Dobro došli na web portal SRPSKA EKONOMIJA

Lokalne namirnice na letovima avio kompanija

Ambasadori kuhinja u oblacima
Srpska ekonomija

Vodeće svetske avio kompanije sve češće na savojim letzovima koriste isključjivo lokalne namirnice. 

Kao ambasador francuske kuhinje u oblacima, Air France se obavezao da će na svim svojim letovima koji polaze iz Pariza koristiti isključivo francuske proizvode. Tako će putnicima u svim putničkim kabinama od kraja ove godine biti ponuđena jela u potpunosti pripremljena u Francuskoj. To znači da meso, mlečni proizvodi i jaja moraju biti francuskog porekla, riba iz održivog ribolova, vegetarijanska jela od francuskih sastojaka, a obroci za bebe i decu od isključivo organskih namirnica.

U skladu sa proklamovanim ciljem održivog keteringa, avio-kompanija se bori i protiv rasipanja hrane, pa putnicima biznis klase nudi opciju da pre leta unapred izaberu svoje toplo jelo. Air France se obavezao da će do kraja godine eliminisati 90% plastičnih predmeta za jednokratnu upotrebu, te da će koristiti ekološki održivu ugostiteljsku opremu: upaljač, kolica za hranu nove generacije, poslužavnici koji se recikliraju, posuđe od celuloze, FSC drveni pribor za jelo, papirnate čaše, kao i da će uklanjati pojedinačne plastične boce. Kompanija je takođe posvećena i recikliranju, pa se na letovima vrši selektivno sortiranje plastičnih boca, kutija za sokove i limenki.

Air France takođe nastavlja saradnju sa francuskim kuvarima nosiocima Mišelinovih zvezdica, koji kreiraju menije za prvu i biznis klasu.

Počev od ove jeseni, Air France u 12 aviona tipa Boeing 777-300 redizajnira biznis kabine. Čuveno sedište ove avio-kompanije redizajnirano je tako da se sada pretvara u pravi krevet dug skoro dva metra i svakom putniku puža direktan pristup prolazu, kao i punu privatnost zahvaljujući kliznim vratima. Sedište je takođe opremljeno 17,3-inčnim 4K ekranom, slušalicama za smanjenje buke, novom Bluetooth vezom koja omogućava putnicima da koriste sopstvene slušalice i nekoliko električnih utičnica.

Od septembra 2022, dvanaest aviona, od kojih će prvi biti „Fontenblo“ na liniji Pariz – Njujork, biće opremljeno novom biznis klasom sa 48 mesta.

Air France uvodi novine i u ostale kabine. U premijum ekonomskoj kabini putnicima su dostupna sedišta koja nude 96 cm prostora za noge, sa proširenim naslonom koji se spušta do 124 stepena i sa USB, A i C portovima. U sedište su integrisane i nove audio slušalice koje smanjuju buku. U ekonomskoj klasi sedišta imaju širinu od 43 cm, nagib od 119 stepeni i 79 cm prostora za noge, a opremljena su USB A portom. Sedišta u ove dve kabine opremljena su 13,3-inčnim 4K ekranom visoke definicije sa Bluetooth vezom, idealnim za uživanje u dostupnom programu.

Ostali naslovi

Podneto 2.200 zahteva za konverziju, privreda planira 88 miliona evra investicija
Srpska ekonomija
Skoro polovina kompanija koje su podnele ili se spremaju da podnesu zahtev za pretvaranje prava korišćenja građevinskog zemljišta u pravo svojine planira investicije na tim lokacijama, trećina je u postupak ušla kako bi postali vlasnici građevinskog zemljišta, dok 11% planira da proda placeve, pokazalo je NALED-ovo istraživanje o efektima ukidanja naknade za konverziju
Nova promotivna akcija Er Srbije
Srpska ekonomija
Er Srbija je pripremila novu promotivnu ponudu tokom koje će putnici biti u prilici da kupe avio-karte do 17 popularnih destinacija širom Evrope, za period putovanja od 15. aprila do 26. oktobra 2024. godine
Prof. dr Lori Kiršenbaum počasni doktor Univerziteta u Kragujevcu
Srpska ekonomija
Tokom pristupne besede prof. dr Lori Kiršenbaum je istakao da je srećan i ponosan što je postao počasni doktor nauka Univerziteta u Kragujevcu i dodao da je u fokusu njegovih istraživanja srčana insuficijencija i svi faktori koji dovode do toga da ljudi dobiju srčanu slabost, da dođe do infarkta miokarda i sličnih poremećaja
Startap festival ViennaUP od 3. do 9. juna
Srpska ekonomija
Festival inovacija i preduzetništva „ViennaUP“ ponovo se vraća u austrijsku prestonicu. Startapovi koji žele da ubede investitore u obećavajuće projekte i ideje imaće prilike od 3. do 9. juna da se predstave. Bečka privredna agencija pripremila je brojne sesije, prezentacije, hakatone, seminare i prilike za uspostavljanje novih kontakata
Produžen rok za dostavu prijava po konkursu UNWTO za Najbolja turistička sela
Srpska ekonomija
Sekretarijat Svetske turističke organizacije objavio je da je rok za onlajn prijave za učešće u četvrtom izdanju „Najbolja turistička sela“, koji je pokrenut 24. januara 2024. godine, produžen do 08. maja 2024. godine
Nadmašen rekord po broju prijavljenih za Beogradski maraton
Srpska ekonomija
Do početka 37. Komtrejd Beogradskog maratona ostalo je mesec dana, saopštili su organizatori. Prema rečima organizatora, već sada je nadmašen rekord po broju učesnika, s obzirom na to da je prijavljeno više od 11.500 trkača
Izmena javnog prevoza tokom manifestacije Svetsko prvenstvo u krosu 2024
Srpska ekonomija
Tokom održavanja manifestacije „Svetsko prvenstvo u krosu 2024” 29. i 30. marta doći će do zatvaranja saobraćaja u desnoj kolovoznoj traci Bulevara Nikola Tesle – smer ka Zemunu, na delu od Ulice ušće do Ulice trešnjinog cveta, najavljeno je iz Sekretarijata za javni prevoz
Beč proširuje projekat postavljanja elektropunjača u zonama za utovar robe
Srpska ekonomija
Utovar, istovar i punjenje, u isto vreme! Prve stanice za punjenje električnih vozila u zonama za utovar robe postavljene su u Beču pre tačno godinu dana. Preduzeća koja su učestvovala na pilot-projektu bila su veoma zadovoljna konceptom. Nakon što se projekat pokazao kao veoma uspešan, Privredna komora Beča krenula je u potragu za novim lokacijama
Poziv dobrovoljnim davaocima krvi
Srpska ekonomija
Institut za transfuziju krvi Srbije poziva sugrađane da i tokom ove nedelje daju krv. To se može učiniti u ovoj ustanovi, koja se nalazi u Svetog Save 39, radnim danima od 7 do 19 i subotom od 8 do 15 sati
Beograd u fokusu renomiranih italijanskih medija
Srpska ekonomija
Povodom prezentacije Beograda u okviru poslovnog događaja „Aviareps RoadShow 2024” u Milanu, o našoj prestonici pisali su renomirani mediji specijalizovani za turizam, saopšteno je iz Turističke organizacije Beograda