Kragujevac, 2010. godine. U prošlosti motorna snaga Šumadije, gradska industrija je razorena sankcijama, tranzicijom i lošim upravljanjem. Evidentna propast Zavoda Crvena zastava, nedostatak tržišta, kapitala i bilo kakve razvojne perspektive, kao i ogroman broj nezaposlenih i onih koji će to uskoro postati, predstavljaju latentnu socijalnu eksploziju, ne samo za grad već i za državu.
U istom periodu, Serđo Markione, jedan od retkih profesionalaca kojem su potomci dinastije Anjeli dali odrešene ruke u rukovođenju Fijatom, konsoliduje svoju moć i uticaj u kompletnoj Fijat grupi, čemu je doprinela briljantno vođena akvizicija američke kompanije Krajsler (Chrysler) od strane Fijata. Markione jeste rođen u Italiji, ali je državljanin Kanade i svoje do tada najveće uspehe postigao je rukovodeći firmom SGS u Švajcarskoj. On je nemilosrdni profesionalac kog zanimaju, pre svega, finansijski rezultati. Istoriji ne robuje, čak ni ako su u pitanju brojne subvencije, koje je Fijat u prošlosti dobijao od italijanske države kako bi održao i povećao zaposlenost. Muka mu je od svakodnevne borbe sa italijanskim sindikatima, nedisciplinovanim radnicima i nemogućnošću da zaposlenost u italijanskim Fijatovim fabrikama uskladi s tržišnim potrebama.
Markione ima hitnu potrebu da uvede red u Fijatove fabrike, podigne kvalitet, produktivnost i varijabilizuje troškove rada. Nakon akvizicije kompanije Krajsler, planovi Fijata su ogromni.