Dobro došli na web portal SRPSKA EKONOMIJA
351 do 360 od 584
Piše: Marko Petrešević
U našoj zemlji sve je više onih koji tragaju za alternativnim načinom prikupljanja novca, a pojedine kampanje obezbedile su i više od 100.000 dolara ...
Piše: Suzana Radinović
U Srbiji se postižu dobri makroekonomski rezultati, ali naša zemlja nikako ne može biti neutralna kada su u pitanju spoljni faktori ...
Piše: Milan Dobromirović
Najmanje osam miliona ljudi radi u franšiznim sistemima u SAD, a još 1,3 miliona u Evropi. U našoj državi posluju na desetine stranih i domaćih franšiza ...
Piše: Suzana Radinović
Vlada je ispunila obećanje i povećala izdvajanja za plate u javnom sektoru. Više para država će dati i za subvencije, ukupno 101,1 milijardu dinara, za razliku od 89,3 milijarde u 2018. godini. Najveći deo, 41 odsto ukupnog iznosa, namenjen je za dotacije poljoprivrednicima, zatim privredi (17 odsto), železnici (14,5 odsto) i putevima (9 odsto) ...
Piše: Suzana Radinović
Analiza ekonomske 2018. godine pokazuje da makroekonomski podaci poput BDP-a, javnog duga, inflacije i kretanja kursa jesu znatno poboljšani, ali da se zbog niskih prosečnih primanja, s jedne strane, i visoke potrošačke korpe, s druge, u našoj zemlji i dalje teško živi ...
Piše: Suzana Radinović
Među top deset ekonomskih događaja u Srbiji najviše njih odnosi se na otvaranje novih kompanija, ulaganje i zapošljavanje ...
Piše: Miroslav Lj. Cvijović
Ako je, dakle, dinar u Bukureštu 190–200 leja, kupite mi za 3.000 dinara. Ako je manje, javite mi pošto je – pisao je Miloš Crnjanski Ivi Andriću ...
Piše: Radenka Marković
Cveća i ukrasnog bilja proizvodimo manje nego što povoljna klima i pogodno zemljište omogućavaju. Uvoz je veći od izvoza, ali raduje što je prošle godine vrednost izvoza bila za čak 47 odsto veća nego 2016. Možda to nagoveštava bolje dane za cveće i cvećare ...
Piše: Dejan Kovačević
I pored velikog potencijala termomineralnih voda, najduže tradicije u srpskom turizmu i najvećeg učešća u ukupnom turističkom prometu i broju ležaja, zdravstveni, banjski turizam nije uspeo da se razvije u skladu s blagom koje posedujemo ...
Piše: Ljiljana Staletović
Prirodno i kulturno nasleđe, autentična ponuda i kvalitetna usluga čine osnovu konkurentnosti velnes turističkog mesta u koje turisti dolaze ne samo da koriste termalne vode i blato ...