Povećanje vrednosti ponude može se ostvariti transformacijom fizičkih proizvoda u digitalne proizvode ili usluge ili transformacijom usluga u digitalne usluge.
1. U praksi je najčešća transformacija raznih tipova sadržaja, od vesti, novina, časopisa i knjiga do muzičkih i video sadržaja u digitalni sadržaj, koji se može distribuirati preko interneta, i nije potrebno slati korisniku fizički nosilac sadržaja. Primeri su internet prodavnice muzike i filmova, elektronskih knjiga, usluge pretplate na muzički ili video sadržaj (m:radio, Netfilm, D3go, Klik TV, Orion TV, Spotify, Apple Music, Netflix). Metropoliten opera u Njujorku nudi operu na zahtev ili direktne prenose njihovih predstava na mobilnom ili TV aparatu ili zajedno sa kompanijom Cineplexx u njihovim bioskopskim salama. Ovo je najrasprostranjeniji način povećavanja vrednosti ponude u digitalnoj ekonomiji.
Mnogi časopisi su prešli samo na digitalnu formu, a i Enciklopedija Britanika, najstarija enciklopedija na engleskom jeziku, posle 242 godine, 2010, prestala je sa izdavanjem štampane verzije i prešla samo na onlajn verziju.