Dobro došli na web portal SRPSKA EKONOMIJA

Lažni nalozi poznatih brendova pljačkaju korisnike na društvenim mrežama

Društvene mreže
Srpska ekonomija

Kompanija Kaspersky najavila je ažuriranje svoje usluge Digital Footprint Intelligence, koja pruža poboljšanu zaštitu kompanijama od lažnih naloga na društvenim mrežama, kao i lažnih aplikacija na onlajn tržištima.

Samo u prošloj godini istraživači kompanije Kaspersky otkrili su više od 500 miliona pokušaja pristupa lažnim veb lokacijama. Ove zlonamerne aktivnosti omogućavaju sajber kriminalcima da prikupljaju osetljive podatke, kao i da napadaju žrtve korišćenjem poznatih brendova. Kako biste zaštitili reputaciju svog brenda od mogućih napada lažnog predstavljanja, kompanije moraju da obrate veliku pažnju na bezbednost svog poslovanja, posebno na javnim mestima kao što su veb-sajtovi, društvene mreže i onlajn tržišta.

Kaspersky Digital Footprint Intelligence je usluga koja organizacijama pruža uvid u njihovo digitalno okruženje, omogućavajući im da identifikuju potencijalne rizike. Unapređeno rešenje sada može da nadgleda, otkriva i uklanja lažne naloge na Facebook-u, Snapchat-u, Instagram-u i Twitter-u, ali i lažne aplikacije u AppStore-u i GooglePlay prodavnici.

Sajber kriminalci se lažno predstavljaju kompanijama tako što imitiraju ili pokušavaju da ukradu njihove profile na društvenim mrežama i mobilnim tržištima kao alternativni način ciljanja svojih korisnika. Oni mogu da prodaju falsifikovanu robu ili da deluju kao predstavnik korisničke podrške i pokušaju da namame korisnike da otkriju osetljive podatke ili posete zlonamerne veb lokacije. Rukovodioci takođe predstavljaju atraktivnu metu, a lažno predstavljanje ovih pojedinaca može pomoći u širenju dezinformacija i naprednih phishing kampanja.

Praćenjem javnih onlajn izvora i pružanjem detaljnih informacija o mogućim zlonamernim aktivnostima kompanijama, Kaspersky Digital Footprint Intelligence pomaže preduzećima da identifikuju i uklone ove pretnje pre nego što negativno utiču na njihove korisnike, brend ali i – prihod.

„Kaspersky Digital Footprint Intelligence olakšava preduzećima zaštitu brendova. Zajedno sa drugim proizvodima iz Kaspersky Threat Intelligence portfolia, ova usluga kombinuje svo naše iskustvo kako bi pomogla organizacijama da poboljšaju svoje bezbednosno stanje pružanjem obaveštajnih podataka o potencijalnim pretnjama i ranjivostima“, komentariše Yulia Novikova, šef odeljenja Digital Footprint Intelligence kompanije Kaspersky.

Kako biste saznali više o usluzi Kaspersky Digital Footprint Intelligence, možete posetiti sajt, ili kontaktirati kompaniji Kaspersky na dfi@kaspersky.com.

Ostali naslovi

Šta o finansijama možemo da naučimo od pčela?
Srpska ekonomija
Posmatranjem načina na koji pčele funkcionišu u svojoj zajednici, možemo prepoznati iznenađujuće paralele sa osnovnim principima finansijske pismenosti. Njihova posvećenost štednji, jasno definisane uloge i dugoročno planiranje su i dobar model za odgovorno upravljanje ličnim i porodičnim budžetom
Kako su se voleli Hercegovci i Savamala
Srpska ekonomija
Baš kao što se u Beogradu vekovima unazad susreću Sava i Dunav, tako su mu i brojne ličnosti dolazile u zagrljaj kako bi ostvarili svoje snove. Među njima se ističu dva ponosita Hercegovca koji su, svaki na svoj način, zadužili grad u koji su bili zagledani i zaljubljeni do kraja života: Moma Kapor i Luka Ćelović
Na koji način projekat EKOOPŠTINA oblikuje budućnost održivih rešenja na lokalne zajednice
Srpska ekonomija
Projekat EKOOPŠTINA pomaže lokalnim samoupravama da promovišu održiva rešenja u oblastima upravljanja otpadom, upravljanja vodama... O projektu govori Bojana Zeković, docent na Arhitektonskom fakultetu Univerziteta u Beogradu
Rast malvera u mobilnom bankarstvu i fišinga u kriptovalutama
Srpska ekonomija
Malver u mobilnom bankarstvu porastao 3,6 puta a fišing u kriptovalutama skočio za 83%. Zemqe napogođenije finansijskim malverom za računare bili su Turkmenistan, Tadžikistan, Kazahstan, Švajcarska, Kirgistan, Meksiko, Argentina, Paragvaji Urugvaj
CSG grupa Fondacijom podržava zaposlene i mlade
Srpska ekonomija
Fabrika „14. oktobar“ je primer uspešne integracije tradicije i inovacija u industrijskom sektoru. Kroz kontinuirana ulaganja u opremu, revitalizaciju proizvodnih kapaciteta i stručnu obuku radne snage, fabrika je postala jedno od ključnih mesta za proizvodnju visokokvalitetnih vojnih i industrijskih proizvoda u regionu
Inovativni fasadni sistem, jednostavan za primenu
Srpska ekonomija
Kompanija Saint-Gobain u svom portfoliju ima novi fasadni sistem EnveoTherm, koji je razvila koristeći najnovije tehnologije uz izuzetne performanse, sa visokom fleksibilnošću u dizajnu i kao adekvatno rešenje za sve vrste objekata koji je ETA (European Technical Assessment) sertifikovan
Informisanje u doba veštačke inteligencije
Srpska ekonomija
Gotovo 63 odsto predstavnika poslovne zajednice u Srbiji potvrdilo je da koristi AI alate u poslovnom okruženju. Ovaj procenat je možda i veći jer deo njih koristi alate koje ne prepoznaju kao veštačku inteligenciju. AI alati se već dosta koriste za efikasnije, brže i jednostavnije istraživanje i prikupljanje informacija, dobijanje inspiracije, kreiranje tekstualnog, foto i video sadržaja...
Veliki povratak elegancije i šarma starog Beograda
Srpska ekonomija
Hotel Bristol, delo čuvenog arhitekte Nikole Nestorovića izgrađen između 1910. i 1912. godine, nije bio samo arhitektonska ikona Beograda, već i dom brojnim istaknutim ličnostima, uključujući Džona i Dejvida Rokfelera, Josipa Broza Tita, šahovskog velemajstora Garija Kasparova i pisca Momu Kapora
Gospodski provod sa Vladom Georgijevim
Srpska ekonomija
Vlado Georgijev ponovo otkriva čari vrhunske muzike kroz jedinstvenu seriju koncerata pod nazivom „Gospodski provod“u Sava Centru. Nakon što je decembarska serija nastupa osvojila srca posetilaca, Vlado se vraća na scenu sa novim terminima – 8., 9. i 10. februara – kada će, u „plavoj dvorani“, ponovo dočarati magiju trenutaka koji se pamte
Zamenom javne rasvete za tri meseca Užice ima uštedu od 26,5 miliona dinara
Srpska ekonomija
Grad Užice je uspešno sproveo projekat rekonstrukcije, racionalizacije i održavanja javnog osvetljenja, primenjujući model javno-privatnog partnerstva (JPP). Pre realizacije, godišnji troškovi za javno osvetljenje, obuhvatali su potrošnju električne energije i troškove održavanja, oko 900 hiljada evra