Projekat Privredne komore Srbije "Stvarano u Srbiji" podržala je kompanija DIS i u svojim maloprodajnim objektima oznakom "Čuvarkuća" obeležila proizvode koji su stekli pravo na ovaj kolektivni žig kao potvrdu kvaliteta i domaćeg porekla, ali i svojim "Dobro" proizvodima uvećala porodicu "Čuvarkuća".
"Zahvalni smo domaćem lancu DIS koji se uključio u akciju ne samo da dobije žig za svoje 'Dobro' proizvode nego i da kroz svoj lanac plasira i druge proizvode koji su do sada osvojili pravo na žig, zahvaljujući kvalitetu i domaćem poreklu", rekao je Marko Čadež, predsednik PKS, koji je sa Ivanom Šuleićem, generalnim direktorom DIS obišao market u Pančevu i obeležio "Čuvarkuće".
Ukazujući na to šta predstavlja žig Čuvarkuća", zašto je zaista važan i šta kupci čine odabirom i kupovinom ovih proizvoda, Čadež je istakao da su to "proizvodi koji imaju 80 odsto vrednosti stvorene u Srbiji i na kojima su radili domaći ljudi, domaća privreda, dobavljači i kada potrošači odaberu ovaj proizvod, čuvaju njihova i svoja radna mesta, razmišljaju o tome kako ćemo živeti u budućnosti, kakve ćemo škole i puteve imati".
"Tim činom kupovine čuva se Srbija", poručio je Čadež.
"U skladu sa poslovnom politikom DIS-a, čiji se principi od samog nastanka kompanije zasnivaju na promociji kvalitetnih domaćih proizvoda i proizvođača, a na taj način i brizi o celokupnoj privredi naše zemlje, pored 5 navedenih Dobro proizvoda, u našim marketima vas očekuje još skoro stotinu vrhunskih domaćih artikala koji, takođe, nose oznaku Čuvarkuća. Još jednom želimo da se zahvalimo Privrednoj komori Srbije na ukazanom poverenju, kao i da istaknemo zadovoljstvo zbog toga što smo postali deo platforme koja se odlikuje vrednostima i načelima u koje naša kompanija veruje i koje čuva od samog nastanka", rekao je Šuleić.
"Stvarano u Srbiji" je jedan od ključnih projekata koje PKS realizuje u saradnji sa privredom sa ciljem da podrži domaće proizvode i proizvođače i unapredi svest potrošača o značaju njihove kupovine.
"Čuvarkuća" je naš način da stanemo iza domaće privrede i skrenemo pažnju kupcima na najkvalitetnije i najzdravije proizvode domaćeg rada i pameti – na najbolje iz naše kuće. Kompanije, domaće i strane koje posluju u Srbiji, proizvođači i trgovci, prepoznale su vrednost te podrške. Za samo nekoliko meseci, za Čuvarkuću je konkurisalo 572 proizvoda od kojih je 393 već ponelo ovu oznaku, a šest najvećih trgovinskih lanaca u više od 800 objekata udomilo je Čuvarkuće.