Prvi dan BIZIT 2019 skupa završen je juče blokom posvećenim marketingu i ljudskim resursima. Zatim su održane i radionice, koje su privukle pažnju onih koji su želeli da čuju nešto više o konkretnim temama.
Branko Đaković, kreativni direktor Tomato Tomato Communications je govorio na temu “Da li vam je potreban najbolji tim na svetu”. Jedinstven i poseban stil komunikacije koji gaji Branko Đaković je ostavio pozitivan utisak na sve prisutne. “Želite da imate najbolji tim na svetu? Napravite ga! Njega ne možete da kupite! Ako pokušate da izgradite najbolji hiper-investiran tim, sigurno ćete profitirati i nećete zažaliti!”
Nakon toga je Petar Vasić, CEO Vasić Media, održao predavanje “Značaj marketinga na društvenim mrežama”. “Oni koji daju lajk ne kupuju! Ispostavilo se da ljudi sve manje gledaju TV, još manje gledaju oglase između serija. Svaka platforma ima svoj sleng i određeni sadržaj se pravi za određenu mrežu. Mora da se prilagodi. Tik-Tok je novi Instagram,” rekao je Petar Vasić.
Miroslav Varga, stručnjak za onlajn marketing, statističke analize i data mining je zajedno sa koleginicom Sanjom Jovović održao radionicu “Google informacije koje rade u tvoju korist; My Business”. Tom prilikom su podučili prisutne da ljude ne treba ciljati na društvenim mrežama po njihovim demografskim osobinama. “Marketari koji ciljaju publiku po demografskim osobinama maše oko 70% ciljne grupe. Važi i kontraprimer, pa tako recimo 40% kupaca svih proizvoda namenjenih bebama živi u domaćinstvima koja uopšte nemaju decu.”
“Prosečan korisnik greši i kada zna šta traži. Korisnik može da napravi i po 1.000 interakcija pre konačne odluke, a danas su kupci znatiželjni, ali nestrpljivi i zahtevni. Sve to je bitno za vreme u kome više surfujemo nego što spavamo,” zaključio je Miroslav Varga.