Prepoznata po svom društveno odgovornom pristupu, uz kontinuiranu posvećenost osnaživanju žena, kompanija dm drogerie markt tokom ovog leta sprovodi sveobuhvatnu kampanju posvećenu socijalnom, mentalnom i fizičkom zdravlju žena. Kao sastavni deo ovog velikog projekta raspisan je konkurs „dm {ZAJEDNO} za bolje sutra“ u okviru kog će dm podržati najbolje ideje za unapređenje ženskog zdravlja u pomenutim oblastima. Osim toga, kompanija će zajednici pokloniti i letnji dm podcast kroz čije će epizode priznati stručnjaci i poznate ličnosti posebnu pažnju posvetiti poziciji žene u različitim društvenim sferama.
Kampanja Zdravlje žena slavi različitost i ima za cilj građenje podrške za sve žene, jačanjem inkluzivnosti i razbijanjem ustaljenih barijera u društvu. Iz dm-a, kompanije koju većinski čini ženski kolektiv, poručuju da na ovaj način nastavljaju da inspirišu zajednicu na pozitivne promene i zdravije navike.
„Verujemo u moć edukacije i otvorenog dijaloga kada je reč o zdravlju žena. Ovim inspirativnim projektom želimo da obezbedimo platformu za žene na kojoj će one moći da istražuju i steknu uvid u različite teme vezane za zdravlje i da istovremeno podstaknemo osećaj zajedništva i podrške. Žene često daju prioritet potrebama drugih, zanemarujući svoje zdravlje i dobrobit, i zato ovom kampanjom dm želi da im uzvrati pažnju, da podigne svest o važnosti prevencije, ali i da neguje kulturu podrške ženama“, izjavila je Svetlana Jovanović Mitić, resorna menadžerka Marketinga i komunikacija dm Srbija i Severna Makedonija.