Dobro došli na web portal SRPSKA EKONOMIJA

Banke treba da komuniciraju s klijentima bez klišea

Tatjana Vukić , direktorka marketinga i prodaje Direktne banke
Piše: Natalija Sekulić

Marketinška kampanja Direktne banke s porukama „Mi vas ne šišamo”, „Mi vas ne jašemo”, „Mi vas ne čerupamo” i „Ko o čemu, banke o poverenju” izuzetno je doprinela njenoj popularizaciji, pošto svakako odskače od ustanovljene estetike, a nikoga nije ostavila ravnodušnim. Može da bude i motivator ostalima da u komunikaciji s korisnicima odstupe od klišea, i budu prijatelj i partner svojim korisnicima, kaže u intervjuu za Srpsku ekonomiju Tatjana Vukić, direktorka marketinga i prodaje Direktne banke, koju smo pitali kakav je odjek među klijentima imala nesvakidašnja kampanja ove banke.

Utisak je da banke u Srbiji teško uspevaju da uspostave otvoreniji i opušteniji odnos s klijentima.

Tradicionalno bankarsko oglašavanje pretežno funkcioniše po principu selektivnog, jednosmernog obraćanja ciljnoj grupi. Verujem da je srž problema u tome da sve kompanije u svojoj strukturi još uvek nisu sasvim spremne na otvoreni dijalog sa svojim korisnicima. Direktna banka jeste! I zato smo se građanima obratili savremenom kampanjom koja pomera granice i jezikom koji je svakodnevan. Mi otvaramo vrata našim i budućim klijentima da dođu i uvere se u transparentnost troškova koji podrazumevaju njihove poslove i transakcije u banci. Potrebe klijenata nisu samo finansijske, oni od banke očekuju partnerski odnos, koji karakterišu poverenje, fleksibilnost, pouzdanost i stabilnost, kao pomoć da postignu vlastite životne ciljeve. Mi želimo da komuniciramo i radimo sa svojim klijentima otvoreno i bez ustručavanja.

Ostali naslovi

Očuvanje šuma i prirodnih resursa
Srpska ekonomija
Inovativni potencijal AgAR-a već je prepoznat i na evropskom nivou – nakon nagrade na sajmu poljoprivrede u Poljskoj, AgAR se plasirao u finale prestižnog takmičenja za robotski traktor godine (TOTYbot), koje će svoj epilog imati na sajmu Agritechnica u Hanoveru ovog novembra
Šta da radite ako dobijete fišing imejl
Srpska ekonomija
Značajan broj fišing imejlova svakodnevno stiže do korisnika. Iako oni obično završe u spam folderu, jer ih današnji bezbednosni sistemi uglavnom lako prepoznaju i preusmere u neželjenu poštu (neretko zajedno i sa nekom legitimnom porukom), veliki broj uspe i da prevari korisnike i navede ih da otvore linkove koje sadrže i potom unesu svoje privatne podatke
Sedam saveta za finansijski pametan odmor
Srpska ekonomija
Letnji odmori su vreme za uživanje, punjenje baterija i stvaranje uspomena. Bilo da planirate da se brčkate u moru, istražujete skrivene ulice evropskih gradova ili uživate u prirodi Srbije – odmor ne mora da znači i ozbiljan udar na vaš budžet
Večna garancija vrednosti
Srpska ekonomija
Nekada simbol bogova i kraljeva, danas univerzalna „sigurna luka” u ekonomskim olujama, zlato je retka konstanta koja premošćuje milenijume. Sija vekovima, a sjaj mu uprkos digitalnoj ekonomiji, aplikacijama, virtuelnim valutama - ne bledi. Samo u prvoj polovini 2025. godine, trgovci su imali povećanu prodaju za četvrtinu u odnosu na isti period lane
Kako finansije oblikuju naše zadravlje
Srpska ekonomija
Zvuči kao floskula, ali je činjenica jasna: finansijski stres vremenom utiče i na naše fizičko zdravlje. Svetska zdravstvena organizacija (WHO) i Global Financial Health Initiative ukazuju na snažnu vezu između finansijskih briga i poremećaja poput anksioznosti, depresije, nesanice, hroničnih zapaljenja i povišenog krvnog pritiska
Leto je najbolje vreme za promenu posla
Srpska ekonomija
Kada pomislimo na leto, obično su nam odmor, plaže i kupanje prva asocijacija. Jednostavno, najtoplije godišnje doba povezujemo sa opuštanjem i razbibrigom, a ne još jednom stepenicom u karijeri. Ipak, razmislite još jednom. Dok drugi planiraju godišnje odmore ili su već na odsustvu, za vas se potencijalno stvaraju brojne prilike
Ko je odgovorniji? Gen Z vs Milenials
Srpska ekonomija
Šta je za vas odgovornost? Da na poslu obavljate sve zadatke revnosno, da ne kasnite kad se nalazite s prijateljima, ili kad platite sve račune čim stignu? Sve ovo ili ništa od navedenog je podložno tumačenju, ali postoji jedna kategorija oko koje nema pregovora – odgovornost u saobraćaju, zato što je to dužnost koju imamo prema ljudskim životima
Kako mladi vide svoju budućnost?
Srpska ekonomija
Većina srednjoškolaca planira da nastavi obrazovanje i upiše željeni fakultet ili višu školu (67%), dok mali procenat razmišlja o zapošljavanju, razvoju privatnog posla ili dodatnim kursevima. Ovo ukazuje na snažnu orijentaciju ka visokom obrazovanju kao osnovi za buduću karijeru
Koliko smo (ne)zadovoljni svojim izgledom
Srpska ekonomija
Novo istraživanje o fizičkoj formi i zdravlju u Srbiji, koje je sprovela farmaceutska kompanija Galenika, otkriva jasne razlike u percepciji žena i muškaraca, ali i zabrinjavajuće podatke – preko 40 odsto ispitanika smatra da ima prekomernu težinu ili da je gojazno
Globalni izazov za studente
Srpska ekonomija
Posle više od dve decenije, jedno od najvažnijih međunarodnih studentskih takmičenja iz oblasti arhitekture, Saint-Gobain Architecture Student Contest, po projektnom zadatku vraća se tamo gde je i prvi put održano – u srpsku prestonicu. Ovo danas prestižno takmičenje okuplja više od 1.300 studenata iz oko 30 zemalja širom sveta