Projekat „Zasadi drvo“ dobio je epitet najveće akcije pošumljavanja budući da su zaposleni u dm-u, sa svojim porodicama i brojnim volonterima, u samo jednom danu posadili više od 51.000 sadnica na 34 lokacije širom Srbije u novembru 2019. godine. Do danas, naša zemlja postala je bogatija za više od 153.000 mladih stabala zahvaljujući inicijativi Zasadi drvo.
„Ovaj poduhvat usledio je kao prirodni nastavak zelenih inicijativa naše kompanije koja je oduvek bila usmerena na kontinuirano unapređivanje ekoloških kriterijuma u gotovo svim segmentima poslovanja. Šira javnost godinama unazad prepoznaje dm kao ekološki osvešćenu kompaniju, a posebno nas raduje kada ta priznanja stižu od stručne zajednice. Filozofija naše kompanije temelji se na društveno odgovornim postulatima na koje smo ponosni i koje nastojimo da prenesemo na zajednicu u kojoj živimo i poslujemo. Ovakva priznanja su nam podstrek da nastavimo da negujemo ovu praksu“, izjavila je Svetlana Jovanović Mitić, marketing menadžer dm drogerie markt Srbija.
Ovaj projekat, koji je simbolično pozivao građane da „Zasade kiseonik za buduće generacije“ i nastojao da edukuje javnost o ekološkim izazovima planete, kompanija dm pokrenula je 2019. godine u saradnji sa medijskom kućom Adria Media Group i institucionalnim partnerima - Ministarstvom poljoprivrede, šumarstva i vodoprivrede (Uprava za šume), Privrednom komorom Srbije, JP Srbijašume, JP Vojvodinašume, Pokretom gorana Srbije i Botaničkom baštom Jevremovac, a u 2020. godini inicijativi su se pridružila još dva partnera – Šumarski fakultet Univerziteta u Beogradu i Šumarska škola u Kraljevu.
Kompanija dm drogerie markt dobitnik je Nacionalne nagrade za društveno odgovorno poslovanje "Đorđe Vajfert" za 2020. godinu, koju dodeljuje Privredna komora Srbije. Drogerijski lanac poneo je ovo odlikovanje zahvaljujući projektu pošumljavanja „Zasadi drvo“ koji je pokrenuo zajedno sa Adria Media Group-om i institucionalnim partnerima.
Ovo je drugi put da kompanija dm osvaja nagradu „Đorđe Vajfert“, budući da je pre dve godine ponela ovo priznanje za projekat „dm Inkubator“ kroz koji je domaćim proizvođačima pružila priliku da razviju, a potom plasiraju 57 proizvoda iz segmenta hrane i kozmetike na police dm drogerija širom Srbije.
Od početka 2021. godine dm je nosilac još nekoliko priznanja koja se odnose na odgovorno poslovanje i tretman zaposlenih, među kojima su priznanje za najpoželjnijeg poslodavca u oblasti ritejla, prema istraživanju preferencija mladih u okviru Serbia Youth Awards, kao i nagrade „Najbolji odgovor na pandemiju virusa korona“ i „Najbolji u Srbiji 2020“ koje dodeljuje Komora menadžera ljudskih resursa Srbije.