Ovog leta će Pariz biti domaćin Olimpijskih igara, a pored samog grada i francuske kompanije se spremaju da dočekaju brojne sportiste i posetioce igara. Kao predstavnik francuskog stila života u oblacima i Air France je pripremio besplatan program za sve putnike koji se u Pariz upute tokom trajanja Olimpijskih igara.
Nadomak Ajfelovog tornja u Palati Tokio, najvećem evropskom centru savremene umetnosti, francuska avio-kompanija će od od 27. jula do 11. avgusta na čak 850 kvadratnih metara postaviti izložbu besplatnu za sve posetioce. U okviru postavke moći će da se isproba najnovija kabina biznis klase, poseti pilotska kabina Erbasa A350 uz pomoć virtuelne realnosti, istraži program ekološkog poslovanja ove kompanije i vidi čuvena crvena haljina sa naizgled bespkrajnim šlepom koju je dizajnirao Rabih Kajruz (Rabih Kayrouz), a koja se pojavljuje u reklamama Air France-a. Biće organizovana i nagradna igra u kojoj će posetioci moći da osvoje dve karte u biznis klasi za bilo koji let u okviru mreže avio-kompanije.
Tokom trajanja izložbe u Palati Tokio će raditi i restoran Air France, u kom će biti servirana jela koja su inače dostupna samo u biznis klasi na dugolinijskim letovima. Jela će za posetioce restorana pripremati Arno Lalmon (Arnaud Lallement), kuvar sa tri Mišelinove zvezdice, dok je za selekciju deserta zadužena Nina Metajer (Nina Métayer), koja je u 2024. izabrana za najboljeg poslastičara sveta. Sva jela biće upotpunjena izvrsnim izborom predjela, sireva i pića, od čega se posebno ističu vina, po kojima je Air France poznat. Naime, u 2023, ova avio-kompanija je poslužila 2,4 miliona flaša vina i 1,3 miliona boca šampanjca na svojim letovima.
I nakon Olimpijskih igara, u periodu od 28. avgusta do 8. septembra 2024, Air France će nastaviti da prikazuje svoje najbolje proizvode i usluge. U centru Pariza, odmah pored Ajfeleove kule, na SPOT24, avio-kompanija će predstaviti svoju uslugu SAPHIR, koja pomaže korisnicima sa invaliditetom već više od 20 godina. SAPHIR uključuje podršku pri rezervaciji, izdavanju karata, i organizaciji prevoza. Svake godine, blizu 600.000 putnika Air France-a koristi ove vrste pomoći tokom putovanja. I ovom prilikom će posetioci moći da učestvuju u nagradnoj igri u okviru koje se mogu osvojiti avionske karte.
Francuski avio-prevoznik dnevno preveze više od 100 000 putnika na preko 1 000 letova i neprestano širi svoju mrežu destinacija. Tako će Air France od zimskog reda letenja, tačnije od 18. novembra, uvesti Kilimandžaro u Tanzaniji kao novu destinaciju do koje će leteti tri puta nedeljno sa pariskog Šarl de Gol aerodroma.