Dobro došli na web portal SRPSKA EKONOMIJA

Francuske kompanije spremne za Olimpijske igre

Pariz
Foto: (c)AirFrance
Srpska ekonomija

Ovog leta će Pariz biti domaćin Olimpijskih igara, a pored samog grada i francuske kompanije se spremaju da dočekaju brojne sportiste i posetioce igara. Kao predstavnik francuskog stila života u oblacima i Air France je pripremio besplatan program za sve putnike koji se u Pariz upute tokom trajanja Olimpijskih igara.

Nadomak Ajfelovog tornja u Palati Tokio, najvećem evropskom centru savremene umetnosti, francuska avio-kompanija će od od 27. jula do 11. avgusta na čak 850 kvadratnih metara postaviti izložbu besplatnu za sve posetioce. U okviru postavke moći će da se isproba najnovija kabina biznis klase, poseti pilotska kabina Erbasa A350 uz pomoć virtuelne realnosti, istraži program ekološkog poslovanja ove kompanije i vidi čuvena crvena haljina sa naizgled bespkrajnim šlepom koju je dizajnirao Rabih Kajruz (Rabih Kayrouz), a koja se pojavljuje u reklamama Air France-a. Biće organizovana i nagradna igra u kojoj će posetioci moći da osvoje dve karte u biznis klasi za bilo koji let u okviru mreže avio-kompanije.

Tokom trajanja izložbe u Palati Tokio će raditi i restoran Air France, u kom će biti servirana jela koja su inače dostupna samo u biznis klasi na dugolinijskim letovima. Jela će za posetioce restorana pripremati Arno Lalmon (Arnaud Lallement), kuvar sa tri Mišelinove zvezdice, dok je za selekciju deserta zadužena Nina Metajer (Nina Métayer), koja je u 2024. izabrana za najboljeg poslastičara sveta. Sva jela biće upotpunjena izvrsnim izborom predjela, sireva i pića, od čega se posebno ističu vina, po kojima je Air France poznat. Naime, u 2023, ova avio-kompanija je poslužila 2,4 miliona flaša vina i 1,3 miliona boca šampanjca na svojim letovima.

I nakon Olimpijskih igara, u periodu od 28. avgusta do 8. septembra 2024, Air France će nastaviti da prikazuje svoje najbolje proizvode i usluge. U centru Pariza, odmah pored Ajfeleove kule, na SPOT24, avio-kompanija će predstaviti svoju uslugu SAPHIR, koja pomaže korisnicima sa invaliditetom već više od 20 godina. SAPHIR uključuje podršku pri rezervaciji, izdavanju karata, i organizaciji prevoza. Svake godine, blizu 600.000 putnika Air France-a koristi ove vrste pomoći tokom putovanja. I ovom prilikom će posetioci moći da učestvuju u nagradnoj igri u okviru koje se mogu osvojiti avionske karte.

Francuski avio-prevoznik dnevno preveze više od 100 000 putnika na preko 1 000 letova i neprestano širi svoju mrežu destinacija. Tako će Air France od zimskog reda letenja, tačnije od 18. novembra, uvesti Kilimandžaro u Tanzaniji kao novu destinaciju do koje će leteti tri puta nedeljno sa pariskog Šarl de Gol aerodroma.

Ostali naslovi

Nova nada za hronične bolove u zglobovima
Srpska ekonomija
Artroza spada među najčešće bolesti zglobova i predstavlja sve veći zdravstveni problem. Oko 1,4 miliona ljudi u Austriji pati od ovog hroničnog trošenja zglobova, a broj obolelih i dalje raste. Stručnjaci procenjuju da će se broj slučajeva artroze do 2030. godine povećati za oko 30 odsto
Zajednička odgovornost banaka i građana
Srpska ekonomija
Oktobar je Evropski mesec sajber bezbednosti – period posvećen podizanju svesti o važnosti digitalne sigurnosti, posebno u oblasti finansija. Sa ubrzanom digitalizacijom i razvojem mobilnog i internet bankarstva, raste i potreba da korisnici finansijskih usluga razumeju rizike digitalnog okruženja i način na koji mogu da ih prepoznaju i zaštite se
Korišćenje AI-a u planiranju putovanja
Srpska ekonomija
Glavni motiv za korišćenje AI-a u planiranju putovanja ušteda vremena i pojednostavljivanje priprema, ističe 73% ispitanika u istraživanju. Drugi važni benefiti, koje navodi 65% učesnika, uključuju pronalaženje informacija o glavnim atrakcijama odredišta i personalizovane preporuke prilagođene individualnim preferencijama
Marina Abramović u bečkoj Albertini
Srpska ekonomija
Bečki muzej „Albertina“ u saradnji sa galerijom „Bank Austria Kunstforum“ prikazuje prvu veliku retrospektivu Marine Abramović u Austriji. Izložba pruža obiman pregled njenog stvaralaštva. Tokom čitavog trajanja izložbe svakodnevno će se izvoditi rekonstrukcije (reenactments) istorijskih performansa
Leto donosi sve češće suše, a mi gubimo vodu i tamo gde je ima
Srpska ekonomija
Uprkos značajnim tehnološkim dostignućima, uključujući i najnoviji razvoj veštačke inteligencije, ispostavilo se da nam preti nestašica nečega bez čega ne mogu ni domaćinstva ni veliki poslovni sistemi, a to je voda
Da li znate šta sve povezuje Srbiju i Maltu?
Srpska ekonomija
Iako je Malta više od 1000 km vazdušnom linjom udaljena od Srbije, mnoge veze čvrsto povezuju ove dve zemlje. Navešćemo samo neke, a ostavljamo vama da istražite i ostale: Spomenik sećanja na brodolom srpskih vojnika 1918, Parohija Sv. Apostala Pavla i Sv. Nikole, Forum srpskih književnika ARTE...
Gotovo trećina putnika koristi AI za planiranje svojih putovanja
Srpska ekonomija
Istraživanje* je potvrdilo da je veštačka inteligencija postala široko rasprostranjen alat među aktivnim korisnicima interneta. Prema istraživanju kompanije Kaspersky, 28% ispitanika veruje veštačkoj inteligenciji kada je reč o planiranju putovanja, od kojih je 96% iskazalo zadovoljstvo tim iskustvom, a 84% planira da je koristi i ubuduće
Malta – putovanje kroz vreme
VISITMALTA
U samom srcu Mediterana, tamo gde se plavetnilo neba stapa s tirkiznim morem, nalazi se Malta – malena, ali neprocenjivo bogata zemlja istorije, lepote i duše. Ova ostrvska država, smeštena između Evrope i Afrike, već vekovima čuva svoju jedinstvenu priču. I ta priča počinje u njenom glavnom gradu – veličanstvenoj Valeti
Sada imamo šansu: Punim gasom ka eri čiste energije
Piše: Antonio Gutereš, generalni sekretar Ujedinjenih nacija
Energija je usmeravala put čovečanstva – od ovladavanja vatrom, preko stavljanja pare u pogon, do cepanja atoma. Danas je trenutak da zakoračimo u novo doba. Prošle godine, skoro svi novoizgrađeni kapaciteti za proizvodnju električne energije su bili iz obnovljivih izvora. Ulaganja u čistu energiju porasla su na 2 biliona dolara
Obmanujući dokumenti
Srpska ekonomija
Kompanija Kaspersky je identifikovala naprednu fišing kampanju koja targetira zaposlene putem personalizovanih imejlova i priloženih dokumenata sakrivenih iza ažuriranja HR politika. Ova kampanja predstavlja značajnu eskalaciju u fišing taktikama jer napadači prilagođavaju ne samo tekst imejla, već i priloge, obraćajući se direktno svakom pojedinačnom primaocu