Mesta za odmor, osveženje, rad ili uživanje u jelu i piću, kiosci koji skeniraju bording karte i omogućavaju pristup salonu, prostor za prtljag, Air France Shopping vitrina sa putnim dodacima wellness s deset tuševa i svlačionicom i novi koncept Traveller Spa – 20-minutni tretmani kao priprema za let, deo su najsavremenijeg i jednog od najvećih salona kompanije Air France na pariskom aerodromu Šarl de Gol.
Air France je na aerodromu Šarl de Gol, na terminalu 2F, 19. avgusta otvorio jedan od svojih najvećih salona, površine od 3.000 m2 i sa čak 570 mesta za sedenje. Ovaj lounge namenjen poslovnim, kao i putnicima sa Flying Blue Elite Plus statusom koji putuju u okviru šengenske mreže, prostire se na dva nivoa i zamišljen je kao oaza mira u inače užurbanoj atmosferi aerodroma. Dizajn je potpisao francusko-kanadski arhitektonski studio Žuen-Manku, čime je Air France nastavio svoju tradiciju saradnje sa najboljim arhitektama i dizajnerima kao što su Šarlot Perijan, Andre Putman i odnedavno Noa Dišofur-Lorans i Metje Lehaner.
Sa zaobljenim površinama i opuštajućom atmosferom, salon je otvoren, prozračan i jednostavan za snalaženje. Zavisno od vremena koje putnici imaju pre ukrcavanja, salon je osmišljen da zadovolji različite potrebe putnika – odmor, osveženje, rad ili uživanje u jelu i piću. Prostorom preovlađuju boje Air France-a – nijanse plave, bele i crvene –dok je krilati morski konj, simbol avio-kompanije, snažno naglašen.
Fluidnost i povezanost
Salon ima „ulaznu dvoranu“ gde putnike dočekuju timovi Air France-a i gde su smešteni kiosci koji skeniraju bording karte i omogućavaju pristup salonu, prostor za prtljag i Air France Shopping vitrina sa putnim dodacima. Recepciju i sam salon povezuje divovska skulptura inspirisana krilima aviona koja simbolizuje let, tehnologiju i avangardu. Središte salona, takozvani dnevni boravak, ilustruje "pogled s piste". Ogroman zakrivljeni prozor s pogledom na nebo i pistu, dominira celim prostorom i propušta severno svetlo koje osvjetljava salon, a ne zaslepljuje oko.
Wi-Fi je dostupan besplatno, a postoje i utičnice za punjenje mobilnih uređaja. Posebno mesto, odvojeno za korisnike Flying Blue Ultimate-a nudi potpuno prilagođenu uslugu i ima vlastite privatne salone.
Gurmanski kiosci nalaze se na svakom nivou, a gatronomska ponuda menja se tokom dana. Mini-sendviči, salate i topli kiš dostupni su u svakom trenutku, kao i sir i deserti koji upotpunjuju ovu ponudu osmišljenu u duhu francuskog bistroa. Na posebno osmišljenom pultu kuvar priprema palačinke ujutru i dnevna jela tokom dana. Uz vinsku kartu koju je osmislio Paolo Baso, najbolji svetski somelijer 2013. godine, u ponudi je i veliki izbor biljnih čajeva. Sledeći ekološki odgovoran pristup, Air France daje prednost regionalnim i sezonskim proizvodima, dok su česme s pijaćom vodom dostupne u celom salonu kako bi se smanjila količina plastike za jednokratnu upotrebu.
Smešteno u srcu salona, veliko stepenište vodi putnike na gornji sprat gde se nalaze prostorije za opuštanje. Udobne ležaljke i prigušena rasveta garantuju ugodnu atmosferu, a udobna sedišta pružaju jedinstven pogled na piste. Dostupan je i wellness s deset tuševa i svlačionicom. Tu je i novi koncept Traveller Spa – 20-minutni tretmani su dostupni kao priprema za let.
Zdravstvene mere
Kao deo svog programa "Air France Protect", Air France osigurava najstrože zdravstvene mere u svakoj fazi putovanja. U dnevnom boravku obvezno je nositi masku, a sredstva za dezinfekciju ruku dostupna su u celom salonu. Pribor za samoposluživanje se redovno menja. Kako da je ponuda štampanog materijala ograničena, putnici su pozvani da preuzmu aplikaciju Air France Play kako bi uživali u velikom izboru novina i časopisa.
Smešten na terminalu 2F na pariskom Šarl de Gol aerodromu, ovaj novi Air France-ov salon otvoren je od 5.30 do 22 sata. Salon je besplatno dostupan poslovnim i putnicima sa Flying Blue Elite Plus statusom, dok ga po ceni od 35 evra mogu koristiti i putnici ekonomske klase.