Republički geodetski zavod obaveštava građane da se zakazivanje termina za Odeljenje arhiva RGZ-a od 17. maja 2023. godine obavlja putem aplikacije eZakazivanje.
Građani putem ovog servisa mogu zakazati termin za jedan od sledećih zahteva Odeljenju arhiva:
Izdavanje kopija DN rešenja
Izdavanje raspravnih zapisnika (RZ)
Izdavanje kopija ZKUL
Izdavanje arhivskih kopija planova i karata,
Izdavanje podataka mreže (trigonometrijskih, nivelmanskih, ETRF)
Zahtev za uvid i kopiranje arhivskih spisa predmeta (KiM)
Radno vreme prijemne kancelarije Odeljenja arhiva je od 08.00 do 14.00 časova svakog radnog dana, tokom kojih je obezbeđeno 24 termin dnevno sa vremenskim intervalom za prijem stranaka u trajanju od 30 minuta.
Da bi se zakazao termin za podnešenje zahteva u aplikaciji eZakazivanje potrebno je iz padajuće liste izabrati opciju „Odeljenje arhiva“ i zatim jedinstvenu vrstu zahteva „podnošenje zahteva u Odeljenju arhiva“.
Osim putem aplikacije eZakazivanje termini za podnošenje zahteva u Odeljenju arhiva mogu se zakazati preko Info centra RGZ-a i to putem broja telefona 0700/500-500 ili elektronske pošte info.centar@rgz.gov.rs.
Građani mogu direktno digitalnim putem podneti zahtev Odeljenju arhiva slanjem zahteva na adresu elektronske pošte da@rgz.gov.rs.