Kompanija YouGov, tržišni lider u poznavanju mišljenja, motivacija, želja i medijskih navika potrošača, preuzela je poslovanje u domenu usluga potrošačkih panela od kompanije GfK SE (CPS GfK), etabliranog lidera na polju prikupljanja i obrade podataka o potrošačkim navikama kupaca u domaćinstvima širom Evrope.
Akvizicija na jednom mestu objedinjuje novi standard u prikupljanju i obradi podataka o ponašanju i stavovima kupaca i potrošača. Kombinovana ponuda znači da će klijenti koji koriste usluge YouGov i CPS GfK moći da razumeju svaki korak na putu kupaca – od toga šta kupuju i gde, do toga zašto i kako kupuju.
Ovaj ugovor proširuje ponudu kompanije YouGov na evropsko tržište robe široke potrošnje i maloprodajni sektor. CPS GfK donosi sa sobom panele iz 18 evropskih zemalja koji dostavljaju podatke iz više od 100.000 domaćinstava i 18 miliona izvršenih kupovina. YouGov će za postojećih 1.100 klijenata koje je do sada usluživala CPS GfK omogućiti pristup stalno rastućem i redovno ažuriranom izvoru uvida potrošača, kao i kontinuiranom istraživanju publike od 26 miliona registrovanih članova panela na 55 tržišta.
Stiv Heč (Steve Hatch), generalni direktor (CEO) kompanije YouGov kaže da "objedinjavajući na jednom mestu šezdeset godina iskustva kompanije CPS GfK u pružanju najkvalitetnijih podataka o ponašanju potrošača i vodećih podataka kompanije YouGov o stavovima potrošača, naši klijenti mogu u potpunosti da razumeju šta svet misli, želi i kupuje.“
Stefan Heremans (Stefan Heremans), predsednik kompanije CPS GfK isitče da će dve kompanije zajedno "omogućiti klijentima da razumeju svaki korak na putu kupca – od toga šta kupuju i gde, do toga zašto i kako kupuju – preko oglašavanja, lokacije i izbora medija.“