Dobro došli na web portal SRPSKA EKONOMIJA

Ekoterapija za žene obolele od raka dojke na trasi gondole

Zlatibor
Foto: JP "Gold g0ndola" Zlatibor
Srpska ekonomija

„Žena je sinonim za hrabrost“, poruka je akcije na Gold Gondoli povodom meseca borbe protiv raka dojke. JP „Gold Gondola Zlatibor“, u saradnji sa užičkim savetovalištem „Jefimija“, srpskim forumom protiv raka dojke „Evropa Dona Srbija“, udruženjem „Žena uz ženu“, organizovala je druženje na Torniku sa ženama koje su pobedile ovu bolest.

„Od velike je važnosti podrška ženama koje se bore sa rakom dojke. Kao društveno odgovorno preduzeće, koje i samo promoviše zdrave stilove života, savim je prirodno da udružimo snage u borbi protiv ove bolesti savremenog doba, rekla je Bojana Božanić, direktorka JP „Gold Gondola Zlatibor“.

„Po broju obolelih Srbija je u evropskom proseku, ali nažalost, po broju preminulih od ove bolesti je na neslavnom prvom mestu u Evropi“, kaže Slavica Simić iz savetovališta „Jefimija“.

„Žene koje imaju rak dojke, su osvestile važne stvari kao što su potreba za odmorom, briga o svom zdravlju i stavljanje sebe na prvo mesto. Važno je napomenuti da su potrebni preventivni pregledi čak i kada nema nikakvih tegoba. Svaka žena posle 40-e godine već treba da ide na mamografske preglede dojki i kliničke ultrazvučne preglede prema protokolima“, rekla je potpredsednica savetovališta „Jefimija” dr Maja Gulan.

„Žene koje smo ugostili su učinile mnogo za promociju preventive raka dojke i izdvojile se svojim stavovima i odlučnošću da menjaju svest o problemima vezanim za samu bolest. Mnoga istraživanja su dokazala kako priroda deluje umirujuće i terapeutski na um i telo. Preduslov za očuvanje dobrog zdravlja je i boravak u prirodi. Zato smo im priuštili jedan Gondola planinski velnes “tretman”, kako bi se osećale bolje, relaksiranije i snažnije“, kazala je Božanić .

„Bolest ne bira i zato treba da razmišljamo srcem i podržimo jedna drugu“, zaključila je spisateljica i osnivačica udruženja “Žena uz ženu” Ana Dornik.

Prema Kalendaru javnog zdravlja, oktobar se obeležava kao Međunarodni mesec borbe protiv raka dojke.

Organizaciju akcije  „Žena je sinonim za hrabrost“, pomogli su „Gaga turs“, „Vizitor kafe“ Zlatibor, Hotel „Palisad“, „MTC training“ i Hotel „All seasons“ Zlatibor.

Ostali naslovi

Održive prakse daju rezultate
Srpska ekonomija
Renata Matusinović, izvršna direktorka kategorije hrane za jugoistočni region u kompaniji Nestlé, kao najvažniji element uspeha kompanije, zajedno sa brendom THOMY, ističe primenu održivijih praksi proizvodnje i saradnju sa lokalnim proizvođačima
PKS pozvala poslodavce da podrže praksu mladih sa invaliditetom
Srpska ekonomija
Privredna komora Srbije (PKS) pozvala je poslodavce iz Beograda, Niša, Novog Sada, Zrenjanina, Subotice i Valjeva da u svojim kompanijama omoguće praksu mladima sa invaliditetom i prijave se za program „Praksa po meri: radna praksa za mlade sa invaliditetom“. Rok za prijavu je četvrtak, 7. novembar 2024.
Proglašeni najbolji svetski brendovi
Srpska ekonomija
Interbrend procenjuje vrednost najboljih svetskih brendova kroz sveobuhvatnu analizu finansijskih performansi kompanije, uloge brenda i njegove snage, uzimajući u obzir faktore kao što su usmerenost, angažovanost i relevantnost
Sajam knjiga od 19. do 27. oktobra
Srpska ekonomija
Međunarodni beogradski sajma knjiga, 67. po redu, održaće se od 19. do 27. oktobra na „Beogradskom sajmu”, najavljeno je na današnjoj konferenciji za novinare. Ovogodišnji slogan manifestacije je „Reč je slobodna”
Podrška lokalnim zajednicama
Srpska ekonomija
Mövenpick Resort and Spa Fruške Terme ove godine je udružio snage s Dečjim selom „Dr. Milorad Pavlović“ u Sremskoj Kamenici koje za cilj ima da pomogne deci bez adekvatnog roditeljskog staranja i pruži im srećnije detinjstvo. Dečje selo u Sremskoj Kamenici prikuplja hranu, higijenske potrepštine, igračke, odeću i obuću, školski pribor, sportsku opremu i rekvizite, kao i informatičku opremu
Za prazničnu rasvetu u Beču Grad i Privredna komora preuzimaju 75% troškova
Srpska ekonomija
Vreme božićnih i novogodišnjih praznika je najvažniji period za bečke trgovce. Četvrti kvartal je deo godine kada se od prodaje ostvaruje najveći prihod. Zbog toga se trgovci trude da stvore pozitivno okruženje u tom periodu oko praznika. U šoping-centrima glavno mesto zauzima praznična rasveta, koja trgovcima predstavlja dodatni trošak
Preventivni mamografski pregledi i tokom Meseca borbe protiv raka dojke
Srpska ekonomija
Preventivni mamografski pregledi u okviru akcije „Hajde da imamo vremena za pregled“, koje sprovodi Institut za javno zdravlje Srbije „Dr Milan Jovanović Batut“, pod pokroviteljstvom Ministarstva zdravlja u saradnji sa Grand kafom i Fondom B92 pod sloganom „Ne gledaj u šolju, pregledaj se“, biće dostupni ženama i u oktobru, tokom Međunarodnog meseca borbe protiv raka dojke
Godišnji edukativni program Američke privredne komore AmChamps proslavlja deceniju uspeha
Srpska ekonomija
Tokom 10 godina razvoja AmChamps program prošao je kroz različite izazove i danas se sa ponosom može reći da je kroz raličite aktivnosti prošlo ukupno 478 učesnika - 239 menadžera iz 138 kompanija i 239 studenata sa 32 fakulteta iz 4 grada (Beograda, Niša, Kragujevca i Novog Sada)
Trka za šume
Srpska ekonomija
Fondacija Ana i Vlade Divac u partnerstvu sa Serbia Business Run i ove godine organizuje akciju pošumljavanja „Trka za šume“ sa ciljem da društveno najodgovornije kompanije koje posluju u Srbiji doniraju stabla koja će biti posađena na odabranoj lokaciji. Prošle godine je uz podršku mnogobrojnih kompanija posađeno 2.000 stabala u Zrenjaninu
Besplatni mamografski pregledi i tokom Meseca borbe protiv raka dojke
Srpska ekonomija
Besplatni mamografski pregledi u okviru akcije „Hajde da imamo vremena za pregled“, koju Grand kafa sprovodi zajedno sa Institutom za javno zdravlje Srbije „Dr Milan Jovanović Batut“, pod pokroviteljstvom Ministarstva zdravlja i u saradnji sa Fondom B92, pod sloganom „Ne gledaj u šolju, pregledaj se“