“Microdose Vienna“ – sastojci poput znoja Lipicanera, čestica prašine s Klimtove „Emilie Flöge“ ili čestica čelika sa Velikog točka su neki od sastojaka pilula koje Bečki turizam distribuira u SAD-u i Velikoj Britaniji u okviru svoje aktuelne kampanje „Microdose Vienna“. Provokativna kampanja ima za cilj da privuče posetioce iz Sjedinjenih Američkih Država u Beč.
„Microdosing“ – pojam koji je trenutno veoma popularan, posebno na anglo-američkom prostoru, opisuje upotrebu farmakoloških supstanci u minimalnim dozama radi povećanja kreativnosti, koncentracije i osećaja sreće. Kao legalna alternativa konzumiranju pravih droga, Bečki turizam je zajedno sa Bečkom apotekom Saint Charles stvorio šest pažljivo odabranih trenutaka iz Beča u šest različitih tableta. Glavni sastojci su znoj Lipicanera iz Španske škole jahanja, zvučni talasi s koncerta Bečkih simfoničara, čestice prašine s Klimtove slike „Emilie Flöge“, vinski kamenčići iz kupaža vinarije „Mayer am Pfarrplatz“, čestice čelika iz Velikog točka u Beču, kao i duh nedavno otkrivenog privatnog sefa Zigmunda Frojda. Kampanja se obraća publici i putem društvenih mreža i video zapisa: Take a Trip to Vienna“.
„Projektom ‘Microdose Vienna’ pružamo konkretan susret sa bogatstvom i lepotom Beča pre putovanja, u malim dozama, jer bogato kulturno nasleđe grada može da preplavi posetioca koji prvi put dolazi. Bečki trenuci u obliku pilula predstavljaju grad kao pulsirajući centar umetnosti i kulture, čija poseta proširuje vidike i svest. Naša analiza pokazuje da oko polovine svih posetilaca Beča su povratnici ili stalni gosti. Onaj ko je jednom bio u Beču, Beč ga više ne pušta“, kaže direktor Bečkog turizma, Norbert Ketner.
Bečki turizam je svoju ekskluzivnu koleciju tableta upakovanih kao farmaceutski proizvod, poslao odabranim medijskim predstavnicima i stvaraocima sadržaja u SAD-u i Velikoj Britaniji. Takođe će „Microdose Vienna“ u aprilu biti predstavljen na događaju za medije u Njujorku. Iako setovi pilula nisu dostupni za kupovinu, u SAD-u i Velikoj Britaniji publika ima mogućnost da dobije po deset setova putem nagradne igre na landing stranici kampanje. „SAD su najvažnije tržište Beča van Evrope, američko tržište je ciljna grupa aktuelne kapmanje. Kupovna moć i otpornost ovog tržišta na krize, već su se dokazale prošle godine“, istakao je Ketner.