Dobro došli na web portal SRPSKA EKONOMIJA

Kampanja Beč u piluli

Beč
Foto: (c) Vienna Tourist Board_Hermann Höger
Srpska ekonomija

“Microdose Vienna“ – sastojci poput znoja Lipicanera, čestica prašine s Klimtove „Emilie Flöge“ ili čestica čelika sa Velikog točka su neki od sastojaka pilula koje Bečki turizam distribuira u SAD-u i Velikoj Britaniji u okviru svoje aktuelne kampanje „Microdose Vienna“. Provokativna kampanja ima za cilj da privuče posetioce iz Sjedinjenih Američkih Država u Beč.

„Microdosing“ – pojam koji je trenutno veoma popularan, posebno na anglo-američkom prostoru, opisuje upotrebu farmakoloških supstanci u minimalnim dozama radi povećanja kreativnosti, koncentracije i osećaja sreće. Kao legalna alternativa konzumiranju pravih droga, Bečki turizam je zajedno sa Bečkom apotekom Saint Charles stvorio šest pažljivo odabranih trenutaka iz Beča u šest različitih tableta. Glavni sastojci su znoj Lipicanera iz Španske škole jahanja, zvučni talasi s koncerta Bečkih simfoničara, čestice prašine s Klimtove slike „Emilie Flöge“, vinski kamenčići iz kupaža vinarije „Mayer am Pfarrplatz“, čestice čelika iz Velikog točka u Beču, kao i duh nedavno otkrivenog privatnog sefa Zigmunda Frojda. Kampanja se obraća publici i putem društvenih mreža i video zapisa: Take a Trip to Vienna“.

„Projektom ‘Microdose Vienna’ pružamo konkretan susret sa bogatstvom i lepotom Beča pre putovanja, u malim dozama, jer bogato kulturno nasleđe grada može da preplavi posetioca koji prvi put dolazi. Bečki trenuci u obliku pilula predstavljaju grad kao pulsirajući centar umetnosti i kulture, čija poseta proširuje vidike i svest. Naša analiza pokazuje da oko polovine svih posetilaca Beča su povratnici ili stalni gosti. Onaj ko je jednom bio u Beču, Beč ga više ne pušta“, kaže direktor Bečkog turizma, Norbert Ketner.

Bečki turizam je svoju ekskluzivnu koleciju tableta upakovanih kao farmaceutski proizvod, poslao odabranim medijskim predstavnicima i stvaraocima sadržaja u SAD-u i Velikoj Britaniji. Takođe će „Microdose Vienna“ u aprilu biti predstavljen na događaju za medije u Njujorku. Iako setovi pilula nisu dostupni za kupovinu, u SAD-u i Velikoj Britaniji publika ima mogućnost da dobije po deset setova putem nagradne igre na landing stranici kampanje. „SAD su najvažnije tržište Beča van Evrope, američko tržište je ciljna grupa aktuelne kapmanje. Kupovna moć i otpornost ovog tržišta na krize, već su se dokazale prošle godine“, istakao je Ketner.

Ostali naslovi

U Beču od jula nova pravila za Airbnb
Srpska ekonomija
Kako bi se ograničilo komercijalno kratkotrajno iznajmljivanje smeštaja, od jula u Beču važe nova pravila za one koji iznajmljuju smeštaj preko Airbnb i sličnih platformi. Ko želi da iznajmi svoj prostor više od 90 dana godišnje, potrebna mu je dozvola
U Beču instalirano 300 pametnih trafo-stanica
Srpska ekonomija
Važna komponenta u prelasku na obnovljive izvore energije su elektroenergetski mrežni sistemi. Oni moraju postati otporniji jer obnovljivi izvori energije poput vetra i sunca ne proizvode struju u kontinuitetu. Zbog toga bečki operater distributivne mreže za struju i gas „Wiener Netze“ trenutno instalira „pametne“ trafo-stanice
Kampanja Beč u piluli
Srpska ekonomija
“Microdose Vienna“ – sastojci poput znoja Lipicanera, čestica prašine s Klimtove „Emilie Flöge“ ili čestica čelika sa Velikog točka su neki od sastojaka pilula koje Bečki turizam distribuira u SAD-u i Velikoj Britaniji u okviru svoje aktuelne kampanje „Microdose Vienna“. Provokativna kampanja ima za cilj da privuče posetioce iz Sjedinjenih Američkih Država u Beč
Najromantičniji uskršnji vašari u Beču
Srpska ekonomija
Tradicionalni bečki uskršnji sajmovi ove godine otvaraju svoje kapije već od sredine marta. Brojni štandovi sa uskršnjim ukrasima, umetnički dekorisana jaja, kulinarski specijaliteti i muzički program očekuju sve posetioce bazara
Regionalna trka za nove investicije
Srpska ekonomija
Kako bi zavredele epitet „business-friendly“ lokalne samouprave koja pruža usluge po najvišim međunarodnim standardima 50 gradova i opština iz regiona na proleće ulazi u Program certifikacije gradova i opština sa povoljnim poslovnim okruženjem u jugoistočnoj Evropi (BFC SEE)
Srbi optimističniji u pogledu 2024. godine
Srpska ekonomija
Dok je više od polovine ispitanika u 10 centralnoevropskih zemalja prilično negativno ocenilo 2023. godinu, 2024. je sa skromnim optimizmom dočekana u Austriji, Mađarskoj, Crnoj Gori i Srbiji, gde većina ispitanika smatra da će ova godina biti dobra za njihove zemlje
Podaci iz otpadnih voda o bolestima u stanovništvu dostupni onlajn
Srpska ekonomija
Već skoro četiri godine Grad Beč objavljuje rezultate kontrole otpadnih voda. Od sada će rezultati biti dostupni javno i nedeljno. Tako se može pristupiti podacima o prisutnosti SARS-CoV-2, gripa i respiratornog sincicijskog virusa (RSV) u otpadnim vodama
Održiva mobilnost: od vrata do gradskog prevoza besplatno
Srpska ekonomija
Sprovodeći postavljene ciljeve održivog razvoja Grad Beč i gradski prevoznik „Bečke linije“ (Wiener Linien) realizovali su projekat besplatnog prevoza građana od vrata do gradskog prevoza. Pod nazivom „WienMobil Hüpfer“ prvi put je u Beču dostupan potpuno električni minibus prilagođen i za transport putnika sa invalidskim kolicima
Premija za stanare u Beču koji sa gasa pređu na ekološku struju
Srpska ekonomija
Tokom realizacije programa „Izlazak iz gasa“ Grad Beč nailazi na brojna ograničenja. Zbog toga je sledeća premija od marta ove godine namenjena stanarima koji iz svog stana izbace gasni priključak i uvedu novi sa ekološki prihvatljivim izvorom energije
Pola veka Bečkog holdinga
Srpska ekonomija
Bečki holding osnovan je 1974. godine jednoglasnom odlukom Gradske skupštine 31. maja kao „WABVG – Bečko opšte i upravno društvo“, kako bi se sva preduzeća u čijem vlasništvu učestvuje Grad objedinila pod jedinstvenim rukovodstvom i efikasno vodila. Bečki holding se danas smatra primerom New Public Management-a na evropskom nivou sa oko 75 preduzeća