Dobro došli na web portal SRPSKA EKONOMIJA

Belgrade Waterfront - svet vrhunskog stanovanja

Brendirani stanovi
Foto: Belgrade Waterfront
Piše: Ivana Raković

Brendirani stanovi na velika vrata ušli su i na naše tržište. Beograd na vodi uveliko je zaživeo i doneo sve blagodeti brendiranih stanova. Generalni direktor Belgrade Waterfronta Nikola Nedeljković kaže da u svetu taj koncept predstavlja ekskluzivne stanove poznatih svetskih hotelskih brendova.

– Reč je o nekretnini u vašem vlasništvu koja podrazumeva sve prednosti hotelskog brenda čije ime nosi. Koncept brendiranih stanova namenjen je ljudima koji tragaju za udobnošću doma koji će im pružiti hotelsko iskustvo i mogućnost da koriste hotelske sadržaje – objašnjava u razgovoru za Srpsku ekonomiju Nedeljković.

Vlasnici brendiranih stanova, kako objašnjava Nedeljković, žele da imaju opciju da uživaju u vrhunskom komforu i usluzi, a istovremeno i u privatnosti svog doma.

– Oni su u potrazi za atraktivnim dizajnom koji će podržati njihov ambiciozni životni stil bilo da je u pitanju bazen, spa-tretman, teretana, concierge servis… Takvi stanovi često se nalaze u istoj zgradi kao i hotel određenog brenda, a po pravilu se otvaraju na mestima koja ispunjavaju iste kriterijume kao i njihov enterijer: stil, spektakularno okruženje, originalnost – kaže Nedeljković.

Imajući u vidu turistički bum koji srpska prestonica doživljava u poslednje vreme, konstantno pronalazeći svoj put do top-lista najatraktivnijih destinacija Evrope, neće vas iznenaditi informacija da je u našem glavnom gradu najavljena izgradnja dva kompleksa brendiranih stanova – W i St. Regis. Oba globalno poznata, pod okriljem Marriott Internationala, vodeće kompanije u sektoru brendiranih apartmana, svoj dolazak u okviru Belgrade Waterfronta, na samoj obali Save, najavili su: St. Regis u Kuli Beograd, budućoj najvišoj zgradi u Srbiji, a W Residences u zgradi koju će deliti s neverovatnim W hotelom.

– Osim očigledne posebnosti koja dolazi s konceptom, s tim brendovima stižu i konkretne spektakularne usluge: za stanare W Residences Belgrade, Whatever/Whenever® usluga koja im omogućava da dobiju šta god požele, kad god to požele, a da ne napuštaju svoj dom, FIT® teretana i Away® Spa, kao i mnoge druge pogodnosti poput rooftop koncepta s infinity bazenom i barom. Još jedna prednost je W Living Room, koji će biti epicentar dnevnih i večernjih okupljanja i jedinstvenih W tematskih događaja. U The Residences at The St. Regis Belgrade, stanarima će, osim enterijera kao iz bajke, na raspolaganju biti i St. Regis batler, concierge servis, spa-centar sa bazenom, sobe za masažu, sauna, moderno opremljena teretana – saznajemo od Nedeljkovića.

Čini se da novi, drukčiji koncept doma, izazvan svim promenama i potrebama u današnjem svetu, posle svetskih metropola pretenduje da zauzme svoje mesto i u srpskoj prestonici. Jedno je sigurno – s daljim razvojem i prihvatanjem takvih trendova, Beograd je na ubrzanoj uzlaznoj turističkoj putanji!

Ostali naslovi

Srbija pod pritiskom novih sajberpretnji
Srpska ekonomija
Dok globalni talas sajberpretnji obara nove rekorde, a broj malicioznih uzoraka koje Kaspersky detektuje premašuje pola miliona dnevno, Srbija se nalazi usred veoma izazovnog perioda – sa značajnim porastom naprednih napada i sve očiglednijom ranjivošću sektora malih i srednjih preduzeća (MSP)
Tri lica zlata prednosti i razlike - ETF, digitalno i fizičko
Srpska ekonomija
Globalni investitori su podigli ukupnu vrednost zlatnih ETF fondova na više od 503 milijarde dolara, pri čemu je samo u proteklom mesecu uloženo čak 8,2 milijarde dolara. Zlatni ETF-ovi su investicioni fondovi kojima se trguje na berzi, a čija je osnovna imovina fizičko zlato
Najvažniji trendovi u finansijskom sektoru
Srpska ekonomija
Finansijska industrija ubrzano korača u novu digitalnu eru — dinamičniju, inteligentniju i povezaniju nego ikada ranije. Svaka inovacija donosi priliku, a svaka prilika otvara vrata kroz koja sajber rizici mogu da se provuku. Finansijske institucije moraju temeljno preispitati svoj pristup bezbednosti, prelazeći sa puke implementacije na stratešku sajber otpornost
Nakit kao ukras, a poluge i kovanice za štednju
Srpska ekonomija
Mnogi i dalje veruju da je svejedno da li ulažu u nakit ili investiciono zlato. Razlika je, međutim, velika - nakit ima pre svega estetsku i sentimentalnu vrednost, dok je investiciono zlato sredstvo očuvanja imovine. Nakit se poreski tretira kao svaka druga roba, dok je investiciono zlato oslobođeno poreza
Veza između gojaznosti i razboljevanja u Srbiji
Srpska ekonomija
Ovogodišnje istraživanje o fizičkoj formi i zdravlju, koje je sprovela farmaceutska kompanija Galenika, otkriva glavne zdravstvene izazove sa kojima se susreću stanovnici Srbije sa viškom kilograma. Procenjujući svoj višak kilograma, 37 odsto muškaraca kaže da ima između pet i deset kilograma viška. Istog je mišljenja 45 odsto žena
Fleksibilnost važnija od plate
Srpska ekonomija
Četvrtu godinu zaredom, Osiguranik, TIM Centar, Rezilient i Infostud predstavili su rezultate istraživanja „Šta to radi zaposlene“, koje donosi najsveobuhvatniji pregled potreba, očekivanja i percepcija zaposlenih u Srbiji. Ove godine u istraživanju je učestvovalo 759 donosilaca odluka i 3.111 zaposlenih
The Bristol Belgrade na svetskoj mapi luksuza
Srpska ekonomija
The Bristol Belgrade dobitnik je prestižnog MICHELIN Key priznanja za 2025. godinu, čime sa ponosom preuzima ulogu ambasadora beogradskog duha, grada koji spaja energiju, gostoprimstvo i kulturu na način koji ostavlja snažan utisak na svakog posetioca
Još pet tona zlata do potpune sigurnosti
Srpska ekonomija
Zlatne rezerve Narodne banke Srbije dostigle su rekordnih 51,7 tona. Samo tokom ove godine vrednost zlatnih rezervi uvećana je za 1,4 milijarde evra. Deo od pet tona kupljenih u julu 2024. još se nalazi u posebnom trezoru Narodne banke Švajcarske u Bernu, ali kada i ta količina stigne u Beograd, cela nacionalna zlatna rezerva biće fizički smeštena u domaće trezore
Kako savremene tehnologije menjaju budućnost vodosnabdevanja u Srbiji
Srpska ekonomija
U Srbiji, u proseku, skoro polovina vode koja se pošalje u sistem nikada ne dođe do potrošača. Nestaje usput, u pukotinama starih cevi, u curenjima koja se ne primećuju, u greškama u merenju, nelegalnim priključcima
Dodeljene nagrada „Ekoopština“ 2025
Srpska ekonomija
U ambasadi Francuske u Srbiji održana je ceremonija dodele nagrada konkursa „Ekoopština“ koji se organizuje u partnerstvu sa kompanijama Saint-Gobain, Veolia, Decathlon, Wiener Städtische, Telekom Srbija, HUOT, nevladinim organizacijama NALED i SKGO, Francuskom agencijom za razvoj (AFD) i sa Delegacijom Evropske unije