Dobro došli na web portal SRPSKA EKONOMIJA

Francuske kompanije spremne za Olimpijske igre

Pariz
Foto: (c)AirFrance
Srpska ekonomija

Ovog leta će Pariz biti domaćin Olimpijskih igara, a pored samog grada i francuske kompanije se spremaju da dočekaju brojne sportiste i posetioce igara. Kao predstavnik francuskog stila života u oblacima i Air France je pripremio besplatan program za sve putnike koji se u Pariz upute tokom trajanja Olimpijskih igara.

Nadomak Ajfelovog tornja u Palati Tokio, najvećem evropskom centru savremene umetnosti, francuska avio-kompanija će od od 27. jula do 11. avgusta na čak 850 kvadratnih metara postaviti izložbu besplatnu za sve posetioce. U okviru postavke moći će da se isproba najnovija kabina biznis klase, poseti pilotska kabina Erbasa A350 uz pomoć virtuelne realnosti, istraži program ekološkog poslovanja ove kompanije i vidi čuvena crvena haljina sa naizgled bespkrajnim šlepom koju je dizajnirao Rabih Kajruz (Rabih Kayrouz), a koja se pojavljuje u reklamama Air France-a. Biće organizovana i nagradna igra u kojoj će posetioci moći da osvoje dve karte u biznis klasi za bilo koji let u okviru mreže avio-kompanije.

Tokom trajanja izložbe u Palati Tokio će raditi i restoran Air France, u kom će biti servirana jela koja su inače dostupna samo u biznis klasi na dugolinijskim letovima. Jela će za posetioce restorana pripremati Arno Lalmon (Arnaud Lallement), kuvar sa tri Mišelinove zvezdice, dok je za selekciju deserta zadužena Nina Metajer (Nina Métayer), koja je u 2024. izabrana za najboljeg poslastičara sveta. Sva jela biće upotpunjena izvrsnim izborom predjela, sireva i pića, od čega se posebno ističu vina, po kojima je Air France poznat. Naime, u 2023, ova avio-kompanija je poslužila 2,4 miliona flaša vina i 1,3 miliona boca šampanjca na svojim letovima.

I nakon Olimpijskih igara, u periodu od 28. avgusta do 8. septembra 2024, Air France će nastaviti da prikazuje svoje najbolje proizvode i usluge. U centru Pariza, odmah pored Ajfeleove kule, na SPOT24, avio-kompanija će predstaviti svoju uslugu SAPHIR, koja pomaže korisnicima sa invaliditetom već više od 20 godina. SAPHIR uključuje podršku pri rezervaciji, izdavanju karata, i organizaciji prevoza. Svake godine, blizu 600.000 putnika Air France-a koristi ove vrste pomoći tokom putovanja. I ovom prilikom će posetioci moći da učestvuju u nagradnoj igri u okviru koje se mogu osvojiti avionske karte.

Francuski avio-prevoznik dnevno preveze više od 100 000 putnika na preko 1 000 letova i neprestano širi svoju mrežu destinacija. Tako će Air France od zimskog reda letenja, tačnije od 18. novembra, uvesti Kilimandžaro u Tanzaniji kao novu destinaciju do koje će leteti tri puta nedeljno sa pariskog Šarl de Gol aerodroma.

Ostali naslovi

Malta – putovanje kroz vreme
VISITMALTA
U samom srcu Mediterana, tamo gde se plavetnilo neba stapa s tirkiznim morem, nalazi se Malta – malena, ali neprocenjivo bogata zemlja istorije, lepote i duše. Ova ostrvska država, smeštena između Evrope i Afrike, već vekovima čuva svoju jedinstvenu priču. I ta priča počinje u njenom glavnom gradu – veličanstvenoj Valeti
Sada imamo šansu: Punim gasom ka eri čiste energije
Piše: Antonio Gutereš, generalni sekretar Ujedinjenih nacija
Energija je usmeravala put čovečanstva – od ovladavanja vatrom, preko stavljanja pare u pogon, do cepanja atoma. Danas je trenutak da zakoračimo u novo doba. Prošle godine, skoro svi novoizgrađeni kapaciteti za proizvodnju električne energije su bili iz obnovljivih izvora. Ulaganja u čistu energiju porasla su na 2 biliona dolara
Obmanujući dokumenti
Srpska ekonomija
Kompanija Kaspersky je identifikovala naprednu fišing kampanju koja targetira zaposlene putem personalizovanih imejlova i priloženih dokumenata sakrivenih iza ažuriranja HR politika. Ova kampanja predstavlja značajnu eskalaciju u fišing taktikama jer napadači prilagođavaju ne samo tekst imejla, već i priloge, obraćajući se direktno svakom pojedinačnom primaocu
TU Beč i Harvard osmislili novu vrstu lasera
Srpska ekonomija
Međunarodni istraživački tim sa Tehničkog univerziteta u Beču (TU Wien) i sa Harvard univerziteta (Harvard John A. Paulson School of Engineering and Applied Sciences) je razvio novi tip lasera čija se talasna dužina može veoma precizno podešavati unutar određenog infracrvenog spektra
Klimt, MAK i dvorac Imendorf: Spaljeno, uništeno, nestalo?
Srpska ekonomija
Državni Muzej primenjenih umetnosti u Beču (današnji MAK) izgubio je u požaru smeštenom u dvorcu Imendorf Laksenburšku sobu, različite istočnoazijske i islamske predmete, umetničke zanatske radove iz ranog novog veka, više od pedeset komada nameštaja, kožne tapete, dvanaest tepiha i Mehlinger grobnicu...
TOP 5 GREŠAKA početnika u investiranju i kako da ih izbegnete
Srpska ekonomija
Investiranje više nije rezervisano samo za stručnjake iz sveta finansija. Danas je dovoljno da imate pristup internetu, osnovno znanje, i uz čak i manji kapital, možete da postanete investitor
Milenijalci traže sigurnost u zlatu
Srpska ekonomija
Istraživanje Banke Amerike pokazuje da 45 odsto milenijalaca već poseduje zlato, dok još toliko planira da investira u žuti metal. State Street Global Advisors, jedan od najvećih svetskih upravljača finansijskim fondovima, u svom nedavnom istraživanju, utvrdio je da milenijalci prosečno imaju 17 odsto svog investicionog portfolija u zlatu
Beč traži nove načine da smanji temperaturu u gradu
Srpska ekonomija
Ukoliko bi se cela gradska zelena infrastruktura – parkovi i zeleni krovovi – optimalno navodnjavala, temperature bi se u pojedinim delovima mogle smanjiti i do 3 °C, dok bi se u proseku na nivou grada moglo postići smanjenje temperature do 1,5 °C
Usamljenost među milenijalcima
Srpska ekonomija
Usamljenost je sve veći problem među milenijalcima, jer najnovija istraživanja pokazuju da se 57% mladih Evropljana oseća umereno ili čak ozbiljno usamljeno. Ova pojava može podstaći milenijalce da se okrenu digitalnim prostorima kako bi nadoknadili nedostatak tradicionalnih oblika socijalizacije, poput druženja na poslu i okupljanja uživo
Mitovi o alternativnim investicionim fondovima
Srpska ekonomija
Alternativni investicioni fondovi (AIF) često su okruženi različitim mitovima. Neki ih smatraju previše rizičnim, drugi veruju da su namenjeni isključivo bogatima, dok mnogi misle da troškovi ulaganja premašuju korist