„Srbija. Doživi!“ („Experience! Serbia“) novi je turistički brend naše zemlje koji su Turistička organizacija Srbije i nacionalna platforma Srbija stvara / Serbia Creates predstavile merđunarodnj javnosti na Svetskoj izložbi EKSPO 2020 Dubai. Brend je deo nove strategije marketinga turizma u cilju privllačenja domaćih i stranih turista.
Novi i moderan turistički brend Srbije, čiji je narativ zasnovan na komunikaciji destinacije kroz iskustvo koje turisti mogu da dožive u našoj zemlji, pre svega je namenjen turistima koji na svojim putovanjima traže zanimljiva i autentična iskustva, prirodne lepote, kreativne i inspirativne destinacije. Inspiracija za novi brend i vizuelni identitet Srbije kao turisičke destinacije pronađena je u neponovljivom i dinamičnom doživljaju koji Srbija nudi na raskrsnici istoka i zapada, gde se mešaju moderno i tradicionalno, urbano i prirodno. Novi brend simbolizuje taj dinamični doživljaj koji turisti mogu da razumeju, osete i dele dalje, saopštili su Turistička organizacija Srbije i nacionalna platforma Srbija stvara / Serbia creates.
Primena novog turističkog brenda „Srbija. Doživi!“, koji je najavljen prilikom dodele nagrade „Turistički cvet“ u Srbiji prošlog meseca, a međunarodnoj javnosti predstavljen u Dubaiju, počinje ove godine. Kako će se promovisati Srbija, a kako pojedine destinacije i najznačajniji turistički proizvodi, domacoj javnosti biće detaljnije predstavljeno na predstojećem 43. Međunarodnom sajmu turizma u Beogradu.