Dobro došli na web portal SRPSKA EKONOMIJA

Banke treba da komuniciraju s klijentima bez klišea

Tatjana Vukić , direktorka marketinga i prodaje Direktne banke
Piše: Natalija Sekulić

Marketinška kampanja Direktne banke s porukama „Mi vas ne šišamo”, „Mi vas ne jašemo”, „Mi vas ne čerupamo” i „Ko o čemu, banke o poverenju” izuzetno je doprinela njenoj popularizaciji, pošto svakako odskače od ustanovljene estetike, a nikoga nije ostavila ravnodušnim. Može da bude i motivator ostalima da u komunikaciji s korisnicima odstupe od klišea, i budu prijatelj i partner svojim korisnicima, kaže u intervjuu za Srpsku ekonomiju Tatjana Vukić, direktorka marketinga i prodaje Direktne banke, koju smo pitali kakav je odjek među klijentima imala nesvakidašnja kampanja ove banke.

Utisak je da banke u Srbiji teško uspevaju da uspostave otvoreniji i opušteniji odnos s klijentima.

Tradicionalno bankarsko oglašavanje pretežno funkcioniše po principu selektivnog, jednosmernog obraćanja ciljnoj grupi. Verujem da je srž problema u tome da sve kompanije u svojoj strukturi još uvek nisu sasvim spremne na otvoreni dijalog sa svojim korisnicima. Direktna banka jeste! I zato smo se građanima obratili savremenom kampanjom koja pomera granice i jezikom koji je svakodnevan. Mi otvaramo vrata našim i budućim klijentima da dođu i uvere se u transparentnost troškova koji podrazumevaju njihove poslove i transakcije u banci. Potrebe klijenata nisu samo finansijske, oni od banke očekuju partnerski odnos, koji karakterišu poverenje, fleksibilnost, pouzdanost i stabilnost, kao pomoć da postignu vlastite životne ciljeve. Mi želimo da komuniciramo i radimo sa svojim klijentima otvoreno i bez ustručavanja.

Ostali naslovi

Na koji način projekat EKOOPŠTINA oblikuje budućnost održivih rešenja na lokalne zajednice
Srpska ekonomija
Projekat EKOOPŠTINA pomaže lokalnim samoupravama da promovišu održiva rešenja u oblastima upravljanja otpadom, upravljanja vodama... O projektu govori Bojana Zeković, docent na Arhitektonskom fakultetu Univerziteta u Beogradu
Rast malvera u mobilnom bankarstvu i fišinga u kriptovalutama
Srpska ekonomija
Malver u mobilnom bankarstvu porastao 3,6 puta a fišing u kriptovalutama skočio za 83%. Zemqe napogođenije finansijskim malverom za računare bili su Turkmenistan, Tadžikistan, Kazahstan, Švajcarska, Kirgistan, Meksiko, Argentina, Paragvaji Urugvaj
CSG grupa Fondacijom podržava zaposlene i mlade
Srpska ekonomija
Fabrika „14. oktobar“ je primer uspešne integracije tradicije i inovacija u industrijskom sektoru. Kroz kontinuirana ulaganja u opremu, revitalizaciju proizvodnih kapaciteta i stručnu obuku radne snage, fabrika je postala jedno od ključnih mesta za proizvodnju visokokvalitetnih vojnih i industrijskih proizvoda u regionu
Inovativni fasadni sistem, jednostavan za primenu
Srpska ekonomija
Kompanija Saint-Gobain u svom portfoliju ima novi fasadni sistem EnveoTherm, koji je razvila koristeći najnovije tehnologije uz izuzetne performanse, sa visokom fleksibilnošću u dizajnu i kao adekvatno rešenje za sve vrste objekata koji je ETA (European Technical Assessment) sertifikovan
Informisanje u doba veštačke inteligencije
Srpska ekonomija
Gotovo 63 odsto predstavnika poslovne zajednice u Srbiji potvrdilo je da koristi AI alate u poslovnom okruženju. Ovaj procenat je možda i veći jer deo njih koristi alate koje ne prepoznaju kao veštačku inteligenciju. AI alati se već dosta koriste za efikasnije, brže i jednostavnije istraživanje i prikupljanje informacija, dobijanje inspiracije, kreiranje tekstualnog, foto i video sadržaja...
Veliki povratak elegancije i šarma starog Beograda
Srpska ekonomija
Hotel Bristol, delo čuvenog arhitekte Nikole Nestorovića izgrađen između 1910. i 1912. godine, nije bio samo arhitektonska ikona Beograda, već i dom brojnim istaknutim ličnostima, uključujući Džona i Dejvida Rokfelera, Josipa Broza Tita, šahovskog velemajstora Garija Kasparova i pisca Momu Kapora
Gospodski provod sa Vladom Georgijevim
Srpska ekonomija
Vlado Georgijev ponovo otkriva čari vrhunske muzike kroz jedinstvenu seriju koncerata pod nazivom „Gospodski provod“u Sava Centru. Nakon što je decembarska serija nastupa osvojila srca posetilaca, Vlado se vraća na scenu sa novim terminima – 8., 9. i 10. februara – kada će, u „plavoj dvorani“, ponovo dočarati magiju trenutaka koji se pamte
Zamenom javne rasvete za tri meseca Užice ima uštedu od 26,5 miliona dinara
Srpska ekonomija
Grad Užice je uspešno sproveo projekat rekonstrukcije, racionalizacije i održavanja javnog osvetljenja, primenjujući model javno-privatnog partnerstva (JPP). Pre realizacije, godišnji troškovi za javno osvetljenje, obuhvatali su potrošnju električne energije i troškove održavanja, oko 900 hiljada evra
Ulaganje od 25 miliona evra fabrike „14. oktobar“ i zadovoljstvo zaposlenih
Srpska ekonomija
Fabrika „14. oktobar“ planira ulaganja u modernizaciju proizvodnog parka, povećanje obima proizvodnje i uvođenje novih robotizovanih linija, kao i nova radna mesta. U naredne dve godine ulaganje od 25 miliona evra ima za cilj dupliranje proizvodnje i konkurentnost na tržištu
Novi arsenal sajberkriminalaca i rastuća pretnja po poslovanje
Srpska ekonomija
Veštačka inteligencija transformiše industrije širom sveta. Iako postavlja temelje za veću inovativnost i efikasnost, ona takođe pruža nove prilike za sajberkriminalce. Veštačka inteligencija je bez sumnje snažno oružje za hakere koje donosi neviđene pretnje za preduzeća