Dobro došli na web portal SRPSKA EKONOMIJA
31 do 40 od 56
Piše: Mitko Arnaudov
Međunarodna konferencija Udruženja inženjera konsultanata Srbije (ACES), u saradnji s FIDIC i EFCA, organizovana kao regionalna infrastrukturna konferencija, izuzetno je značajna za Srbiju, ocenjuje u intervjuu za Srpsku ekonomiju regionalni direktor MACE sa sedištem u Beogradu Branislav Simović, koji je i predsednik ACES-a ...
Piše: Vladimir Đuričić
Još na samim počecima muzičkog obrazovanja, koje se sastojalo iz privatnih časova klavira i gitare, uvek je tu bio prisutan nekakav mikrobiznis. Kupovina i prodaja instrumenta na kome muzičar svira je nekako sastavni deo profesije​. Meni je to jednostavno polazilo za rukom bolje nego drugima i onda se otrglo kontroli, objašnjava u intervjuu za Srpsku ekonomiju Milenko Škarić, čelni čovek Sky Corporation Int. ...
Piše: Vladimir Đuričić
Život ne merim godinama koje sam živeo, ni time koliko ću još uložiti u stvaralaštvo, već time koliko je ostalo. Čini mi se da je ostalo puno toga, ali i da sam puno toga ostao i dužan. Verujem da ću to uspeti da uradim, kaže za Srpsku ekonomiju glavni i odgovorni urednik kulturno-umetničkog programa Radio-televizije Srbije, reditelj Nebojša Bradić ...
Piše: Dragan Milivojević
Subotica je odavno prepoznatljiva po privlačenju stranih i domaćih investicija, ukazuje u razgovoru za Srpsku ekonomiju gradonačelnik najsevernijeg grada naše zemlje dr Bogdan Laban, koji sa svojim timom namerava da građanima za povereni mandat uzvrati stvaranjem boljeg poslovnog ambijenta ...
Pišu: Milica Krivokapić, Vladimir Đuričić
Unapređenje ekonomske saradnje i razvoj i produbljivanje bilateralnih odnosa Irana i Srbije u svim oblastima, što je od interesa za obe zemlje, glavni je prioritet moje misije u Srbiji, izjavio je ambasador Islamske Republike Iran u Beogradu Hosein Mola Abdolahi ...
Piše: Milica Krivokapić
Sa Ivanom Kleutom iz marketinške agencije Golin razgovarali smo za Srpsku ekonomiju o primeni savremenih marketinških metoda u našoj zemlji, značaju digitalnog oglašavanja i kretanjima u domenu marketinške industrije ...
Piše: Sanja Radinović
Iako je nivo problematičnih kredita jedno od glavnih pitanja s kojima se bankarski sektor u Srbiji suočava, većina banaka je dobro kapitalizovana i sposobna da se suoči s tim. I ne samo to, banke su u potpunosti spremne da nastave da podržavaju dalji rast privrede – kaže u intervjuu za Srpsku ekonomiju Čila Ihas, predsednica Izvršnog odbora Unikredit banke u Srbiji ...
Piše: Dragan Milivojević
Zorana Mihajlović nije, niti želi da bude, obična potpredsednica i ministarka u Vladi Srbije. Bori se, kako ističe u intervjuu za Srpsku ekonomiju, za što veća prava žena u Srbiji i ne propušta priliku da kaže ono što misli, a na ženski način bavi se muškim poslom: gradnjom puteva, pruga i stanova i ne beži od problema ...
Piše: Danka Milošević
O tome da li smo počeli da učimo na svojim greškama, postoji li raskorak između ekonomskih pokazatelja i običnog života, da li su mere Vlade efikasne i šta su teme ovogodišnjeg biznis foruma na Kopaoniku, razgovarali smo s bivšim ministrom za privredu i privatizaciju Aleksandrom Vlahovićem ...
Piše: Milica Krivokapić
Agencija McCann Beograd osnovana je 1997. godine i deo je jednog od vodećih komunikacionih sistema, I&F McCann Grupe, koja uspešno posluje u 12 zemalja južne i severne Evrope ...
Podeli


Naša preporuka

Reč urednika

Naši prijatelji