Dobro došli na web portal SRPSKA EKONOMIJA

Klasik ženske elegancije

Kristijan Dior, modni kreator Klasik ženske elegancije Dior je voleo crnu boju i govorio da je i „pepeo dijamanta crne boje”. Tvrdio je da na svetu nema ružnih žena, već samo onih koje ne znaju da bi s malo truda lako mogle postati lepotice Piše: Sanja Domazet Zvali su ga princom stila, kraljem visoke mode, muškarcem koji je učinio da ženina silueta postane zauvek zavodljiva, floralna i snolika. Reč je, naravno, o Kristijanu Dioru, modnom kreatoru milioneru koji je tokom života od stil
Piše: Sanja Domazet

Zvali su ga princom stila, kraljem visoke mode, muškarcem koji je učinio da ženina silueta postane zauvek zavodljiva, floralna i snolika. Reč je, naravno, o Kristijanu Dioru, modnom kreatoru milioneru koji je tokom života od stila načinio zakon, a od lepote imperativ i uspeo da stvori jedan od najuspešnijih brendova koji se i danas, skoro šest decenija posle njegove smrti, nalazi na vrhu svetske modne scene.

Važio je za klasika ženske elegancije, onog kreatora uz čiju odeću nikada nećete pogrešiti. Jer njen fini materijal sve vreme će vas milovati, a uz decentan šešir i visoke potpetice, nepogrešivo ćete u Diorovoj kreaciji biti najbolje odevena osoba u svom okruženju.

Dior je voleo crnu boju i govorio da je i „pepeo dijamanta crne boje”. Tvrdio je da na svetu nema ružnih žena, već samo onih koje ne znaju da bi s malo truda lako mogle postati lepotice. Tvrdio je, takođe, i da je osnov lepote jednostavnost, stil i nega, a da je to dostupno svakoj ženi. Obožavao je žene koje imaju oko četrdesetak godina. Govorio je: „Iza njih su bitke. To su lavice za koje volim da kreiram arhitekturu svojih haljina. Ali kad bolje razmislim, pošto žene nikada i ne pređu četrdeset, većina njih su moje potencijalne klijentkinje.”

Ostali naslovi

Jesen, prehlade i kafa: balans koji lako postižete
Srpska ekonomija
Jesen je doba kada se svakodnevica ubrzava: deca kreću u škole i vrtiće, u prevozu je gužva, temperatura varira od jutarnjeg mraza do popodnevnog otopljenja… I dok se borimo sa kijavicom, umorom i blažom malaksalošću, svakodnevne obaveze ne čekaju — posao, obaveze, porodica...
Transparentnost veštačke inteligencije postaje ključna tema digitalnog društva
Srpska ekonomija
Dostavljači su ključan deo Wolt platforme. Kao partneri, imaju potpunu slobodu da biraju kad, gde i koliko rade. Algoritmi omogućavaju transparentno i efikasno raspoređivanje poslova – dodela isporuke se zasniva na blizini, vrsti prevoznog sredstva i dostupnosti
Kako AI menja očekivanja IT zajednice
Srpska ekonomija
Očekivanja IT zajednice ubrzano se menjaju pod uticajem veštačke inteligencije, ali tehnološki napredak za njih ima vrednost samo kada je praćen etikom, odgovornošću i brigom o ljudima. Iako 46% ispitanika navodi da su im kompanije koje koriste AI privlačnije, poverenje ostaje veoma osetljiva kategorija
BlueNoroff cilja rukovodioce na Windows i macOS sistemima
Srpska ekonomija
Na globalnoj Security Analyst Summit konferenciji na Tajlandu, Global Research and Analysis Team (GReAT) kompanije Kaspersky predstavio je najnovije aktivnosti APT grupe BlueNoroff kroz dve visoko ciljanje zlonamerne kampanje – „GhostCall“ i „GhostHire“
Nova nada za hronične bolove u zglobovima
Srpska ekonomija
Artroza spada među najčešće bolesti zglobova i predstavlja sve veći zdravstveni problem. Oko 1,4 miliona ljudi u Austriji pati od ovog hroničnog trošenja zglobova, a broj obolelih i dalje raste. Stručnjaci procenjuju da će se broj slučajeva artroze do 2030. godine povećati za oko 30 odsto
Zajednička odgovornost banaka i građana
Srpska ekonomija
Oktobar je Evropski mesec sajber bezbednosti – period posvećen podizanju svesti o važnosti digitalne sigurnosti, posebno u oblasti finansija. Sa ubrzanom digitalizacijom i razvojem mobilnog i internet bankarstva, raste i potreba da korisnici finansijskih usluga razumeju rizike digitalnog okruženja i način na koji mogu da ih prepoznaju i zaštite se
Korišćenje AI-a u planiranju putovanja
Srpska ekonomija
Glavni motiv za korišćenje AI-a u planiranju putovanja ušteda vremena i pojednostavljivanje priprema, ističe 73% ispitanika u istraživanju. Drugi važni benefiti, koje navodi 65% učesnika, uključuju pronalaženje informacija o glavnim atrakcijama odredišta i personalizovane preporuke prilagođene individualnim preferencijama
Marina Abramović u bečkoj Albertini
Srpska ekonomija
Bečki muzej „Albertina“ u saradnji sa galerijom „Bank Austria Kunstforum“ prikazuje prvu veliku retrospektivu Marine Abramović u Austriji. Izložba pruža obiman pregled njenog stvaralaštva. Tokom čitavog trajanja izložbe svakodnevno će se izvoditi rekonstrukcije (reenactments) istorijskih performansa
Leto donosi sve češće suše, a mi gubimo vodu i tamo gde je ima
Srpska ekonomija
Uprkos značajnim tehnološkim dostignućima, uključujući i najnoviji razvoj veštačke inteligencije, ispostavilo se da nam preti nestašica nečega bez čega ne mogu ni domaćinstva ni veliki poslovni sistemi, a to je voda
Da li znate šta sve povezuje Srbiju i Maltu?
Srpska ekonomija
Iako je Malta više od 1000 km vazdušnom linjom udaljena od Srbije, mnoge veze čvrsto povezuju ove dve zemlje. Navešćemo samo neke, a ostavljamo vama da istražite i ostale: Spomenik sećanja na brodolom srpskih vojnika 1918, Parohija Sv. Apostala Pavla i Sv. Nikole, Forum srpskih književnika ARTE...