Telekom Srbija lider je u oblasti mobilne i fiksne telefonije, interneta i poslovnih rešenja duže od dve decenije. Kao vodeća kompanija u oblasti telekomunikacija, Telekom ima zadatak da očuva lidersku poziciju daljim razvojem i modernizacijom telekomunikacione infrastrukture, mreže i usluga, što će mu omogućiti da uspešno odgovori na sve izazove, zahteve i očekivanja poslovnih korisnika. Petar Popović, direktor Direkcije za poslovne korisnike Telekoma Srbija, u intervjuu za Srpsku ekonomiju naglašava da je prioritet kompanije da stvara vrednosti koje inspirišu stalni razvoj i unapređenje poslovnih procesa i stabilnih partnerskih veza.
Koje su osnovne vrednosti Telekoma Srbija za poslovne korisnike?
– Zahvaljujući našem znanju, velikom iskustvu i sposobnosti zaposlenih, naši korisnici znaju da su poverenje i pouzdanost ključne vrednosti kojima se rukovodimo. Stalna podrška koju im pružamo predstavlja stabilan oslonac za poslovanje, ali i garanciju da ćemo raditi s njima i za njih. Prioritet naše kompanije jeste da stvaramo vrednosti koje inspirišu stalni razvoj i unapređenje poslovnih procesa i stabilnih partnerskih veza. Naša strategija bazira se na posvećivanju pažnje svakom pojedinačnom korisniku, kreiranju personalizovane ponude i rešenjima prilagođenim baš za određenu firmu. Za nas je korisnik na prvom mestu i to oni prepoznaju i cene.
Gde ste prepoznati kao pouzdani poslovni partner?
– Telekom Srbija prepoznat je kao vodeći telekomunikacioni brend u segmentu velikih kompanija i korporacija, po rešenjima za državne organe i javna preduzeća, ali i kao partner malih, srednjih i porodičnih firmi. U njima vidimo potencijal i sposobnost za napredak i rast, a naša želja je da im budemo oslonac i podrška. Tu smo da svojim korisnicima olakšamo svakodnevnu borbu na tržištu, da ih savetujemo, predlažemo, ali i da učimo od njih i s njima. Ako ih dobro razumemo, onda smo u prilici da im ponudimo najbolja i najkvalitetnija rešenja za njihov biznis.