Referentna adresa za sve francuske firme koje su zainteresovane za dolazak u Srbiju ili poslovanje na srpskom tržištu jeste Francusko-srpska privredna komora. Njena strategija je da iste usluge nudi srpskim firmama za odlazak na francusko tržište, naročito preko organizovanih poseta sajmovima ili uz podršku mreže regionalnih privrednih komora u Francuskoj, kaže u intervjuu za Srpsku ekonomiju Dragoljub Damljanović, predsednik Francusko-srpske privredne komore.
Francusko-srpska privredna komora postoji osam godina. Koja je njena strategija, ko su njeni članovi i šta im ona nudi?
Naša komora je od 2009. godine deo mreže CCI France International, koji čine francuske privredne komore širom sveta. Organizovana struktura u Srbiji postoji, međutim, već 12 punih godina, jer su poslovni klub osnovale najveće francuske kompanije još 2005. Osnovni cilj tog kluba je bio umrežavanje francuske poslovne zajednice u Srbiji, što je i danas jedna od dve osnovne uloge naše komore: da redovnim okupljanjem unapređuje odnose naše francusko-srpske privredne zajednice, kao i da daje stručnu podršku francuskim kompanijama koje žele da uđu na srpsko tržište.