPARD podsticaje za investicije u fizičku imovinu poljoprivrednih gazdinstava u nabavku novog traktora u okviru IPARD III programa
Beč postao deo Međunarodne mreže za posmatranje održivog turizma
Srpska ekonomija
„Strategija turističke ekonomije“ glavnog grada Austrije datira iz 2019. godine. U cilju postizanja rasta koji jača kvalitete samog grada, a da ih ne troši, Grad Beč je revidirao svoju turističku strategiju i u tu svrhu postavio tri cilja: očuvanje visokog nivoa prihvatljivosti turizma i zadovoljstvo gostiju, privlačenje „poželjnih gostiju“ i fokus na kongresnim gostima
Život je krv: Mesec solidarnosti i humane akcije
Srpska ekonomija
Jul u Beogradu biće u znaku davanja – onog koje život znači. Tokom celog meseca, u prostorijama Instituta za transfuziju krvi Srbije (ul. Svetog Save 39), održava se velika akcija dobrovoljnog davanja krvi pod nazivom „Život je krv“, koju uspešno organizuje kompanija MaxBet u saradnji sa Institutom
Država finansira prvu fazu obnove Sokolane u Kragujevcu
Srpska ekonomija
Ministar kulture u Vladi Republike Srbije Nikola Selaković i gradonačelnik Kragujevca Nikola Dašić potpisali su u Kragujevcu Ugovor o finansiranju prve faze rekonstrukcije Sokolane, jednog od najznačajnijih objekata kulturno-istorijskog nasleđa tog grada
Saradnja medicinskih fakulteta Beča i Banja Luke
Srpska ekonomija
Rektor Medicinskog univerziteta u Beču, Markus Miler, i dekan Medicinskog fakulteta u Banja Luci, Ranko Škrbić, potpisali su Memorandum o razumevanju kojim se potvrđuje namera za intenziviranje akademske razmene i naučne saradnje