Dobro došli na web portal SRPSKA EKONOMIJA

Belgrade Waterfront - svet vrhunskog stanovanja

Brendirani stanovi
Foto: Belgrade Waterfront
Piše: Ivana Raković

Brendirani stanovi na velika vrata ušli su i na naše tržište. Beograd na vodi uveliko je zaživeo i doneo sve blagodeti brendiranih stanova. Generalni direktor Belgrade Waterfronta Nikola Nedeljković kaže da u svetu taj koncept predstavlja ekskluzivne stanove poznatih svetskih hotelskih brendova.

– Reč je o nekretnini u vašem vlasništvu koja podrazumeva sve prednosti hotelskog brenda čije ime nosi. Koncept brendiranih stanova namenjen je ljudima koji tragaju za udobnošću doma koji će im pružiti hotelsko iskustvo i mogućnost da koriste hotelske sadržaje – objašnjava u razgovoru za Srpsku ekonomiju Nedeljković.

Vlasnici brendiranih stanova, kako objašnjava Nedeljković, žele da imaju opciju da uživaju u vrhunskom komforu i usluzi, a istovremeno i u privatnosti svog doma.

– Oni su u potrazi za atraktivnim dizajnom koji će podržati njihov ambiciozni životni stil bilo da je u pitanju bazen, spa-tretman, teretana, concierge servis… Takvi stanovi često se nalaze u istoj zgradi kao i hotel određenog brenda, a po pravilu se otvaraju na mestima koja ispunjavaju iste kriterijume kao i njihov enterijer: stil, spektakularno okruženje, originalnost – kaže Nedeljković.

Imajući u vidu turistički bum koji srpska prestonica doživljava u poslednje vreme, konstantno pronalazeći svoj put do top-lista najatraktivnijih destinacija Evrope, neće vas iznenaditi informacija da je u našem glavnom gradu najavljena izgradnja dva kompleksa brendiranih stanova – W i St. Regis. Oba globalno poznata, pod okriljem Marriott Internationala, vodeće kompanije u sektoru brendiranih apartmana, svoj dolazak u okviru Belgrade Waterfronta, na samoj obali Save, najavili su: St. Regis u Kuli Beograd, budućoj najvišoj zgradi u Srbiji, a W Residences u zgradi koju će deliti s neverovatnim W hotelom.

– Osim očigledne posebnosti koja dolazi s konceptom, s tim brendovima stižu i konkretne spektakularne usluge: za stanare W Residences Belgrade, Whatever/Whenever® usluga koja im omogućava da dobiju šta god požele, kad god to požele, a da ne napuštaju svoj dom, FIT® teretana i Away® Spa, kao i mnoge druge pogodnosti poput rooftop koncepta s infinity bazenom i barom. Još jedna prednost je W Living Room, koji će biti epicentar dnevnih i večernjih okupljanja i jedinstvenih W tematskih događaja. U The Residences at The St. Regis Belgrade, stanarima će, osim enterijera kao iz bajke, na raspolaganju biti i St. Regis batler, concierge servis, spa-centar sa bazenom, sobe za masažu, sauna, moderno opremljena teretana – saznajemo od Nedeljkovića.

Čini se da novi, drukčiji koncept doma, izazvan svim promenama i potrebama u današnjem svetu, posle svetskih metropola pretenduje da zauzme svoje mesto i u srpskoj prestonici. Jedno je sigurno – s daljim razvojem i prihvatanjem takvih trendova, Beograd je na ubrzanoj uzlaznoj turističkoj putanji!

Ostali naslovi

Očuvanje šuma i prirodnih resursa
Srpska ekonomija
Inovativni potencijal AgAR-a već je prepoznat i na evropskom nivou – nakon nagrade na sajmu poljoprivrede u Poljskoj, AgAR se plasirao u finale prestižnog takmičenja za robotski traktor godine (TOTYbot), koje će svoj epilog imati na sajmu Agritechnica u Hanoveru ovog novembra
Šta da radite ako dobijete fišing imejl
Srpska ekonomija
Značajan broj fišing imejlova svakodnevno stiže do korisnika. Iako oni obično završe u spam folderu, jer ih današnji bezbednosni sistemi uglavnom lako prepoznaju i preusmere u neželjenu poštu (neretko zajedno i sa nekom legitimnom porukom), veliki broj uspe i da prevari korisnike i navede ih da otvore linkove koje sadrže i potom unesu svoje privatne podatke
Sedam saveta za finansijski pametan odmor
Srpska ekonomija
Letnji odmori su vreme za uživanje, punjenje baterija i stvaranje uspomena. Bilo da planirate da se brčkate u moru, istražujete skrivene ulice evropskih gradova ili uživate u prirodi Srbije – odmor ne mora da znači i ozbiljan udar na vaš budžet
Večna garancija vrednosti
Srpska ekonomija
Nekada simbol bogova i kraljeva, danas univerzalna „sigurna luka” u ekonomskim olujama, zlato je retka konstanta koja premošćuje milenijume. Sija vekovima, a sjaj mu uprkos digitalnoj ekonomiji, aplikacijama, virtuelnim valutama - ne bledi. Samo u prvoj polovini 2025. godine, trgovci su imali povećanu prodaju za četvrtinu u odnosu na isti period lane
Kako finansije oblikuju naše zadravlje
Srpska ekonomija
Zvuči kao floskula, ali je činjenica jasna: finansijski stres vremenom utiče i na naše fizičko zdravlje. Svetska zdravstvena organizacija (WHO) i Global Financial Health Initiative ukazuju na snažnu vezu između finansijskih briga i poremećaja poput anksioznosti, depresije, nesanice, hroničnih zapaljenja i povišenog krvnog pritiska
Leto je najbolje vreme za promenu posla
Srpska ekonomija
Kada pomislimo na leto, obično su nam odmor, plaže i kupanje prva asocijacija. Jednostavno, najtoplije godišnje doba povezujemo sa opuštanjem i razbibrigom, a ne još jednom stepenicom u karijeri. Ipak, razmislite još jednom. Dok drugi planiraju godišnje odmore ili su već na odsustvu, za vas se potencijalno stvaraju brojne prilike
Ko je odgovorniji? Gen Z vs Milenials
Srpska ekonomija
Šta je za vas odgovornost? Da na poslu obavljate sve zadatke revnosno, da ne kasnite kad se nalazite s prijateljima, ili kad platite sve račune čim stignu? Sve ovo ili ništa od navedenog je podložno tumačenju, ali postoji jedna kategorija oko koje nema pregovora – odgovornost u saobraćaju, zato što je to dužnost koju imamo prema ljudskim životima
Kako mladi vide svoju budućnost?
Srpska ekonomija
Većina srednjoškolaca planira da nastavi obrazovanje i upiše željeni fakultet ili višu školu (67%), dok mali procenat razmišlja o zapošljavanju, razvoju privatnog posla ili dodatnim kursevima. Ovo ukazuje na snažnu orijentaciju ka visokom obrazovanju kao osnovi za buduću karijeru
Koliko smo (ne)zadovoljni svojim izgledom
Srpska ekonomija
Novo istraživanje o fizičkoj formi i zdravlju u Srbiji, koje je sprovela farmaceutska kompanija Galenika, otkriva jasne razlike u percepciji žena i muškaraca, ali i zabrinjavajuće podatke – preko 40 odsto ispitanika smatra da ima prekomernu težinu ili da je gojazno
Globalni izazov za studente
Srpska ekonomija
Posle više od dve decenije, jedno od najvažnijih međunarodnih studentskih takmičenja iz oblasti arhitekture, Saint-Gobain Architecture Student Contest, po projektnom zadatku vraća se tamo gde je i prvi put održano – u srpsku prestonicu. Ovo danas prestižno takmičenje okuplja više od 1.300 studenata iz oko 30 zemalja širom sveta