I dok se pojedine države i narodi bave pitanjima etničke i nacionalne pripadnosti, u najmnogoljudnijoj državi na svetu nastavlja se ekonomski bum, ovoga puta u oblasti avionske industrije. Iako je potrebno mnogo toga da bi se kinesko tržište putničkih aviona razvilo na nivou SAD, njihovi planovi se realizuju ubrzanim tempom.
Vest koja je obišla svet jeste da je novi putnički džetlajner sa oznakom Made in China konačno uzleteo u maglovitom nebu iznad Šangaja, napravivši svoj prvi manevarski let. Prvo, najvažnije u svemu tome jeste činjenica da je prvi let bio uspešan. Drugo, tradicionalni proizvođači putničkih aviona, kao što su Boing (Boeing) i Erbas (Airbus), sada će imati novu konkurenciju na tržištu prodaje aviona. Novi putnički vazduhoplov i te kako će napraviti turbulencije, ne samo tokom svojih letova već i u finansijskim okvirima svojih konkurenata.
Prema podacima Civilne vazduhoplovne administracije Kine (CAAC), u 2015. godini na aerodromima u Kini realizovano je čak 487 miliona domaćih i međunarodnih letova. U odnosu na 2014. godinu, broj letova je povećan za značajnih 12 odsto. Prema brojnim tamošnjim analitičarima, takvi trendovi su posledica porasta prosečne zarade u Kini. Konkretno, povećanje broja letova podstaknuto je velikim delom zahvaljujući kineskoj srednjoj klasi, koja u poslednjih nekoliko godina troši milijarde na putovanja, kako unutar Kine tako i u inostranstvo.