Dobro došli na web portal SRPSKA EKONOMIJA

Banke treba da komuniciraju s klijentima bez klišea

Tatjana Vukić , direktorka marketinga i prodaje Direktne banke
Piše: Natalija Sekulić

Marketinška kampanja Direktne banke s porukama „Mi vas ne šišamo”, „Mi vas ne jašemo”, „Mi vas ne čerupamo” i „Ko o čemu, banke o poverenju” izuzetno je doprinela njenoj popularizaciji, pošto svakako odskače od ustanovljene estetike, a nikoga nije ostavila ravnodušnim. Može da bude i motivator ostalima da u komunikaciji s korisnicima odstupe od klišea, i budu prijatelj i partner svojim korisnicima, kaže u intervjuu za Srpsku ekonomiju Tatjana Vukić, direktorka marketinga i prodaje Direktne banke, koju smo pitali kakav je odjek među klijentima imala nesvakidašnja kampanja ove banke.

Utisak je da banke u Srbiji teško uspevaju da uspostave otvoreniji i opušteniji odnos s klijentima.

Tradicionalno bankarsko oglašavanje pretežno funkcioniše po principu selektivnog, jednosmernog obraćanja ciljnoj grupi. Verujem da je srž problema u tome da sve kompanije u svojoj strukturi još uvek nisu sasvim spremne na otvoreni dijalog sa svojim korisnicima. Direktna banka jeste! I zato smo se građanima obratili savremenom kampanjom koja pomera granice i jezikom koji je svakodnevan. Mi otvaramo vrata našim i budućim klijentima da dođu i uvere se u transparentnost troškova koji podrazumevaju njihove poslove i transakcije u banci. Potrebe klijenata nisu samo finansijske, oni od banke očekuju partnerski odnos, koji karakterišu poverenje, fleksibilnost, pouzdanost i stabilnost, kao pomoć da postignu vlastite životne ciljeve. Mi želimo da komuniciramo i radimo sa svojim klijentima otvoreno i bez ustručavanja.

Ostali naslovi

Carski glasovi kosmetskih slavuja osvojili Beograd
Piše: Ljiljana Staletović
Mladi vokalni solisti s Kosova i Metohije, vođeni muzičkim urednikom i direktorom festivala „Carski glasovi“ Zlatkom Stojanovićem, predstavili su se u Beogradu izvođenjem izvornih srpskih pesama. Prihod od prodatih ulaznica namenili su višečlanoj porodici Dogandžić iz Štrpca
Koliko je civilno društvo u Srbiji uključeno u izradu javnih politika?
Srpska ekonomija
Saradnja sa civilnim društvom na izradi zakona, uz unapređenje razumevanja uloge nevladinih organizacija i efikasnije korišćenje ekspertize ovog sektora, važne su za kreiranje efikasnih mera i javnih politika. Iako dijalog sa državom postoji, većina organizacija se ne oseća dovoljno uključeno, iako bi sve želele da rade na reformama
Dostupnost radne snage i inflacija najveći izazovi za privredu u 2024.
Srpska ekonomija
Unapređenje javnih finansija, borba protiv sive ekonomije i bolji uslovi za preduzetnike i inovacije trebalo bi da budu u vrhu liste prioriteta nadležnih institucija u 2024. godini kako bi se olakšalo poslovanje u Srbiji, pokazala je anketa članova NALED-a iz privatnog, javnog i civilnog sektora
Pokrenuta digitalna platforma Budi deo plana
Srpska ekonomija
Glas građana i privrede u urbanističkom planiranju jasnije i glasnije će se čuti nakon što je i zvanično pokrenuta digitalna platforma “Budi deo plana”, preko koje će korisnici, u realnom vremenu, dobijati obaveštenja o izmenama planskih dokumenata i moći da na njih elektronskim putem podnesu eventualne prigovor
Da li znate po kojim znamenitim ličnostima ulice u Beogradu na vodi nose ime?
Srpska ekonomija
Gradeći najmodernije naselje u Srbiji na desnoj obali Save, Belgrade Waterfront nije propustio da se s puno pijeteta odnosi i prema brojnim istorijskim ličnostima koje su zadužile kako Beograd, tako i čitavu našu zemlju
Sve je OK kada je neko tu za tebe
Srpska ekonomija
Podaci pokazuju da u Srbiji čak 1/3 mladih ne zna kako može dobiti psihološku pomoć, dok gotovo 40 odsto njih kaže da bi stigma u vezi sa mentalnim zdravljem morala da se smanji kako bi se ohrabrili da zatraže neophodnu pomoć
Koje benefite zaposleni najviše cene?
Piše: Jelena Zdravkovski
Privlačenje i zadržavanje talentovanih i kvalifikovanih zaposlenih je ključni izazov za kompanije u 2023. godini kako su pokazala brojna istraživanja. Kako bi se izdvojile od konkurencije i stvorile motivisano i zadovoljno radno okruženje, kompanije sve češće nude različite benefite svojim zaposlenima
Evropska unija ulaže u očuvanje kulturnog nasleđa i tradicije u malim sredinama
Srpska ekonomija
Seosko zvono u selu Smedovac kod Negotina kao i zvonik biće rekonstruisani zahvaljujući sredstvima Evropske unije iz projekta „EU za turizam i kulturno nasleđe“
Stabilnost, sigurnost i inovacije kao zajednički interes svih tržišnih učesnika
Srpska ekonomija
Tokom prethodnih 11 godina Srbija je prešla put od zemlje koju je odlikovala monetarna i finansijska nestabilnost i neizvesnost, do zemlje koja ima inflaciju uporedivu sa ostalim zemljama, stabilnu valutu...
Plaćena praksa za studente – važna stepenica na početku karijere
Srpska ekonomija
Prazno polje u CV-ju u delu radnog iskustva uobičajeni je problem s kojim se mladi susreću kada pred kraj studija ili sa „svežom“ diplomom u ruci krenu u potragu za prvim zaposlenjem