Dobro došli na web portal SRPSKA EKONOMIJA

Avio-kompanija sa najboljom uslugom na svetu prema ocenama putnika

Amsterdam
Srpska ekonomija

Najveće međunarodno vazduhoplovno udruženje koje se bavi ocenom putničkog zadovoljstva u avijaciji (APEX) dodelilo je juče KLM-u jedno od najvećih priznanja u avijaciji, Nagradu za avio-kompaniju sa najboljom uslugom na svetu prema ocenama putnika za 2022. godinu (2022 APEX World Class Award). Prema mišljenju putnika u avijaciji, usluga koju pruža holandska avio-kompanija KLM ocenjena je najvišim ocenama.

U pitanju je nova nagrada koja je uspostavljena ove godine i predstavlja najvišu kategoriju u APEX-ovim nagradama za avio-industriju, a ocenjuje dostignuća avio-kompanija u sledećim oblastima: bezbednost, zaštita zdravlja na letu i održivo poslovanje.

Od početka pandemije koronavirusa mnoge sfere života su se promenile, pa danas putnici u prvi plan stavljaju bezbednost, zaštitu zdravlja tokom leta, kao i pitanje održivog letenja. APEX, udruženje koje se bavi putničkim iskustvima u avijaciji, svake godine dodeljuje Nagradu za najbolju uslugu na svetu (World Class Award) na osnovu iscrpnih podataka koje skupljaju od samih putnika. Pored zaštite zdravlja i održivosti putovanja, ocenjuju se i usluga, komfor, posluženje na letu, kao i profesionalnost zaposlenih tokom leta.

„Čast nam je što smo dobili ovo važno priznanje od putnika. Tokom poslednje dve godine, uradili smo sve što je u našoj moći da prevezemo naše putnike što je moguće sigurnije i udobnije, ali uz poštovanje načela održivog putovanja. Ono što ovu nagradu čini posebnom jeste da su upravo naši putnici prepoznali i nagradili naš trud. Potpuno je opravdano što putnici od nas očekuju da letimo najodrživije moguće i trudićemo se da i u budućnosti ispunimo njihova očekivanja. Ova nagrada je, pre svega, ogromno priznanje za sve naše zaposlene, koji nastavljaju da rade s velikom posvećenošću čak i u ovim teškim vremenima“, rekao je But Krejken, izvršni potpredsednik za putničko iskustvo u KLM-u.

APEX je najveće međunarodno vazduhoplovno udruženje koje se bavi ocenom putničkog zadovoljstva u avijaciji i broji 482 člana: vodeće svetske avio-kompanije, avio-alijanse, aerodrome, snabdevače u avijaciji i liznig kompanije. Pored KLM-a, APEX je dodelio nagrade i avio-kompanijama Singapore Airlines, Japan Airlines, Emirates, Saudia, Qatar Airways i Turkish Airlines.

Ostali naslovi

Osmi ATR 72-600 pridružio se floti Er Srbije
Srpska ekonomija
Osmi avion Er Srbije tipa ATR 72-600, sleteo je na beogradski aerodrom i posle obaveznih procedura trebalo bi da uđe u saobraćaj Er Srbije u narednim danima. Nova letelica ima devet godina i nosi registarsku oznaku YU-ASF. U boje i oznake srpske nacionalne avio-kompanije avion je ofarban u Tuluzu, a od 10. marta bio je u proceduri primopredaje i tehničkih kontrola u Francuskoj
Galenika: Partnerstva sa globanim brendovima i investicije u proizvodnju
Srpska ekonomija
Farmaceutska kompanija Galenika nastavlja strateško širenje portfolija kroz partnerstvo i ekskluzivni ugovor sa kompanijom Cantabria Labs, jednim od vodećih španskih proizvođača dermatoloških brendova. Galenika je prošle godine, samo u Srbiji, lansirala 25 proizvoda, a tokom 2024. planira lansiranje čak 80 novih proizvoda
UN i Srbija zajedničkim naporima postižu napredak ka održivijem društvu
Srpska ekonomija
Ujedinjene nacije su objavile Izveštaj o rezultatima za 2023. godinu, pokazujući značajne napretke ostvarene u partnerstvu sa Vladom Srbije. Ovaj zajednički napor, koji uključuje 20 UN agencija, fondova i programa, fokusira se na ubrzavanje Ciljeva održivog razvoja u okviru 3 strateške oblasti: zelena transformacija, razvoj ljudskog kapitala i utvrđivanje agende vladavine prava i ljudskih prava
Er Srbija tri puta nedeljno leti između Beograda i Mostara
Srpska ekonomija
Er Srbija je letom JU634 uspostavila direktnu avio-liniju između Beograda i Mostara. Do tog grada u Bosni i Hercegovini, srpska nacionalna avio-kompanija saobraća tri puta nedeljno, svakog ponedeljka, petka i nedelje. Let traje oko 50 minuta
Izložba Terazije, osvrt i sećanja – beogradsko nasleđe
Srpska ekonomija
Zavod za zaštitu spomenika kulture grada Beograda već tradicionalno, u okviru programa „Dani Beograda”, realizuje izložbe na kojima predstavlja beogradsko nasleđe. Ove godine bavi se i poznatim činjenicama, ali i manje poznatim podacima koje predstavlja izložbom „Terazije, osvrt i sećanja – beogradsko nasleđe”
U Novom Pazaru 750 domaćinstava dobija kante za odvojeno prikupljanje reciklažnog otpada
Srpska ekonomija
Novi Pazar je dobio 1.500 kanti za razvrstavanje reciklabilnog otpada, kao donaciju Evropske unije, a opštinama će u uspostavljanju primarne selekcije pomoći NALED sa ciljem da se procenat prikupljanja unapredi za 20% na lokalu. Inicijativa je deo projekta ,,BEST Saradnja u upravljanju otpadom – Do održive životne sredine“
Istaknuti hirurg i urolog Dejvid Krenston posetio UKC Kragujevac i FMN
Srpska ekonomija
U poseti UKC Kragujevac i Fakultetu medicinskih nauka je boravio istaknuti hirurg i urolog sa Univerziteta Oksford Dejvid Krenston
Trideseta solarna elektrana sa udelom građana u Beču
Srpska ekonomija
Bečko energetsko preduzeće „Wien Energie“ pušta u rad 30. solarnu elektranu sa udelom građana i počinje sa prodajom akcijskih paketa. U ovoj prvoj fazi samo korisnici usluga gradskog saobraćajnog preduzeća „Wiener Linien“ imaju mogućnost da kupe pakete
Vrapci su se vratili u Beograd i nastanili u Savskom parku 
Srpska ekonomija
U Savskom parku nedavno je postavljena trodelna skulptura Vratimo vrapce u Beograd, inspirisana pticom koja je nezvanični simbol Beograda. Autori Andrija Matić i Nikola Knežević na ovaj način nastoje da skrenu pažnju na činjenicu da se cvrkut ovih ptičica sve ređe čuje u našim parkovima i na ulicama
Otvoren konkurs za StarTech grantove i Program ubrzanog razvoja
Srpska ekonomija
Inovatori u Srbiji po četvrti put imaju priliku da se prijave na StarTech program i dobiju do 50.000 dolara bespovratne pomoći. Osim toga, ove godine uveden je i konkurs za Program ubrzanog razvoja koji obuhvata obuke i mentorstvo, kao i podršku u izradi i plasiranju materijala koji naše inovatore treba da predstave u najboljem svetlu potencijalnim investitorima, a njihove proizvode stranim tržištima