Kada imate ogroman broj stranih investicija, kao što je na primer Beograd na vodi, kada uključujete celokupnu srpsku građevinsku operativu u taj posao koja za sebe vezuje 40 drugih grana, vi podižete ekonomiju čitave Srbije. Bez svake sumnje, što više investicja, što više poslova u Beogradu to je bolji kvalitet za sve građane u ovoj zemlji, ističe u intervjuu za Srpsku ekonomiju Nikola Nikodijević, predsednik Skupštine grada Beograda, i dodaje da se 40 odsto bruto državnog proizvoda ostvaruje upravo u srpskoj prestonici koja je motor i pokretač čitave ekonomije naše države.
Koji su najveći izazovi u tekućoj godini na planu putne infrastrukture glavnog grada?
Rekonstrukcija postojećih kapaciteta i izgradnja novih. Počeli su radovi na postavljanju šinske mreže na mostu preko Ade Ciganlije. Završetkom tramvajske infrastrukture moći ćemo da povežemo Banovo brdo sa Novim Beogradam, i to Novim mostom preko Ade. Ove godine planiramo izmeštanje korita Topčiderske reke i proširenje Bulevara Patrijarha Pavla, kako bismo Rakovicu i Vidikovac povezali sa mostom. Gradićemo i tunel ispod Topčidera, koji treba da poveže novobeogradsku stranu sa Autokomadnom.