Operateri INFO centra razmenili su više od 200.000 poruka putem „RGZ Onlajn podrške“ tokom prvih godinu dana rada ove aplikacije. Ovaj inovativni servis u formi četa, prvi je takve vrste u državnim organima i jedini koji u realnom vremenu ostvaruje komunikaciju sa korisnikom. Aplikacija „RGZ Onlajn podrška“, koja danas proslavlja svoj prvi rođendan, preko koje građani digitalnim putem, uživo komuniciraju sa službenicima INFO centra predstavlja samo jedan od tri kanala komunikacije koji je dostupan korisnicima, uz kontakt telefonom i elektronskom poštom.
Aplikacija je tokom ove godine dograđivana više puta, u skladu sa sugestijama korisnika. „Onlajn podrška“ predstavlja najbrži metod komunikacije stranaka sa operaterima INFO centra, zato što se u on lajn režimu aplikacije, koji je aktivan svakog radnog dana u periodu od 8 do 15:30 časova, odgovor dobija u roku od nekoliko sekundi. Oflajn režim rada je aktivan nakon radnog vremena a na pitanja pristigla u tom periodu se odgovara narednog radnog dana najkasnije do 10 časova. Nakon završene konverzacije korisnici imaju mogućnost da ocene kvalitet pružene usluge. Ocena kvaliteta pružene informacije i rada službe INFO centra iznosi 4.2 od 5.
Pristup aplikaciji „RGZ Online podrška“ omogućen je sa naslovne strane sajta Republičkog geodetskog zavoda, gde se u donjem desnom uglu ekrana nalazi crveno polje na kome piše Započnite razgovor. Klikom na to polje otvara se prozor u kome se nakon unetih podataka pristupa četu sa dostupnim operaterom.
Prosečna ocena kvaliteta pružene informacije i brojne pohvale i komentari na rad aplikacije pokazuju da je aktiviranjem ovog servisa RGZ zbog protoka velikog broja informacija prepoznao značaj uspostavljanja dvosmerne komunikacije sa korisnicima usluga i potvrdio opredeljenost da iskoristi kapacitet direktno dobijenih informacija od građana da unapredi svoje poslovanje i usluge.