Izgradnja četiri koridora u Srbiji koštaće više od šest milijardi evra. Otvaranjem za saobraćaj istočnog kraka od Niša do granice sa Bugarskom 9. novembra biće praktično kompletiran Koridor 10, Koridor 11 izgrađen je do pola dok se tek očekuje početak radova na Moravskom i Šumadijskom koridoru. Plan je da svi koridori budu završeni u naredne četiri godine.
Prilično ambiciozan plan ako se ima u vidu da su samo radovi na južnom i istočnom kraku Koridora 10 trajali skoro deceniju i da su doneli dodatne troškove. Naime, zbog završetka ova dva kraka Vlada Srbije je u poslednja dva meseca morala da izdvoji još 2,3 milijarde dinara ili oko 19,5 miliona evra. Prvo je u septembru isplaćeno dve milijarde dinara iz budžeta od kojih je 580 miliona dinara ili oko pet miliona evra uloženo u “trajnu stabilizaciju“ kosina na deonici kroz Grdeličku klisuru koja je svečano puštena u saobraćaj u maju ove godine. Dok je 1,42 milijarde dinara odnosno oko 12 miliona evra u septembru i još 300 miliona dinara ili 2,55 miliona evra u oktobru izdvojeno za završetak deonice Bancarevo-Crvena Reka i problematične kosine šest na istočnom kraku.