Dobro došli na web portal SRPSKA EKONOMIJA

Narodnim kuhinjama Crvenog krsta Srbije 3,5 miliona dinara

Beograd
Foto: dm drogerie markt
Srpska ekonomija

Već treću godinu u nizu kompanija dm drogerie markt daje novo značenje „Crnom petku“, kada umesto dodatnih popusta, pet posto od prometa ostvarenog tog dana donira u humanitarne svrhe. Tako je i ovog poslednjeg petka u novembru dm na ovaj način prikupio 3,5 miliona dinara koji su, potom, upućeni narodnim kuhinjama Crvenog krsta Srbije.

Dok su izlozi prodavnica širom sveta pozivali na vrtoglave popuste, dm je želeo da skrene pažnju zajednice na ono što je zaista važno. Tako je i ove jeseni ponovo poslao snažnu poruku „Giving is the new black“.

„Zajednici u kojoj poslujemo i živimo važna je svaka podrška, kako pojedinaca tako i kompanija. Trudimo se da radom na poboljšanju života u našoj zemlji skrenemo pažnju javnosti na stvari koje su zaista bitne, i na taj način poslužimo kao primer i drugim kompanijama. Na kampanju „Giving Friday“, koju sprovodimo u svim zemljama dm Grupe, naročito smo ponosni. Posebno nas raduje to što je ova akcija prepoznatljiva i široj javnosti.

Drugi put zaredom rešili smo da sredstva od ovog dana usmerimo narodnim kuhinjama Crvenog krsta Srbije, s ciljem da napravimo pomak u borbi protiv jednog od najvećih globalnih problema – rastuće gladi u svetu. Nastavićemo da poslujemo negujući humanitarni duh, dok će čovek i njegove potrebe i dalje biti u središtu našeg poslovanja i delovanja“, rekla je Alexandra Olivera Korichi, direktorka dm Srbija i Severna Makedonija.

Iz Crvenog krsta Srbije zahvaljuju što su kao institucija i ove godine prepoznati i podržani od strane kompanije dm.

„Solidarnost građana je uvek potrebna da bi naši sugrađani kojima je svaki dan ispunjen teškoćama osetili brigu i podršku čitavog društva. Okolnosti u kojima poslednje gotovo dve godine živimo uslovljene pandemijom COVID 19 dodatno usložnjavaju uslove života najugroženijih među ugroženima. Sredstva koja je, uz podršku svojih potrošača, donirala kompanija dm biće utrošena upravo za one među nama kojima je potrebna pomoć u okviru Programa narodnih kuhinja Crvenog krsta Srbije. Verujem da će primer vaše kompanije slediti i druga društveno-odgovorna preduzeća, organizacije i pojedinci“, izjavio je generalni sekretar Crvenog krsta Srbije Ljubomir Miladinović.

Drogerijski lanac dm pokrenuo je takozvani Giving Friday 2019. godine prikupivši tri miliona dinara za opremanje Univerzitetske dečje klinike Tiršova. Prošle godine dm je u ovoj akciji
usmerio tri miliona dinara narodnim kuhinjama Crvenog krsta Srbije, koji je i ove godine dobio podršku kompanije.

Pored toga, kompanija dm kontinuirano pruža podršku sredini u kojoj posluje, pa tako beleži rekordne iznose novčanih i robnih donacija upućenih najrazličitijim ustanovama i organizacijama u Srbiji. U protekloj poslovnoj godini dm Srbija donirao je čak 33,2 miliona dinara zajednici u novcu i robi.

Ostali naslovi

Za projekte u Ovčarsko-kablarskoj klisuri još 500 miliona dinara
Srpska ekonomija
Predsednica Vlade Republike Srbije Ana Brnabić posetila je Ovčarsko-kablarsku klisuru, u kojoj su u 2021. godini realizovani projekti u vrednosti od 185 miliona dinara, dok će u narednoj godini biti investirano 500 miliona dinara u ovaj predeo izuzetnih odlika
Preventivne aktivnosti na sprečavanju prekida napajanja strujom tokom zime
Srpska ekonomija
Državni sekretar Ministarstva unutrašnjih poslova Vlade Republike Srbije Bojan Jocić održao je sastanak u vezi sa preventivnim aktivnostima i rešavanjem pitanja elektrosnabdevanja na teritoriji Zaječarskog, Borskog i Nišavskog upravnog okruga
RGZ uveo ePečat i stavio tačku na prevare i falsifikovanje dokumenata unutar katastarskog sistema
Srpska ekonomija
Od danas sva rešenja Republičkog geodetskog zavoda sadrže kvalifikovani elektronski pečat institucije koji garantuje integritet i tačnost porekla podataka za koje je vezan. Elektronski pečat RGZ-a predstavlja zamenu za pečat i svojeručni potpis čineći nemogućim njegovo falsifikovanje i podižući pravnu sigurnost građana na najviši nivo
Elektronska prijava poljoprivrednih gazdinstava kreće od 1. jula
Srpska ekonomija
Elektronska platforma eAgrar omogućiće od 1. jula 2022. da se više od 400.000 gazdinstava registruje onlajn, što će, prema istraživanju NALED-a, skratiti dosadašnju proceduru čak četiri puta, dok će troškovi prijave biti smanjeni za 80%
Neće biti povećanja poreza na imovinu za 2022. godinu
Srpska ekonomija
Odbornici Skupštine Grada Begrada su na današnjoj sednici usvojili Odluku o dopuni Odluke o visini stope rasta poreza na imovinu, kao i Odluku o utvrđivanju prosečne cene kvadratnog metra odgovarajućih nepokretnosti na teritoriji grada Beograda za utvrđivanje poreza na imovinu za 2022. godinu
Povezivanje kompanija Zapadnog Balkana
Srpska ekonomija
Komorski investicioni forum Zapadnog Balkana (KIF ZB6) pokrenuo je jedinstvenu digitalnu platformu www.market-access.wb6cif.eu za promociju regiona kao investicione destinacije, zajednički nastup njenih privreda na evropskim i svetskim tržištima, i povezivanje 350.000 kompanija iz šest ekonomija Zapadnog Balkana
Počeli radovi na obilaznici oko Gornjeg Milanovca
Srpska ekonomija
Predsednik Republike Srbije Aleksandar Vučić i ministar građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture u Vladi Republike Srbije Tomislav Momirović prisustvovali su danas početku radova na izgradnji obilaznice oko Gornjeg Milanovca, koja je deo pristupne saobraćajnice od petlje Takovo na auto-putu "Miloš Veliki" do Gornjeg Milanovca
Projekat za preradu otpadnih voda - Šampion održivosti
Srpska ekonomija
Postrojenje za prečišćavanje otpadnih voda kompanije Nestlé, u okviru fabrike u Surčinu, jedan je od pobedničkih projekata na konkursu „Šampioni održivosti“. Ovom titulom nagrađene su kompanije koje su u svoje poslovanje i strategije održivosti uvrstile Ciljeve održivog razvoja Ujedinjenih nacija i aktivno doprinose njihovom ostvarenju
Građani i privreda veruju u eUpravu na lokalu
Srpska ekonomija
Da digitalizacija javne uprave ima potencijal da zaživi u punom obimu na lokalu potvrđuju krajnji korisnici – oko dve trećine građana i blizu 90% privrede ima poverenje u lokalnu administraciju u pogledu uvođenja i korišćenja eUprave, a preko 80% pozitivno ocenjuje postojeće usluge, pokazalo je istraživanje NALED-a o kvalitetu elektronskih servisa u gradovima i opštinama
Prijave poslodavaca za model dualnog obrazovanja do 30. novembra
Srpska ekonomija
Od sledeće, školske 2022/2023. godine, u ponudi za realizaciju po dualnom modelu će se naći i devet novih obrazovnih profila: elektrotehničar telekomunikacija, rukovalac poljoprivredne mehanizacije, kulinarski tehničar, hotelsko-restoraterski tehničar, turistički-tehničar, vodoinstalater, tehničar industrijske robotike, galanterista i izrađivač hemijskih proizvoda