Brendirani stanovi na velika vrata ušli su i na naše tržište. Beograd na vodi uveliko je zaživeo i doneo sve blagodeti brendiranih stanova. Generalni direktor Belgrade Waterfronta Nikola Nedeljković kaže da u svetu taj koncept predstavlja ekskluzivne stanove poznatih svetskih hotelskih brendova.
– Reč je o nekretnini u vašem vlasništvu koja podrazumeva sve prednosti hotelskog brenda čije ime nosi. Koncept brendiranih stanova namenjen je ljudima koji tragaju za udobnošću doma koji će im pružiti hotelsko iskustvo i mogućnost da koriste hotelske sadržaje – objašnjava u razgovoru za Srpsku ekonomiju Nedeljković.
Vlasnici brendiranih stanova, kako objašnjava Nedeljković, žele da imaju opciju da uživaju u vrhunskom komforu i usluzi, a istovremeno i u privatnosti svog doma.
– Oni su u potrazi za atraktivnim dizajnom koji će podržati njihov ambiciozni životni stil bilo da je u pitanju bazen, spa-tretman, teretana, concierge servis… Takvi stanovi često se nalaze u istoj zgradi kao i hotel određenog brenda, a po pravilu se otvaraju na mestima koja ispunjavaju iste kriterijume kao i njihov enterijer: stil, spektakularno okruženje, originalnost – kaže Nedeljković.
Imajući u vidu turistički bum koji srpska prestonica doživljava u poslednje vreme, konstantno pronalazeći svoj put do top-lista najatraktivnijih destinacija Evrope, neće vas iznenaditi informacija da je u našem glavnom gradu najavljena izgradnja dva kompleksa brendiranih stanova – W i St. Regis. Oba globalno poznata, pod okriljem Marriott Internationala, vodeće kompanije u sektoru brendiranih apartmana, svoj dolazak u okviru Belgrade Waterfronta, na samoj obali Save, najavili su: St. Regis u Kuli Beograd, budućoj najvišoj zgradi u Srbiji, a W Residences u zgradi koju će deliti s neverovatnim W hotelom.
– Osim očigledne posebnosti koja dolazi s konceptom, s tim brendovima stižu i konkretne spektakularne usluge: za stanare W Residences Belgrade, Whatever/Whenever® usluga koja im omogućava da dobiju šta god požele, kad god to požele, a da ne napuštaju svoj dom, FIT® teretana i Away® Spa, kao i mnoge druge pogodnosti poput rooftop koncepta s infinity bazenom i barom. Još jedna prednost je W Living Room, koji će biti epicentar dnevnih i večernjih okupljanja i jedinstvenih W tematskih događaja. U The Residences at The St. Regis Belgrade, stanarima će, osim enterijera kao iz bajke, na raspolaganju biti i St. Regis batler, concierge servis, spa-centar sa bazenom, sobe za masažu, sauna, moderno opremljena teretana – saznajemo od Nedeljkovića.
Čini se da novi, drukčiji koncept doma, izazvan svim promenama i potrebama u današnjem svetu, posle svetskih metropola pretenduje da zauzme svoje mesto i u srpskoj prestonici. Jedno je sigurno – s daljim razvojem i prihvatanjem takvih trendova, Beograd je na ubrzanoj uzlaznoj turističkoj putanji!