Dobro došli na web portal SRPSKA EKONOMIJA

Uspešne žene i preduzetnice dobrobit su za celo društvo

Beograd
Foto: Kancelarija za saradnju sa medijima Vlade Srbije
Srpska ekonomija

Potpredsednica Vlade Republike Srbije i predsednica Koordinacionog tela za rodnu ravnopravnost Zorana Mihajlović prisustvovala je sinoć ceremoniji „Cvet uspeha za ženu zmaja”. Mihajlović je tom prilikom poručila da je država tu da podrži preduzetnice, jer one predstavljaju dobrobit za celo društvo, kao i da zajednički možemo da uradimo mnogo više na stvaranju jednakih mogućnosti za žene i muškarce.

Zajednički, Vlada Srbije, Koordinaciono telo i preduzetnice možemo da uradimo mnogo kako bi njihov položaj na tržištu rada bio bolji. Večeras smo tu i da pošaljemo poruku da je sve moguće - kako ženama koje razmišljaju da uđu u svet biznisa tako i onima koje su već u biznisu i uspele su da održe svoje poslovanje. Takođe, šaljemo poruku i svim građanima i građankama da su uspešne žene dobrobit za celo društvo, ne samo za njihove porodice, istakla je Mihajlović.

Ona je uručila priznanja za rodno najsenzitivniju kompaniju, koju Koordinaciono telo i Udruženje poslovnih žena tradicionalno dodeljuju četvrtu godinu zaredom kompanijama koje u svom poslovanju primenjuju strategiju društveno odgovornog poslovanja i vode računa o principima rodne ravnopravnosti.

Srećna sam i zadovoljna zato sto vidim šta su sve žene uspele da urade, posebno ove poslednje godine, ne samo vedrim duhom, već ogromnim radom i energijom. Vlada Srbije poslednjih sedam godina politički je stala iza želje da ostvarimo jednake mogućnosti za žene i muškarce. Pre par nedelja proglasili smo 11. jun Danom rodne ravnopravnosti, razlog za taj datum je sećanje na 1842. godinu kada je ukazom Mihaila Obrenovića ženama odobreno da se školuju. Obrazovanje koje žene ulažu u sebe dovodi do toga da celo društvo ide napred, rekla je ona.

Predsednica Udruženja poslovnih žena Srbije Sanja Popović Pantić  izjavila je da je ovo 15. jubilarna manifestacija posvećena najboljim preduzetnicama.

Teška godina je iza nas, ali preduzetnice su uspele da prevazidju brojne prepreke i veceras ćemo čuti uspešne primere povezivanja nauke i privrede, usposyavljene medjunarodne saradnje, socijalnih inovacija. Mnogo rada, napora i profesionalnosti je iza njih i ti smo da im izrazimo duboko postovanje, rekla je Popović Pantić.

Prvo mesto osvojila je kompanija Mlekoprodukt d.o.o iz Novog Sada, drugu poziciju zauzela je kompanija Manpower d.o.o iz Beograda, dok je na trećem mestu Generali Osiguranje Srbija.

Specijalna priznanja dobile su kompanije Schneider Electric, Represent Communications, Ericsson, Erste banka i Unikredit banka.

Ostali naslovi

Održive prakse daju rezultate
Srpska ekonomija
Renata Matusinović, izvršna direktorka kategorije hrane za jugoistočni region u kompaniji Nestlé, kao najvažniji element uspeha kompanije, zajedno sa brendom THOMY, ističe primenu održivijih praksi proizvodnje i saradnju sa lokalnim proizvođačima
PKS pozvala poslodavce da podrže praksu mladih sa invaliditetom
Srpska ekonomija
Privredna komora Srbije (PKS) pozvala je poslodavce iz Beograda, Niša, Novog Sada, Zrenjanina, Subotice i Valjeva da u svojim kompanijama omoguće praksu mladima sa invaliditetom i prijave se za program „Praksa po meri: radna praksa za mlade sa invaliditetom“. Rok za prijavu je četvrtak, 7. novembar 2024.
Proglašeni najbolji svetski brendovi
Srpska ekonomija
Interbrend procenjuje vrednost najboljih svetskih brendova kroz sveobuhvatnu analizu finansijskih performansi kompanije, uloge brenda i njegove snage, uzimajući u obzir faktore kao što su usmerenost, angažovanost i relevantnost
Sajam knjiga od 19. do 27. oktobra
Srpska ekonomija
Međunarodni beogradski sajma knjiga, 67. po redu, održaće se od 19. do 27. oktobra na „Beogradskom sajmu”, najavljeno je na današnjoj konferenciji za novinare. Ovogodišnji slogan manifestacije je „Reč je slobodna”
Podrška lokalnim zajednicama
Srpska ekonomija
Mövenpick Resort and Spa Fruške Terme ove godine je udružio snage s Dečjim selom „Dr. Milorad Pavlović“ u Sremskoj Kamenici koje za cilj ima da pomogne deci bez adekvatnog roditeljskog staranja i pruži im srećnije detinjstvo. Dečje selo u Sremskoj Kamenici prikuplja hranu, higijenske potrepštine, igračke, odeću i obuću, školski pribor, sportsku opremu i rekvizite, kao i informatičku opremu
Za prazničnu rasvetu u Beču Grad i Privredna komora preuzimaju 75% troškova
Srpska ekonomija
Vreme božićnih i novogodišnjih praznika je najvažniji period za bečke trgovce. Četvrti kvartal je deo godine kada se od prodaje ostvaruje najveći prihod. Zbog toga se trgovci trude da stvore pozitivno okruženje u tom periodu oko praznika. U šoping-centrima glavno mesto zauzima praznična rasveta, koja trgovcima predstavlja dodatni trošak
Preventivni mamografski pregledi i tokom Meseca borbe protiv raka dojke
Srpska ekonomija
Preventivni mamografski pregledi u okviru akcije „Hajde da imamo vremena za pregled“, koje sprovodi Institut za javno zdravlje Srbije „Dr Milan Jovanović Batut“, pod pokroviteljstvom Ministarstva zdravlja u saradnji sa Grand kafom i Fondom B92 pod sloganom „Ne gledaj u šolju, pregledaj se“, biće dostupni ženama i u oktobru, tokom Međunarodnog meseca borbe protiv raka dojke
Godišnji edukativni program Američke privredne komore AmChamps proslavlja deceniju uspeha
Srpska ekonomija
Tokom 10 godina razvoja AmChamps program prošao je kroz različite izazove i danas se sa ponosom može reći da je kroz raličite aktivnosti prošlo ukupno 478 učesnika - 239 menadžera iz 138 kompanija i 239 studenata sa 32 fakulteta iz 4 grada (Beograda, Niša, Kragujevca i Novog Sada)
Trka za šume
Srpska ekonomija
Fondacija Ana i Vlade Divac u partnerstvu sa Serbia Business Run i ove godine organizuje akciju pošumljavanja „Trka za šume“ sa ciljem da društveno najodgovornije kompanije koje posluju u Srbiji doniraju stabla koja će biti posađena na odabranoj lokaciji. Prošle godine je uz podršku mnogobrojnih kompanija posađeno 2.000 stabala u Zrenjaninu
Besplatni mamografski pregledi i tokom Meseca borbe protiv raka dojke
Srpska ekonomija
Besplatni mamografski pregledi u okviru akcije „Hajde da imamo vremena za pregled“, koju Grand kafa sprovodi zajedno sa Institutom za javno zdravlje Srbije „Dr Milan Jovanović Batut“, pod pokroviteljstvom Ministarstva zdravlja i u saradnji sa Fondom B92, pod sloganom „Ne gledaj u šolju, pregledaj se“